|
|||
Сла́ва Отцу́, и Сы́ну, и Свято́му Ду́ху, и ны́не, и при́сно, и во ве́ки веко́в, ами́нь.Сла́ва Отцу́, и Сы́ну, и Свято́му Ду́ху, и ны́не, и при́сно, и во ве́ки веко́в, ами́нь. Ко гла́су вопию́щаго в пусты́ни:/ угото́вайте путь Госпо́день,/ прише́л еси́, Го́споди, зрак ра́бий прии́м,/ Креще́ния прося́, не ве́дый греха́./ Ви́деша Тя во́ды и убоя́шася./ Тре́петен бысть Предте́ча и возопи́, глаго́ля:/ ка́ко просвети́т свети́льник Све́та?/ Ка́ко руку́ положи́т раб на Влады́ку?// Освяти́ мене́ и во́ды, Спа́се, взе́мляй ми́ра грех.
Диа́кон: Прему́дрость. Чтец: Проро́чества Иса́иина чте́ние. Чтец: Проро́чества Иса́иина чте́ние. Чтец: Проро́чества Иса́иина чте́ние.
Чтец: Прокимен, глас 3: Госпо́дь просвеще́ние мое́ и Спаси́тель мой, кого́ убою́ся?
Диа́кон: Прему́дрость. Чтец: К Коринфяном посла́ния свята́го Апо́стола Па́вла чте́ние.
Чтец: Глас 4: Аллилу́ия, аллилу́ия, аллилу́ия.
Иере́й: От Ма́рка свята́го Ева́нгелия чте́ние. Вели́кая ектения́: По окончании ектении возгласа не положено, но непосредственно после того, как певцы пропоют заключительное: «Тебе, Господи», иерей возглашает:
Иере́й: Ве́лий еси́, Го́споди, и чу́дна дела́ Твоя́, и ни еди́но же сло́во дово́льно бу́дет к пе́нию чуде́с Твои́х.(Три́жды) Ты бо, хоте́нием от не су́щих во е́же бы́ти…
При троекратном произнесении слов «Ты убо, Человеколюбче Царю...» священник каждый раз благословляет воду рукой, не погружая руку в воду.
Ты у́бо, Человеколю́бче Царю́, прииди́ и ны́не наи́тием Свята́го Твоего́ Ду́ха и освяти́ во́ду сию́.(Три́жды) И даждь ей благода́ть избавле́ния… Сам и ны́не, Влады́ко, освяти́ во́ду сию́ Ду́хом Твои́м Святы́м.(Три́жды) Даждь же всем, прикаса́ющимся ей, и причаща́ющимся, и ма́жущимся е́ю, освяще́ние, здра́вие, очище́ние и благослове́ние. Спаси́, Го́споди, и поми́луй Вели́каго Господи́на… сла́вится Твое́ Пресвятое́ И́мя, со Отце́м и Святы́м Ду́хом, ны́не, и при́сно, и во ве́ки веко́в. Хор: Ами́нь.
|
|||
|