|
|||
Философия пәніФилософия пәні
ТЕСТ ::Сұрақ 1:: Философия пәні нені зерттейді? { ~Биосфера даму заңдылықтарын ~Адамзат ойлауының заңдылықтарын ~Табиғат заңдарын ~Адамның рухани күйі мен ішкі сезімін =Болмыс пен ойлаудың жалпы ортақ заңдылықтарын } ::Cұрақ 2:: Дүниеге деген көзқарастың тарихи бірінші формасы? { ~Дін ~Философия ~өнер =Мифология ~мораль } ::Сұрақ 3:: Философияның негізгі сұрағы? { ~Адамның қоғамға деген қатынасы ~Сананық физикалық шындыққа қатынасы ~адамның адамға деген қатынасы ~Сананың материяға деген қатынасы ~адамның табиғатқа деген қатынасы } ::Сұрақ 4:: Материализм нені қолдайды? { ~Осы дүниенің барлығын жаратқан құдай =Табиғат біріншілігін ~дүниенің материалдық және рухани бастауларының бір мәнділігін ~рухтың біріншілігін ~аспанның құдіретті күшін } ::Сұрақ 5::Еуропа философиясындағы объективті идеализмнің негізін қалаушы: { ~Гераклит ~Демокрит ~Платон ~Эпикур ~Парменид } ::Сұрақ 6:: Философияның негізгі қызметі? { =Дүниеге көзқарасты қалыптастыру; ~Ойындық; ~қайта дүниені өзгерту; ~құндылық; ~Компенсаторлық. } ::Сұрақ 7::Агностицизм: { =Дүние танымдылықтың тек кейбір бөлігін қолдайды ~Дүниенің танымдылығын қолдайды ~Дүниенің танымдылығын қолдамайды. ~Тек адамды тануды қолдайды ~адам танылмайды } ::Сұрақ 8::Даосизм негізін қалаушы? { ~Кон-фу-Цзы ~Дао-де-Цзин ~Мен-Цзы ~Лао-Цзы ~Хуан-Ди } ::Сұрақ 9::Жеңімпаздық ештеңе істемеу- бұл кімнің этикалық принципі?: { ~Даосизмнің. ~Конфуциандың. = Мен-Цзы мектебінің. ~Легизмнің. ~Буддизмнің } ::Сұрақ 10:: Қарама-қарсылықтың бір біріне ауысуы кімнің принципі? { =Даосизмнің. ~Конфуцияның. ~ Легизмнің. ~ Буддизмнің. ~ Джайнизмнің } ::Сұрақ 11:: Кон-фу-Цзы ненің қалаушысы? { ~Қытайдың моральды философиясының. ~Онтологияның. ~ Гносеологияның. ~Әлеуметтік философияның. ~ Жаратылыстану философиясының. } ::Сұрақ 12::“Ли” ұғымы нені білдіреді?: { =Дәстүрлерді, рәсімдерді. ~ Егін жинауды. ~Атақ құмарлықты. ~құқықты ~ Саясатты. } ::Сұрақ 13::“Жень” принципі нені білдіреді? ~ ұрлық жасамау. ~ Адамды жақсы көру. ~әділеттілік. ~ Салмақтылық. ~ Шаттық. ::Сұрақ 14::Цзюн-Цзы –бұл: { = қайырымды адам. ~ Нашар адам. ~ Төре ~ әскери басқарма. ~ Мемлекет. } ::Сұрақ 15:: “Фа” нені білдіреді: { ~ қоғам заңдылықтарын. ~ Рәсімдерді, әдет-ғұрыптарды. ~ Дүниені тануды. ~ өнерді. ~ Саясатты. } ::Сұрақ 16:: “Фа-Цзя” мектебі нені қолдаудан шығады: { ~Адамның өзімшілдік табиғатын. = Адамның қоғамдық табиғатын. ~ Адамның өзгеріссіз табиғатын. ~ Адам табиғатының өзгеруін. ~ Адамның эстетикалық табиғатынан. } ::Сұрақ 17:: Брахмандар: { ~Мемлекет басшылары. ~ қара жұмысшылар. ~ әскерлер. ~ қол өнершілер. ~ Математиктер. } ::Сұрақ 18:: Апариграха дегеніміз: { ~ Аспанға табыну. = Материалдық байлыққа байланбау. ~ құмарлықты сүйетін адам. ~ Борышы бар адам. ~ Рухтар. } ::Сұрақ 19:: Ахимса дегеніміз: { ~ Барлық тірі жандарға зиян келтірмеу. ~ Тағдырды өзгерту. ~ Дінге құштарлық. ~ Адам денесі. ~ Адамның руханишылдығы. } ::Сұрақ 20:: “Барлық нәрсе- зардап шегу”- бұл кімнің негізгі постулаты? { ~ Конфуцидың. = Буддизмнiң. ~ Дайнизмнің. ~ Даосизмнің. ~ Легизмнің. } ::Сұрақ 21:: “Мокша” дегеніміз: { = Жанның босануы. ~ Адам рухының қайғысы. ~ Дененің өміршеңдігі. ~ Материя. ~ Сана. } ::Сұрақ 22:: Буддизм бойынша адам қайғысының себебі: { ~ Ләззатты аңсау. ~ Аспанға табыну. ~ Нирванаға талпыну. ~ Ата-бабалардың рухына табыну. ~ Адамға деген махаббаты. } ::Сұрақ 23:: «Нирвана»дегеніміз: { ~толық ләззатты аңсау = толығынан сөну ~ ашуға булыққан кез ~ қуаныш ~ қайғы } ::Сұрақ 24:: “Менің білетінім, мен ештеңе білмеймін” деп кім айтқан? { ~ Кон-фу-Цзы. ~ Гераклит. = Сократ. ~ Парменид. ~ Прокл. } ::Сұрақ 25:: “Дүние дегеніміз заңдылықпен жанатын және сөнетін от” деп кім айтқан? { ~ Гераклит. ~ Демокрит. ~ Парменид. ~ Сократ. ~ Анаксагор. } ::Сұрақ 26:: Сократ бойынша дана адам: { ~ Дәстүрледi хабарлайды. = өзін ұстайды. ~ Aдамдарды басқарады. ~ Табиғат заттарын біледі. ~ Аспан заңдылықтарын біледі. } ::Сұрақ 27:: “Дүниенің негізінде су жатады” деп айтқан: { ~ Зенон. ~ Анахарсис. ~ Фалес. ~ Ямвлих. ~ Платон. } ::Сұрақ 28:: Демокрит дүниенің алғы негізі деп нені айтқан: { = Атомдар мен бостықты. ~Су мен отты. ~ Атомдар мен молекулаларды. ~ Жер мен аспанды. ~ Жулдыздар мен айды } ::Сұрақ 29:: Грек философиясындағы адам проблематикасына бұрылысты жасаған: { ~ Атомыстер. ~ Натурфилософтар. ~ Софистер. ~ Киниктер. ~ Скептиктер. } ::Сұрақ 30:: “Маевтика” дегеніміз: { = Ақиқаттың тууы. ~ Ақиқатты терістеу. ~ Ақиқат құдайда. ~ Доклад дайындау. ~ Көктемгі мереке. } ::Сұрақ 31:: Идеялар әлемі туралы ілімді кім шығарған: { ~ Аристотель. ~ Зенон. = Платон. ~ Демокрит. ~ Сократ. } ::Сұрақ 32:: “Пішінсіз материя, материясыз пішін жоқ” деген кімнің ойы? { ~ Аристотель. ~ Платон. ~ Протагор. ~ Зенон. ~ Анаксимандр. } ::Сұрақ 33:: Формальды қисынның негізгі заңдарын ашқан: { ~ Сократ. ~ Эмпедокл. = Аристотель. ~ Прокл. ~ Плотин. } ::Сұрақ 34:: “Эманация”- деген неоплатонизмдегі ұғым нені білдіреді: { ~ Арнасынан шығып ағу. ~ құдайға талпыну. ~ денелердің қосылуы. ~ денелердің серпілісі. ~ денелердің тартылуы. } ::Сұрақ 35:: Платон өзiнiң философиялық шығармасын мына жанрда жазды: { ~ Афоризмдер, ~ өлендер, ~ Монологтар, = Диалогтар, ~ Прозалар. } ::Сұрақ 36:: «Даналыққа оқытушылар» деп атанған ертедегі грек философтарын ата? { ~ Платон ізбасарлары. ~ Скептиктер, ~ Софистер. ~ Барлық ежелгi грек философтары. ~ Киниктер. } ::Сұрақ 37:: Материя мен форма синтезiнiң теорияларының авторы болып кiм табылады: { ~ Протогор, ~ Анаксогор, = Аристотель, ~ Платон, ~ Левкипп. } ::Сұрақ 38:: К.Ясперс бойынша: “Адамзаттың кіндікті заманы”: { = VIII - II б.з.д.?. ~ V-II б.з.д.?. ~ I-V б.з.д.?. ~ I-VIII ?.б.э. ~ ХIV-ХVI ??. } ::Сұрақ 39:: Әлемдік тарихтағы орта ғасырлар заманы: { ~V-ХIVғғ. ~ VI -ХIIғғ. ~ V-VIIIғғ ~ I ғ.б.э.д.- IIғ .б.э. ~ VII-Vғ . б.э.д. } :: Сұрақ 40:: “Креационизм” дегеніміз: { ~ Көп құдайларға табыну. = құдай- барлық дүниенің жаратушысы. ~ құдайды терістеу. ~ құдайды сынау. ~ құдайды- жоққа шығару. } :: Сұрақ 41:: Неоплатонизмнің негізгі түсінігі: { ~ Эманация. ~ Креация. ~ Негация. ~ Конформация. ~ Генерация. } ::Сұрақ 42:: Левкив, Демокрит, Лукреций Кар... Олардың көзқарастарын не біріктіреді: { = атомизм. ~ диалектикалығы. ~ дін. ~ ортақ ештеңе жок. ~ Ерлік. } ::Сұрақ 43:: Орта ғасыр схоластикасының белгілі өкілі: { ~ Ямвлих. ~ Ф.Аквинский. ~ А.Августин. ~ Ибн-Сина. ~ әл-Фараби. } ::Сұрақ 44:: Ф.Аквинский сенім мен парасат ақиқаттар қатынасын қалай шешкен? { = Сенім парасаттан жоғары. ~ Парасат сенімнен жоғары. ~ Олар бірдей мәнді. ~ үміт- жоқ. ~ Шындық- жоқ. } ::Сұрақ 45:: Қандай философ медицина дамуына үлкен үлесін қосты: { ~ Ибн-Сина. ~ әл-Газали. ~ Ибн-Холдун. ~ Ибн-Рошд. ~ Ибн-Халдун. } ::Сұрақ 46:: Басқарушыларға қажетті қасиеттерді зерттеген: { ~ әл-Газали. = әл-Фараби. ~ әл-Бируни. ~ Ибн-Сина. ~ әл-Хамади. } ::Сұрақ 47:: Философияның кай бөлігі адам мәселесін және оның болмысының негізін зерттейді: { ~ гносеология = философиялық антропология ~ эстетика ~ логика ~ өнер философиясы } ::Сұрақ 48:: Философия тарихында кім алғаш рет саясат пен моральды бөлген: { ~ Н.Макиавелли. ~ Д.Бруно. ~ Г.Галилей. ~ Аристотель. ~ Платон. } ::Сұрақ 49:: “Күн- ғарыштағы жұлдыздардың біреуі ғана” деген ой иесі: { = Н.Коперник. ~ Г.Галилей. ~ Д.Бруно. ~ Кузанский. ~ Филон Александрийский. } ::Сұрақ 50:: Кім тәжірбиелік білімді “жеміс беретін” және “жарық беретін” деп бөлген: { ~ И.Кант. ~ Дж.Локк. ~ Ф.Бэкон. ~ Декарт. ~ Спиноза. } ::Сұрақ 51:: Жаңа Еуропа рационализмінің іргесін қалаушы: { = Р.Декарт. ~ Т.Гоббс. ~ И.Кант. ~ Локк. ~ Лейбниц. } ::Сұрақ 52:: Жаңа Еуропа философиясында танымның индуктивті әдісін кім жасады: { ~ И.Кант. ~ Р.Декарт. ~ Ф.Бэкон. ~ Д.Локк. ~ Лейбниц. } ::Сұрақ 53:: “Монада” кімнің түсінігі: { ~ Б.Спинозаның. ~ Б.Мандевильдің. = В.Лейбництің. ~ Локктың. ~ Фейербахтың. } ::Сұрақ 54:: “Ойлаймын, демек өмір сүремін” деген принципті пікір: { ~ Ф.Бэконның. = Р.Декарттың. ~ Б.Спинозаның. ~ Гегельдің. ~ Фихтенің. } ::Сұрақ 55:: Кім мемлекеттің шығу тегі жөніндегі келісімдік теориясын жасаған: { ~ Ш.Монтескье. ~ Т.Гоббс. ~ Ф.Бэкон. ~ Фихте. ~ Шеллинг; } ::Сұрақ 56:: Адам жаны- tabula raza /таза тақтай/ деп санаған: { = Дж.Локк. ~ Ф.Вольтер. ~ Г.Гельвеций. ~ Гольбах. ~ Шеллинг. } ::Сұрақ 57:: “Таным идолы” туралы ілімді шығарған: { ~ Ж.Ж.Руссо. ~ Ф.Бэкон. ~ Б.Спиноза. ~ Локк. ~ Гельвеций. } ::Сұрақ 58:: Танымның дедуктивті әдісін кім жасаған: { = Р.Декарт. ~ И.Кант. ~ Фейербах. ~ Гельвеций. ~ Гольбах. } ::Сұрақ 59:: Интеллектуалды интуиция танымның жоғарғы түрі деп есептеген: { = Б.Спиноза. ~ Дж.Локк. ~ П.Гольбах. ~ Фейербах. ~ Гердер. } ::Сұрақ 60::Жаңа дәуірдің субъективті идеалисі: { ~ Г.Гегель. ~ И.Кант. ~ Ф.Вольтер. ~ Гельвеций. ~ Фейербах. } ::Сұрақ 61:: Қандай ертедегі Грек мектебі дамуды сандық қатынастармен түсіндіреді? { = Пифагор мектебі ~ Киниктер. ~ Элеаттық мектеп ~ Милеттік мектеп ~ Киренаиктер } ::Сұрақ 62:: «Адам ойыншыл» - кімнің анықтамасы: { ~ Сартрдың ~ Э.Фромның ~ Хейзингидің ~ Бэллдың, ~ Расселдің } ::Сұрақ 63:: Француз Ағартушылығының негiзiн қалаушы: { ~ Гольбах, ~ Гельвеций, = Вольтер, ~ Руссо, ~ Монтескье. } ::Сұрақ 64:: “Абсолюттік идея”- философиялық жүйедегі кімнің бастапқы категориясы: { ~ И.Фихтенің. ~ Г.Гегельдің. ~ А.Шопенгауердің. ~ Ницшенің. ~ Фейербахтың. } ::Сұрақ 65:: Танымның диалектикалық әдісін құрастырған: { = Г.Гегель. ~ Л.Фейербах. ~ Ф.Ницше. ~ Шопенгауер. ~ Лейбниц. } ::Сұрақ 67:: Л.Фейербахтың дүниеге көзқарасы: { ~ Натурализм. ~ Эмпиризм. ~ Субъективті идеализм. ~ Объективті идеализм. ~ Плюрализм. } ::Сұрақ 66:: Г.Гегель бойынша дін мен философияның ара- қатынасы: { = Философия діннен жоғары. ~ Дін философиядан жоғары. ~ Бірдей мәнді. ~ Олар- ымыраланыспайды. ~ Оларды салыстыруға болмайды. } ::Сұрақ 67:: Кант бойынша практикалық парасат немен байланысты? { ~ Бостандық әлемімен. ~ қажеттілік әлемімен. ~ құдаймен ~ Жердегі әлеммен. ~ Себеп-салдармен. } ::Сұрақ 68:: Моральдің категориялы императивін құрастырған: { = И.Кант. ~ И.Фихте. ~ Г.Гегель. ~ Конфу-Цзы. ~ Махавира. } ::Сұрақ 69:: И.Кант бойынша сезімділіктің априорлық формалары: { ~ Кеңістік пен уақыт. ~ қозғалыс пен тыныштық. ~ Сезім мен парасат. ~ қозғалыс және даму. ~ Иіс пен алау. } ::Сұрақ 70:: Хайдеггер философиясындағы Dasein категориясының мәні неде? { = қазіргі болмыс, болмыстың қатысуы. ~ адам болмысында. ~ таза болмыс. ~ табиғат болмысы; ~ рухани болмыс. } ::Сұрақ 71:: “Парадигма” ұғымын ғылымға кіргізген: { ~ Т.Кун. ~ Э.Фромм. ~ А.Адлер. ~ Б.Рассел. ~ Уайтхед. } ::Сұрақ 72:: М.Хайдеггердің негізгі философиялық ұғымы: { ~ Бостандық. ~ Сұраушы- болмыс. = қол астындағы- болмыс ~ Материя. ~ Рух. } ::Сұрақ 73:: Герменевтиканың негізгі өкілі: { ~ Г.Гадамер. ~ Р.Карнап. ~ Э.Гуссерль. ~ Рассел. ~ Сартр. } ::Сұрақ 74:: А.Бергсон философиясындағы танымның негізгі тәсілі: { ~ Сана. ~ Сезім. = Интуиция. ~ Практика. ~ Эксперимент. } ::Сұрақ 75:: Психоанализдің негізін қалаушы: { ~ К.Поппер. ~ З.Фрейд. ~ Ф.Ницше. ~ Э.Фромм. ~ Уайтхед } ::Сұрақ 76:: Психоанализге “архетип” ұғымын кім кіргізген: { ~ Э.Фромм. = К.Юнг. ~ Фрейд. ~ Ф.Ницше. ~ А.Шопенгауер. } ::Сұрақ 77:: Экзистенциализмнің негізгі қағидасы: { = өмір сүру мәннің алдында болады. ~ Олар бір мезгілде берілген. ~ Мән жаратылыстың алдында болады. ~ Адам әлемнің мәніне қатысты. ~ Адамның өмір сүруі тамаша. } ::Сұрақ 78:: Фрейд бойынша адамның рухани күйі мен ішкі сезімінің сатылары: { ~ Бейсаналы, сана, санадан жоғары. ~ Сезім, ақыл, парасат. ~ Ақыл, парасат, парасаттан жоғары. ~ Интуиция, инстинкт, парасат. ~ Инстинкт, парасат, санадан жоғары. } ::Сұрақ 79:: Ежелгі түріктердің жануар тотемі: { ~ Барыс. = қасқыр. ~ Жылқы. ~ Сиыр. ~ қой. } ::Сұрақ 80:: Әлемдік философиясында “Екінші ұстаз” деп кімді атаған: { ~ әл-Газали. = әл-Фараби. ~ әл-Бируни. ~ Ибн-Сина. ~ Анахарсис. } ::Сұрақ 81:: ХV-ХVI1 ғғ. жыраулар алдына қойған негізгі мәселе: { ~ Елдің бірлігі. ~ Жерлерді көркейту. ~ Отырықшылыққа көшу. ~ Жауларға тойтарыс беру. ~ Таптық күрес. } ::Сұрақ 82:: қазақ ағартушысы, “географиялық детерминизмнің жақтаушысы”: { = Ш.Уәлиханов. ~ А.Құнанбаев. ~ Ы.Алтынсарин. ~ А.Байтұрсынов. ~ Б.Майлин. } ::Сұрақ 83:: Діни философиялық антропологияның өкілі: { = Абай. ~ Бұқар- жырау. ~Уәлиханов. ~ Ы.Алтынсарин. ~ М.Дулатов. } ::Сұрақ 84:: Шәкәрімнің “үш ақиқаты”: { ~ ғылыми білім, діни аян, ар-ұят. ~ өмірлік тәжірибе, ғылыми-білім, ар-ұят. ~ тәжірибе, құдайдың айқындығы, ар-ұят. ~ интуиция, сезім, парасат; ~ білім, сезім, тәжірибе. } ::Сұрақ 85:: “Болмыс” пен “материя” категорияларының ара-қатынасы: { ~ Болмыс материя ұғымынан кең. = Олар бірмәнді. ~ Материя болмыс ұғымынан кең. ~ Болмыс пен материяны салыстырмайды. ~ Болмыс материалдық. } ::Сұрақ 86:: Болмыстың негізгі белгісі: { ~ өмір сүруі. ~ өзгермеуі. ~ Бөлінбеуі. ~ Бөлінуі. ~ өзгеруі. } ::Сұрақ 87:: Материализм бастапқы ретінде нені қолдайды? { = Табиғат болмысын. ~ Объективті рух болмысын. ~ Жаратылған болмысты. ~ Адам болмысын. ~ Энергия болмысын. } ::Сұрақ 88:: Болмыстың негізделуінде екі субстанцияны қолдау нені білдіреді: { ~ Плюрализм. = Дуализм. ~ Монизм. ~ Конвенционализм. ~ Прагматизм. } ::Сұрақ 89:: Материя нені көрсететін философиялық категория: { ~ Объективті шындықты. ~ Затты. ~ Өрісті. ~ Атомды. ~ Электронды. } ::Сұрақ 90:: Гегельдің үш тағаны: { =Тезис, антитезис, синтез. ~Тезис, қайшылық, антитезис. ~Тезис, қайшылық, синтез. ~Тезис, синтез, тезис. ~Тезис, антитезис, тезис. } ::Сұрақ 91:: Таным теориясына верификация принципін енгізген: { ~ Марксизм. = Логикалық позитивизм. ~ Персонализм. ~ Прагматизм. ~ Феноменология. } ::Сұрақ 92:: Эмпиризм неге негізделеді: { ~ Тәжірибенің берілгендеріне. ~ Сезімге. ~ Интуицияға. ~ Санаға. ~ Эзотериялыққа. } ::Сұрақ 93:: Эмпирикритицизм: { ~ Таным теориясындағы субъективтік-идеалистік бағыт. = тәжірибиелік білімге негізделген теория. ~ өнер теориясы. ~ Материалистік теория. ~ Этикалық теория. } ::Сұрақ 94:: И.Канттың априорлық формалары – ол: { ~туа біткен идеялар ~силлогизмдер ~зерде туындылары ~тәжірибеге дейін берілген білім ~сезімдік қабылдау } ::Сұрақ 95:: Әсемдік ненің категориясы: { ~ Этиканың. = Эстетиканың. ~ Экологияның. ~ Антропологияның. ~ Феноменологияның. } ::Сұрақ 96:: Даозизм қай философиялық дәстүрге жатады: { ~ Әлемдік. ~ Батыс Еуропалық. ~ Қытайлық. ~ Еуразиялық. ~ Шығыстық. } ::Сұрақ 97:: Әл- Фараби қай ойшылдың іліміне түсініктеме берді? { = Платон мен Аристотельдің. ~ Маркс пен Энгельстің. ~ Конфуцидің. ~ Кант пен Гегелдің. ~ Лао-Цзынның. } ::Сұрақ 98:: Ресей славянофилдері батыс еуропалық мәдениетке қандай көзбен қарайтын, егер оны адам қасіреттің жемісі деп түсінсе? { ~ объективтік ~ жаман да емес, жақсы да емес. ~ терістеуі ~ құрметпен ~ немқұрайлы көзбен } ::Сұрақ 99:: Леви- Строс: { ~ прагматизімнің өкілі ~ феноменологиялық философияның өкілі. ~ неотомизмнің өкілі = сруктурализм өкілі ~ аналитикалық философияның өкілі } ::Сұрақ 100:: Күнделікті сана – бұл: { ~ Еңбек пен тіршілік ~ Нанымдар мен сенімдер, болмысты әсерлеп түсіну ~ Сезімдердің жиынтығы = Адамдардың әртүрлі қоғамдық құбылыстарды күнделікті өмірдегі түсінуі ~ Көңіл- күйлердің жиынтығы } ::Сұрақ 101:: Таптардың, ұлттардың, мемлекеттің мақсатын қолдайтын қоғамдық ойлар { ~ эстетикалық сана ~ діни сана ~ моральдық сана ~ саяси сана ~ экономикалық сана } ::Сұрақ 102:: Адам болмысының ерекшелігі неде: { = Адам болмысы- оның рухани тәндік және индивидуалдық әлеуметтіліктің бірлігінде ~ Заттар дүниесінде адам- тірі денелі жаратылыс ретінде өмір сүреді ~ Жеке адамның болмысы- рухани мен тәндік болудың бірлігінде ~ Адам рухани жаратылыс ~ Адам мәні- оның әлеуметтілігімен байланысты } ::Сұрақ 103:: Ф. Ингартен құндылықтарды екі түрге ажыратты: { ~ Мәдени және саяси = Витальді және мәдени ~ Әлеуметтік және саяси ~ Эстетикалық және саяси ~ Моральді және витальді }
::Сұрақ 104:: Гераклиттің көрнекті шәкірттерінің бірі { ~ Кратил ~ Анаксагор ~ Эмпедокл ~ Диоген ~ Демокрит } ::Сұрақ 105:: Упанишад дегеніміз { ~ Діни өлеңдер ~ Діни салт текстер ~ Гимн өлеңдер = Негізгі философиялық бөлім ~ Психология ережелері } ::Сұрақ 106:: Дунс Скоттың пікірі { ~ Екі ақиқатта Құдайдан тәуелсіз ~ Философиялық ақиқат пен діни ақиқат екі түрлі құбылыс ~ Діни ақиқатты ақылдың көмегімен дәлелдеуге болады ~ Философиялық ақиқат діни ақиқаттан терең ~ Олар бір- бірінің көшірмесі } ::Сұрақ 107:: Қайта өрлеу дәуірінің эстетикасы өмірдің қандай түрлерінде ерекше дамыды? { ~ Музыка мен көркем әдебиетте ~ Көркем әдебиет пен кескіндемеде ~ Театр мен музыкада ~ Кескіндеме мен архитектурада = Скульптура мен кескіндемеде } ::Сұрақ 108:: « Өмір сүру, демек қабылдану» деген методологиялық принципті кім тұжырымдады? { = Дж. Беркли ~ Р. Декарт ~ Д. Юм ~ Ф. Бекон ~ Г. Гоббс } :: Сұрақ 109:: Қай ағартушылық заманының философы өзінің қандай еңбегінде адамды жануардан, жануарды өсімдіктен, өсімдікті органикалық дүниеден, ал оны органикалық емес
дүниеден пайда болды деді? { ~ Ф. Вольтердің « Философиялық хаттары» ~ Ж. де Ламетридің « Адам –машинасы» ~ Ш. Монтескьенің « Парсы жазбалары» ~ И. Гердердің « Адамзат философиясының тарихына арналған идеялар» ~ Д. Дидроның «Табиғат жүйесі» } ::Сұрақ 110:: И. Фихте бойынша «меннің» қандай екі түрі бар ? { = Субъективтік мен және объективтік мен ~Жекелік мен және обсалюттік мен ~Өзіндік мен және жалпылық мен ~Теориялық мен және практикалық мен ~Жекелік және универсалдық мен } ::Сұрақ 111:: Танымның негізгі түпкі бастамасын позитизм өкілдері қалай есептейді? { ~Дінді ~Өнерді ~Философияны ~ Ғылымды ~ Мифті } ::Сұрақ 112:: Экзистенциализм философияның бел ортасына ... қояды: { = Адам болмысын ~Табиғат болмысын ~Заттар болмысын ~Рухани болмысыт ~Қоғамдық болмысты } ::Сұрақ 113:: Тұлға дегеніміз не? { ~ Персона ~ Адамның қабығы, бет пердесі (маскасы) ~ Бос сөз ~ Жеке адам, индивид ~ Адамның әлеуметтік және табиғи бастамаларының керек нәтижесіне апаратын қызметі } ::Сұрақ 114:: Конфуцийшілдіктің этикалық идеалына жатады: { ~ мейірбан адам = жетілген адам ~жетілген данышпан адам ~ мемлекеттік адам ~ ұлы адам } ::Сұрақ 115:: Ортағасырдағы негізгі мәселе-номинализм мен реализм арасындағы талас мәселесін үйлесімді шешкен: { ~ Әл-Кинди ~ Әл-Бируни = Ибн-Рушд ~ Ибн-Сина ~ Әл-Фараби } ::Сұрақ 116:: Жан-Жак Руссоның философиялық толғаныстарының бірі: { ~ адам тағдыры ~ моральді діннің қамқорлығына азат ету ~ ақыл-ойдың табиғи дамуына жол ашу ~ ғылыми дүниеге көзқарасқа жол ашу ~ адамның рухани бостандығы } ::Сұрақ 117:: Латын тілінен «культура» (мәдениет) терминнің аудармасы қандай? { ~ тәрбие алу ~ ойлау ~ білім алу ~ қимылдау = өңдеу } ::Сұрақ 118:: Антикалық грек ойшылдары { ~ декарт,платон = фалес,горин ~ сократ,бруно ~ бруно,декарт ~ платон,руссо } ::Сұрақ 119:: Фома Аквинскийдің діни философиясының басты ерекшелігі: { ~құдайы қағидаларды теріске шығару ~қоғам дамуының объективті заңдылықтаррын зерттеуі ~ хрестияндық пен перипатетизмды ымыраға келтіруі ~ адам еркіндігі туралы ілімді негіздеуі ~ құдай болмысы дәлелдерінің практикалық сипаты } ::Сұрақ 120:: Мына ойшылдардың қайсысы танымның мәні мен маңызын түсіну үшін үңгір туралы мифті мысал келтіреді? { ~ Пирс ~ Ясперз ~ Сартр = Кант ~ Гегель } ::Сұрақ 121:: Рацеонализм бағытының негізін салушы { ~ Спинозо ~ Локк ~ Бэкон ~ Мальбранш = Декарт } ::Сұрақ 122:: Л.Фейербахтың басты еңбегін атаңыз; { ~ «жаңалық философиясы» = «хрестияндықтың мәні» ~ «практикалық ақылға сын» ~ «таза ақылға сын» ~ «рух феноменологиясы» } ::Сұрақ 123:: Рационалдық танымға келесі формалар жатады: { ~сезіну, қабылдау,елестету ~сезім, эмоция, парасат =үғым, пікір, ой-түжырым ~“мен”, “ол”, “жоғары-Мен”; ~фантазия, ойлау, болжам. } ::Сұрақ 124:: Абай идеялары төмендегі келтірілген қай идеясымен сәйкес келеді? { ~Әл-Фараби ~ Әл-Газали ~ Әл-Кинди = Әл-Бируни ~ Ибн-Сина } ::Сұрақ 125:: Гносеология не туралы ілім? { ~ Болмыс туралы = Таным туралы ~ Құндылықтар туралы ~ Адам туралы ~ Табиғат туралы } ::Сұрақ 126:: Онтология не туралы ілім? { ~ Тарих туралы ~ Таным туралы ~ Құндылық туралы = Болмыс туралы ~ Субстанция туралы } ::Сұрақ 127:: Қандай үғымда табиғат пен қоғамның өзара әрекет процесі бейнеленеді, ғылым мен адамның ақылының ролі атап көрсетіледі? { ~ техносфера ~ биосфера ~ геосфера = Ноосфера ~ атмосфера } ::Сұрақ 128:: Экзистенциализмнің негізін салушы, "немесе-немесе" атты шығарманы жазған { ~ Гамлет ~ Жан-Поль- Сартр = Серен Кьеркегор ~ Карл Ясперс ~Мартин Хайдеггер } ::Сұрақ 129:: «Мейірімділік пен адамгершілік - қылмысқа апаратын жол,ал шын қайырымдылық өзінің бастамасын жазалаудан алады» - деп уағыздаған мектеп: { =Легизм. ~Даосизм. ~Конфуцийшылдық. ~Моизм. ~Инь және Янь. } ::Сұрақ 130:: "Қайырымды қала тұрғындары" еңбегінің авторы { ~Ал-Ғазали. ~Ибн-сина. ~Қант. =Ал-Фараби. ~Георг ІІ. } ::Сұрақ 131:: «Экзистенциализм - ол гуманизм» еңбегінің авторы: { ~Камю. ~Марсель. =Сартр. ~Кьеркегор. ~Бердяев. } ::Сұрақ 132:: Қазақтардың ата-тегі түріктердің наным-сенімдеріндегі басты құдай: { ~От. ~Көк. =Ұмай. ~Жер. ~Күн. } ::Сұрақ 133:: «Таза ақылға сын» философиялық трактаттың авторы { ~ К.Маркс ~ Г.Гегель ~ Л.Фейербах = И.Кант ~ И. Фихте } ::Сұрақ 134:: "Білім күш" деп тұжырымдаған: { ~ Спиноза ~ Паскаль ~ Декарт = Бэкон ~ Соловьев } ::Сұрақ 135:: Мораль және адамгершілік жайындағы ілім: { ~Гносеология. ~Эстетика. ~Аксиология. =Этика. ~Социология. } ::Сұрақ 136:: Сократтың шәкіріт және Кир патшасының қызмет еткен әскербасы. { ~ Геракл. = Ксеофон. ~ Анаксимен. ~ Пифагор. ~ Платон. } ::Сұрақ 137:: Шіркеу әкелерінің философиялық,діни және әлеуметтік-саяси ілімдерінің жиынтығы,әулиелік әдебиеттерге жатады: { = патристика. ~ схоластика. ~ экзегетика. ~ реализм. ~ номинализм. } ::Сұрақ 138:: Ежелгі Үндідегі ортодоксальдық емес мектептер: { ~ Веданта, буддизм, джайнизм = Джайнизм, буддизм, чарвака – локаята ~ Веданта, миманса, санкхья, йога, ньяя, вайшешика ~ Веданта, миманса ~ Конфуцийшылдық, моизм } ::Сұрақ 139:: "Ойлаймын демек мен өмір сүремін" осындай анықтама берген кім { ~Маркс. =Декарт. ~Кант. ~Гегель. ~Бэкон. } ::Сұрақ 140:: Қай Ағартушылық заман философы »Адамзат философиясының тарихына арналған идеалар» еңбегінің авторы болып табылады? { =Ф.Вольтер. ~Ж.де Ламетри. ~Ж.Ж.Руссо. ~И.Гердер. ~Ш.Мониескье } ::Сұрақ 141::Философияның басқаша атауы { = Метафизика ~ Метатарих ~ Мегафизика ~ Протофилософия ~ Протофизика } ::Сұрақ 142:: Позитивизм «дұрыс болымды» білімнің негізі деп нені айтады? { ~ дінді ~ өнерді ~философияны = ғылымды ~ мифті } ::Сұрақ 143:: Кант көрсеткен шынайы философияның пәні болып табылатын сұрақтың қайсысы артық? { ~ «Адам» деген кім? ~ Мен неге сене аламын? = Дүниенің бастамасы қайда? ~ Мен нені біле аламын? ~ Менің не істеуім керек? } ::Сұрақ 144:: Аристотель бойынша философия неден басталады? { ~ Ашық көңілен = Таңданудан ~ Қорқыныштан ~ Үйренуден ~ Даудан } ::Сұрақ 145:: Қазақ мәдениетіндегі дәстүрлік уақытқа сай сананың басындағы формасы не болып табылады? { ~ Жыраулардың шығармалары ~ Ақындардың өнері ~ Батырлық эпос = Аңыз ~ Күй } ::Сұрақ 146:: Прагматист Джон Дьюи философияның қызметін қалай түсінеді? { ~Өмірге алаңсыз аңқау көзбен қарау ~ Таң қалу ~ Абстракциялау ~ Даналыққа үйрету = Адамдардың тұрмыс қалпын жақсартуға жәрдемдесетін өмірлік пайдалы тәжірибені ұйымдастыру. } ::Сұрақ 147:: Неміс философиясы, «Белдеулік уақыты» ұғымының авторы кім? { ~ Будда ~ М.Қашқари ~ Аристотель = К.Ясперс ~ Аль-Фараби } ::Сұрақ 148:: Адам болмысы туралы Хайдегердің фундаменталды еңбегінің аты { ~ Болмыс және бейболмыс ~ Болмыс = Болмыс және уақыт ~ Индивид ~ Саналы болмыс
::Сұрақ 149:: Әл – Фараби қай ойшылдың іліміне түсініктеме берді? { =Платон мен Аристотельдің ~Конфуцидің ~ Лао-Цзыдың ~ Кант пен Гегельдің ~ Маркс пен Энгельстің } ::Сұрақ 150:: ’’Заттарды біз сезім арқылы қабылдаймыз, ал зерде арқылы тұжырымдап қорытынды жасаймыз”деді { ~Спиноза = Беркли ~Юм ~Гассенди ~Дидро } ::Сұрақ 151:: «Ақпараттық қоғам» терминін енгізген: { ~ Д. Белл ~ Дж. Масуда ~ Дж. Бенигер ~ А. Тоффлер = М. Маклюэн } ::Сұрақ 152:: Мәдениет термині қай тілден алынған? { ~ Парсы ~ Үнді ~ Қазақ ~ Грек = Араб } ::Сұрақ 153:: Мына аталған философтардың қайсысы қоғамдық дамудың өркениеттілік концепциясын қолдайды? { ~ Платон ~ Локк = Тойнби ~ Фейербах ~ Вольтер } ::Сұрақ 154:: «Культура», «мәдениет» терминіне негіз болған латын сөзінің қазақша аудармасы: { ~ Тырысу, күрес ~ Алу, терістеу ~ Өрнектеу, уақыт өткізу = Өңдеу, айдау ~ Күшейту, даму } ::Сұрақ 155:: Әлеуметтануға құндылықтар мәселесін алғаш енгізген кім? { ~ М. Шелер ~ А. Уайтхет = М. Вебер ~ Д. Дьюи ~ Г. Риккерт } ::Сұрақ 156:: Ежелгі грек материалистері: { ~ Анаксимен, Анаксимандр ~ Сократ, Платон ~ Фалес, Сократ = Демокрит, Гераклит ~Аристотель, Пифогор } ::Сұрақ 157:: Конфуцийдің тұжырымдауынша, халықты: { ~Қорқытып, найзаның ұшымен ғана билеу керек. ~Ағартушылық арқылы, ғылымды жетілдіре отырып басқару керек. ~Өзіне- өзін басқартқан дұрыс. =Асыл қасиеттер арқылы басқарып, түзетуге болады. ~Заң арқылы басқарған тиімді. } ::Сұрақ 158::Ф.Аквинскийдің ілімі бұл { ~Скептицизм туралы ілім ~Апологетика ~Ортағасырдағы европалық философиясындағы материализм ~Христиандық танымдағы компрамисс және перипатетизм философиясы =Номинализм туралы ілім } ::Сұрақ 159:: Утопия еңбегінің авторы: { ~Томазо Компанелла ~Макиавелли ~Мишель Монтень =Томас Мор ~Лернардо да Винчи } ::Сұрақ 160:: И.Канттың таным теориясының өзіндік белгісі: { ~ агностицизм = эмпиризм ~ скептицизм ~ Монизм ~ сенсуализм } ::Сұрақ 161:: 19 ғ.Батыс Европа философы «Экономикалық- философиялық қолжазбалары» еңбегінің авторы: { ~ Ф.Ницше ~ А.Бергсон = К.Маркс ~ В. Дильтей ~ Ф.Энгельс } ::Сұрақ 162:: Таным негізінің биологиялық және психологиялық феноменология идеясын ұсынған «Өмірлік философия» және интуитивизм өкілі, француз философы { = Бергсон ~ Гольбах ~ Ламетри ~ Декарт ~ Сартр. } ::Сұрақ 163:: 1975 ж.Алматыдан шыққан «АзиЯ» кітабының авторы { ~ Н. Кухаменов ~ И. Есенберлин ~ Қадырбеков = О.Сулейменов ~ Бек. } ::Сұрақ 164:: Танымның қайнар көзі ақыл- ойда. Осы пікір қандай гносеологиялық концепцияға жатады: { ~ эмпиризмге ~ агностицизмге ~ сенсуализмге ~ скептицизмге = рационализмге } ::Сұрақ 165:: Аристотелдің психология туралы трактаты: { = Жан туралы ~ Жануарлар тарихы ~ Никомах ~ Евдем ~ Жануарлар қозғалысы } ::Сұрақ 166:: Бір өлшемді материяның негізгі атрибуты { = Уақыт ~Кеңістік ~Қозғалыс ~ Масса ~ Мөлшер } ::Сұрақ 167:: «Постиндустриалды қоғам» терминінің авторы кім { ~ Фромм ~ Дюргейьм ~ Поппер
|
|||
|