Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Пытанні да экзамена



Пытанні да экзамена

Складальнік: выкладчык кафедры ІТК БДУКМ Жылінская Т.С.

 

1. Інфарматызацыя грамадства і інфармацыйная культура. Асаблівасці сучаснага этапа інфарматызацыі.

2. Медыяасяроддзе і медыякультура. Месца і роля медыя ў сучасным свеце. Асноўныя паняцці тэрміналогіі сучаснай медыякультуры.

3. Медыяадукацыя. Асноўныя тэрміны, ключавыя канцэпцыі.

4. Мультымедыя. Мультымедыйны аб’ект. Асноўныя ўласцівасці: сінергія форм уздзеяння (гук, рух, колер, графічная выява, інш.), інтэрактыўнасць, камунікатыўнасць.

5. Камп’ютарная графіка і анімацыя. Асноўныя паняцці і азначэнні. Віды: статычныя і дынамічныя, двумерныя і трохмерныя, растравая і вектарная.

6. Фарматы захоўвання інфармацыі. Назначэнне, разнастайнасць і адрозненні.

7. Асноўныя тыпы графічных фарматаў. Сцісканне графічнай інфармацыі.

8. Вектарныя фарматы. AI, CDR, PDF (Portable Document Format).

9. Растравыя фарматы. PNG (Portable Network Graphics). JPEG (Joint Photographic Experts Group)

10. Графічныя растравыя фарматы. TIFF (Tagged Image File Format). PSD (Photoshop document)

11. Графічныя растравыя фарматы. ВМР(Bit Map Picture).GIF (Graphics Interchange Format).

12. Псіхалогія ўспрымання колеру. Асаблівасці ўздеяння колеру.

13. Камп’ютарнае прадстаўленне колеру. Азначэнне колеру з дапамогай палітры. Азначэнне колеру з дапамогай каляровай мадэлі.

14. Камп’ютарная графіка. Каляровыя мадэлі, іх тыпы.

15. Каляровая мадэль CMYK. Прынцып атрымання колеру. Характарыстыкі. Ужыванне.

16. Каляровая мадэль HSB. Прынцып атрымання колеру. Характарыстыкі. Ужыванне

17. Каляровая мадэль LAB. Прынцып атрымання колеру. Характарыстыкі. Ужыванне

18. Каляровая мадэль RGB. Прынцып атрымання колеру. Характарыстыкі. Ужыванне.

19. Камп’ютарная графіка. Сферы выкарыстання. Гісторыя развіцця.

20. Камп’ютарная графіка. Разрашэнне і памер малюнка. Разрашэнне манітора, прынтара, сканера.

21. Камп’ютарная графіка. Асаблівасці падання графічнай інфармацыі ў Інтэрнэт. Аптымізацыя графікі для Інтэрнет.

22. Сродкі стварэння і апрацоўкі растравай графікі. Агляд праграмнага забеспячэння для працы з растравымі выявамі.

23. Растравыя графічныя рэдактары. Асноўныя прыёмы малявання. Рэжымы малявання. Праца з колерам.

24. Растравыя графічныя рэдактары. Праца са слаямі. Рэдагаванне слаёў.

25. Растравыя графічныя рэдактары. Фільтры і эфекты. Праца з тэкстам.

26. Растравыя графічныя рэдактары. Выдзяленне. Інструменты і прыёмы выдзялення. Маскіраванне. Альфа-каналы.

27. Растравыя графічныя рэдактары. Каляровая і тонавая карэкцыя малюнка. Настройкі яркасці, кантраснасці і ўзроўню насычанасці выявы.

28. Растравыя графічныя рэдактары. Сродкі рэтушы выяў.

29. Сродкі стварэння і апрацоўкі вектарнай графікі. Вобласці выкарыстання вектарнай графікі.

30. Вектарныя графічныя рэдактары. Сродкі малявання ў вектарнай графікі: работа з інструментамі Без'е і жывапіс. Прызначэнне колеру контуру і фону.

31. Вектарныя графічныя рэдактары. Рэдагаванне вектарных выяў, іх упарадкаванне. Геаметрычныя аперацыі над аб’ектамі: аб’яднанне, перасячэнне, адыманне, камбініраванне, групаванне.

32. Вектарныя графічныя рэдактары. Работа з тэкстам. Работа з растравымі аб'ектамі ў вектарным рэдактары. Пераўтварэнне вектарнага аб’екта ў растравы.

33. Гукавая хваля як фізічная з`ява і яе характарыстыкi. Графічнае прадстаўленне гукавай хвалі.

34. Камп’ютарны лічбавы гук. Спосабы стварэння лічбавага гуку. Дыскрэтызацыя і квантаванне. Бітрэйт. Сістэмы камп’ютарнага гуку: прызначэнне і функцыі.

35. Паняцце гукавага файла. Гукавыя фарматы. Лічбавая апрацоўка гуку.

36. Тэхнічныя сродкі ўводу, апрацоўкі і вываду гукаў. Запіс гуку.

37. Пошук iнфармацыi ў Інтэрнэт Інфармацыйна-пошукавыя сістэмы і каталогі. Планаванне пошуку. Прыёмы эфектыўнага пошуку.

38. Он-лайн сэрвісы. Інструменты менэджменту ў Інтэрнет.

39. Спецыялізаваныя крыніцы інфармацыі ў Інтэрнэт: тэматычныя рэсурсы, пошукавыя сістэмы выяў, фотаздымкаў і інш.

40. Мадэль. Віды мадэлей. Класіфікацыя мадэлей па вобласці выкарыстання: вучэбныя, даведачныя, навукова-тэхнічныя, імітацыйныя, гульнявыя. Класіфікацыя мадэлей па спосабе падання: матэрыяльныя, інфармацыйныя, вербальныя, знакавыя, камп’ютарныя. Асноўныя прынцыпы і этапы мадэлявання.

41. Агульная мадэль культуры. Роль мадэлявання інфармацыйных працэсаў культуры і мастацтва. Задачы сучаснага мадэлявання ў культуры і мастацтве.

42. Аўтаматызаваная падтрымка офіснай дзейнасці і сістэм дакументазвароту.

43. Прынцыпы распрацоўкі праектаў афармлення дакументаў. Фарматы выдання, аркуша, палос набору.

44. Асноўныя правілы версткі тэкставай і графічнай інфармацыі. Шматкалонная верстка. Падрыхтоўка выдавецкай прадукцыі з дапамогай праграмы MS Publisher.

45. Рэляцыйная мадэль даных. Выкарыстанне таблічных працэссараў для статычнычнага аналіза даных аб культуры і мастацтве. Статыстычныя метады мадэлявання і аналіза даных, метады планавання эксперыменту. Ужыванне стандартных функцый таблічных працэссараў для рашэння задач статыстыкі.

46. Базы даных і сістэмы кіравання базамі даных у сферы культуры. Рэляцыйныя базы даных. Віды: дакументныя, фактаграфічныя, мультымедыйныя. Спецыялізаваныя базы даных: уліку, бухгалтэрскія, бібліятэчныя, музейныя і інш. Структура баз даных. Агульныя звесткі аб сувязях у базе даных.

47. Дзелавая графіка. Тыпы дыяграм. Стварэнне схем і блок-схем.

48. Дзелавая графіка. Стварэнне каляндарных планаў і раскладаў. Стварэнне праектаў памяшканняў і карт мясцовасці.

 



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.