|
|||
И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь. Чи́стая, и Всенепоро́чная, и Неискусому́жная Де́во Ма́ти,/ Я́же еди́на безле́тнаго Сы́на и Сло́ва Бо́жия в ле́то поро́ждши,/ Сего́ со Безпло́тными честны́ми Небе́сными си́лами моли́// дарова́ти нам очище́ние грехо́в и ве́лию ми́лость. Степе́нна, глас 4: 1 Антифо́н: Хор: От ю́ности моея́/ мно́зи бо́рют мя стра́сти,/ но Сам мя заступи́// и спаси́, Спа́се мой. Ненави́дящии Сио́на,/ посрами́теся от Го́спода,/ я́ко трава́ бо огне́м// бу́дете изсо́хше. Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху и ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь. Святы́м Ду́хом/ вся́ка душа́ живи́тся,/ и чистото́ю возвыша́ется,// светле́ется Тро́йческим еди́нством, священнота́йне. Проки́мен и чте́ние Ева́нгелия: прокимен, глас четве́ртый: Творя́й А́нгелы Своя́ ду́хи,/ и слуги́ Своя́ пла́мень о́гненный. Благослови́, душе́ моя́, Го́спода, Го́споди Бо́же мой, возвели́чился еси́ зело́.
(Мф., зач. 52:) Ст.: Рече́ Госпо́дь при́тчу сию́: уподо́бися Ца́рствие Небе́сное челове́ку, се́явшу до́брое се́мя на селе́ свое́м. Спя́щим же челове́ком, прии́де враг его́, и все́я пле́велы посреде́ пшени́цы, и оты́де. Егда́ же прозябе́ трава́ и плод сотвори́, тогда́ яви́шася и пле́велие. Прише́дше же раби́ господи́на, ре́ша ему́: го́споди, не до́брое ли се́мя се́ял еси́ на селе́ твое́м? Отку́ду у́бо и́мать пле́велы? Oн же рече́ им: враг челове́к сие́ сотвори́. Раби́ же ре́ша ему́: хо́щеши ли у́бо, да ше́дше исплеве́м я́? Oн же рече́ им: ни, да не когда́ восторга́юще пле́велы, восто́ргнете ку́пно с ни́ми пшени́цу. Оста́вите расти́ oбое́ ку́пно до жа́твы, и во вре́мя жа́твы реку́ жа́телем: собери́те пе́рвее пле́велы и свяжи́те их в снопы́, я́ко сожещи́ я́, а пшени́цу собери́те в жи́тницу мою́. И приступи́ша к Нему́ ученицы́ Его́, глаго́люще: скажи́ нам при́тчу пле́вел се́льных. Oн же отвеща́в, рече́ им: се́явый до́брое се́мя есть Сын Челове́ческий, а село́ есть мир. До́брое же се́мя, си́и суть сы́нове Ца́рствия, а пле́велие суть сы́нове неприя́зненнии, а враг все́явый их есть диа́вол, а жа́тва – кончи́на ве́ка есть, а жа́тели – А́нгели суть. Я́коже у́бо собира́ют пле́велы и oгне́м сожига́ют, та́ко бу́дет в сконча́ние ве́ка сего́. По́слет Сын Челове́ческий А́нгелы Своя́, и соберу́т от Ца́рствия Его́ вся собла́зны и творя́щия беззако́ние, и вве́ргут их в пещь óгненну. Ту бу́дет плач и скре́жет зубо́м. Тогда́ пра́ведницы просветя́тся, я́ко со́лнце, в Ца́рствии Oтца́ их. Име́яй у́ши слы́шати да слы́шит. Хор: Сла́ва, Тебе́, Го́споди, сла́ва Тебе́. Псало́м 50: Глас 6: Хор: Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху./ Моли́твами Арха́нгелов,/ Ми́лостиве, очи́сти// мно́жество согреше́ний на́ших. И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь./ Моли́твами Богоро́дицы,/ Ми́лостиве, очи́сти// мно́жество согреше́ний на́ших. Поми́луй мя, Бо́же,/ по вели́цей ми́лости Твое́й,/ и по мно́жеству щедро́т Твои́х// очи́сти беззако́ние мое́. Стихи́ра Беспло́тных, глас 6: А́нгели Твои́, Христе́,/ Престо́лу вели́чества во стра́се предстоя́ще/ и Твои́м светоли́тием при́сно осиява́еми,/ в вы́шних песнопе́вцы Твои́/ и сове́та Твоего́ служи́телие,/ от Тебе́ низпосыла́еми,// даю́т просвеще́ния душа́м на́шим. Кано́н: Песнь 1: Кано́н Богоро́дицы, глас 8: Ирмо́с: Пои́м Го́сподеви,/ прове́дшему лю́ди Своя́ сквозе́ Чермно́е мо́ре,// я́ко еди́н сла́вно просла́вися. (Два́жды)
|
|||
|