Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Оъектілі-бағытты бағдарламалау негіздері» пәні бойынша тест сұрақтары 1 страница



 «Оъектілі-бағытты бағдарламалау негіздері» пәні бойынша тест сұрақтары

Мамандық: 1304000 – Есептеуіш техникасы және бағдарламамен қамтамасыздандыру

Топ: ПОВТ-931

2014-2015 оқу жылының 6 семестрі

Құрастырған арнайы пәндер оқытушысы Кудабаева Гульдана Кадирбековна

Бөлім № Сұрақ Қиындық деңгейі А B C D E
1. С\С++ тілінде дұрыс жазылған идентификаторды анықтаңдар: 1. max, 2. rus_disk, 3. #include 4. 1B5C 1,2 2,3 1,4 2,4 1,2
2. С\С++ тілінде %ld спецификаторы нені анықтайды? Ұзын бүтін Бүтін   Нақты Таңбасыз бүтін Таңбалы бүтін
3. С\С++ тілінде массив индексінің тақтығын тексеру шартының дұрысы: If (i%2= =1) If (i%2= 1) If (i%2= =0) If (i%2!=1) If (i%2= !1)
4. С\С++ тілінде # символы нені көрсетеді? Препроцессорлық директиваны Бағдарлама басын Кәдімгі синтаксис Тақырыптың басын Тақырыптық жолды
5. С\С++ тілінде қай типтер базалық болып табылады? Char, int, float, double Char,enum, long, int Char, unsigned int, float, double Char, long int, float, long double long int, long double
6. С\С++ тілінде түсіндірме мәтінді белгілеу үшін қандай символдар қолданылады? /* */ немесе // [] () {} _
7. Бүтін де, символдық та болатын тип? char int float longint double
8. printf(“%d”,8 % (7/2)) нәтижесінде экранға қандай сан шығады? 2.2  
9. Айнымалы мәнін 1-ге арттыруды жүзеге асырмайтын өрнек? x*=1 x+=1 x=x+1 x++ Дұрыс жауабы жоқ
10.  [-20, 50] арасындағы кездейсоқ бүтін сан шығару операторы қалай жазылады? rand%(70)-20 rand%(70)+20 rand%(50)-20 rand%(70+20) rand%(50)+20
11. Келесі бағдарлама бөлігі не орындайды? main() {int x,i; srand(time(0)); sor(i=1;i<=5;i++) {x=rand()%20+10; printf(“\nx=%d”,x);} getch();} [10,30] аралығындағы кездейсоқ 5 санды экранға шығарады [10,30] аралығындағы кездейсоқ 6 санды экранға шығарады [10,20] аралығындағы кездейсоқ 5 санды экранға шығарады [10,40] аралығындағы кездейсоқ 5 санды экранға шығарады [10,20] аралығындағы кездейсоқ 5 санды экранға шығарады
12. 0<x≤=1немесе x≥2 логикалық өрнегінің жазылуының дұрысын көрсет ((x>0 && x<=1) || (x>=2)) ((x>0 & x<=1) || (x>=2)) ((x>0 && x<=1) OR (x>=2)) ((x>0 && (x<=1) && (x>=2)) ((x>1 && x<=0) && (x>=2))
13. Катеттің х,у мәні бойынша тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасын қай функция есептейді? hypot(х,у) pow(х,у) atan2(х,у) fmod(х,у) div(х,у)
14. y= ctg(x+3)/ex+2 өрнегінің С\С++ тілінде дұрыс жазылуын көрсет? y=(cos(x+3)/sin(x+3))/ exp(x+2)) Y=(sin(x+3)/cos(x+3))/ exp(x+2) Y=ctg(x+3)/exp(x+2) Y=atn(x+3)/exp(x+2) Y=arctg (x+3)/exp(x+2)
15. y=ctgx+ 5 формуласының С\С++ тілінде жазылуы? y=cos(x)/sin(x)+pow(x,5/3) y=cos(x)/sin(x)+pow(x,3/5) Y=cos(x)\sin(x)+pow(x,5/3) Y=sin(x)/cos(x)+pow(x,3/5) Y=cos(x)+pow(x,5/3)
16. Радиусы R, центрі (2,5) нүктесінде орналасқан шеңбердің теңдеуі қандай болады? Pow(x-2,2)+pow(y-5,2)=R*R Pow(x-2,2)+pow(y-5,2)<R X*x+y*y>R*R Pow(x+2,2)-pow(y+5,2)=R*R X*x-y*y>R*R
17. Ені 5-ке тең, дәлдігі 2-ге тең нақты санды форматтап шығарудың дұрысын көрсет? Printf(“%5.2f”,x) Printf(“%f5.2”,x) Printf(“5.2%f”,x) Printf(“%5f2”,x) Printf(“5.2”,x)
18. Continue операторы қандай жағдай үшін қолданылады? Цикл соңына жетпей, циклдің кезекті қадамын тоқтату үшін Ішкі бағдарламадан шығу Бағдарламадан шығу Циклден шығу Бағдарламаны түзету
19. Келесі бағдарлама нені орындайды? { int a=5, b=3, c; {c=a, a=b, b=c;} printf(“a=%d b=%d”, a, b);} Екі санды алмастырады Өсуі бойынша реттейді 2 санды салыстырады Max және min табады Кемуі бойынша реттейді
20. Егер x>0, онда y=x2, әйтпесе y=  шартты операторының дұрыс жазылу нұсқасын таңда: If(x>0) y=pow(x,2); else y=sqrt(x); If(x>0) then y=x*x; else y=sqrt(x); If x>0 y=x*x; else y=sqrt(x); If(x>0) y=x*x else y=sqrt(x); If(x>0) else y=x*x; then y=sqrt(x);
21. Төмендегі бағдарламада цикл неше рет қайталанады? X=2; While(x<10) { y=x*x; X=x+2;}
22. Бағдарламаның орындалу нәтижесінде k-ның мәні неге тең? k=0; for(x=1; x<=10;x++) if (x%3==0) k++;
23. n=6 үшін төмендегі бағдарламаның нәтижесі неге тең болады? for(i=1;i<=n;i++) if (n%i==0) printf(“%d”,i); 1,2,3,6 1,2,6 1,2,4,6 1-ден 6-ға дейінгі барлық сан 1,2,3
24. Келесі бағдарлама нені орындайды? int a [10],I,k=0; for(i=0;i<10;i++) {scanf(“%d”,&a[i]); if(a[i]%2!=0) k++;} printf(“%d”,k); Жиымның тақ элементтерін санайды Жиымдағы жай сандарды санайды Жиымның барлық элементтерін санайды Жиымның жұп элементтерін санайды Жиымның а-элементтерін санайды
25. Төмендегі бағдарлама нені орындайды? #include<stdio.h> #include<ctype.h> void main() {char k; int x; For(x=0;x<=32;x++) {k=toascii(x); printf(“\n%d\t%c”,x,k);}} 0-ден 32-ге дейінгі санды және оған сәйкес символды шығарады 32 санды және символды шығарады 0-ден 32-ге дейін кодты шығарады Бүтін сандарды шығарады Нақты сандарды шығарады
26.   Жолдың ұзындығын табу үшін қолданылытын функция?   Strlen() Strchr() Strcat() Strcpy() Strdel()
27. Төмендегі ішкі бағдарлама-функция нені анықтайды? Int ppp(intx,int y) {while (x!=y) If(x<y) y=y-x; else x=x-y; Return x;} Екі санның ең үлкен ортақ бөлгішін Екі санның ең кішісін Екі санның ең үлкенін Екі санның ең кіші ортақ еселігін Екі санның ең кіші ортақ бөлгішін
28. 640х480 шешімді графиктік режимде экранның центрінде қызыл түсті нүкте салу операторы Putpixel(320,240,4) Putpixel(240,320,4) Putpixel 320,240,red Putpixel(240,320,C) Putpixel(240,320,”red”)
29. Бүтін санды ASCII кодына түрлендіретін функция toascii toasic asciito toasci asciito
30. Char типінің мәндер аралығы -128..127 0..255 0..65536 0..65535 -110..100
31. Cілтеу типтері бар айнымалы қалай аталады? көрсеткіш Динамикалық статистикалық бүтін нақты
32. Құрамдас бөлік қасиеттері қай терезе арқылы өзгертіледі? нысан инспекторының терезесі   код редакторының терезесі   форма конструкторының терезесі   нысан ағашын шолу терезесі   нысан жүйесін қайталау терезесі
33. Форма модулі файлының типі не болады? CPP   RES   BPR   DFM   SWF
34. Нысан инспекторы терезесіндегі Events астарлы беті не үшін қолданылады? нысан оқиғасын таңдау үшін   нысан тәсілін орнату үшін   формаға құрамдас бөлік қою үшін   құрамдас бөлік қасиетін таңдау үшін құрамдас бөлік обьектілерінтазарту үшін
35. Void_Fastcall TForm1::Button1Click(TObject *Sender) процедура атауындағы Sender параметрі нені анықтайды? Құрылатын процедурадағы нысан қасиетін  Құрылатын процедурадағы нысан атын Құрылатын процедурадағы нысан әдісін  Құрылатын процедураның қай класқа тиістілігін құрамдас бөлік әдістерін жіктеп бөлу  үшін
36. Си++ Builder-де жаңа қосымша жасау үшін қандай команда орындалады? File\New\VCL Forms Application- C++ Builder  File\New\Package-- C++ Builder  File\New\Form- C++ Builder File\New\Unit- C++ Builder File\\Unit- C++ Builder;
37. Cи++ Builder кодын жазуда нысаның қасиетін көрсету қалай жүзеге асырылады? Нысан аты->қасиет аты Нысан аты:=қасиет аты Нысан аты.қасиет аты Нысан аты= қасиет аты Нысан аты:: қасиет аты
38. Форманың шекарасының стилін көрсететін қасиеті BorderStyle BorderIcons BorderWidth AutoSize BorderFont
39. Void_Fastcall Tform4::FormClose(TObject *Sender, TCloseAction&Action) { } Процедурасы қай кезде орындалады? Форманы жабу батырмасын басқан кезде  Форманың бос жерінде тінтуірді 2 рет шерткенде  Форманың бос жерінде тінтуірді 1 рет шерткенде  Форманың батырманың үстінде тінтуірді 1 рет шерткенде  Форманың батырманың оң жақ шетін 1 рет шерткенде
40. Қосымша қолданылатын құрамдас бөліктер Құрамдас бөліктер палитрасының қай парағында орналасады? Additional  System  Win32  Standard  Dialogs
41. MediaPlayer құрамдас бөлігін қолданып, бейнефайл шығаратын қосымша кодының дұрысы: AutoOpen=true; Display=Panel1; FileName= “диск аты:\\бума аты\\файл аты”;  AutoOpen=false; Display=Label1; FileName= ‘диск аты\\бума аты\\файл аты’;  AutoOpen=false; Display=Panel1; FileName= “диск аты\\бума аты\\файл аты”;  AutoOpen=true; MediaPlayer= Panel1; FileName= “диск аты:\\бума аты\\файл аты”;  AutoOpen=true\\MediaPlayer= Panel1; FileName= “диск аты:\\бума аты\\файл аты”;
42. If (FontDialog->Execute()) RichEdit1.SelAttributes.Assign(FontDialog->Font); фрагменті не орындайды?     RichEditмәтіндік өрісінің ерекшеленген бөлігінің мәтінін атрибутын өзгертеді  RichEdit мәтіндік өрісінің барлық мәтіннің атрибутын өзгертеді  RichEdit мәтіндік өрісінің ерекшеленген бөлігінің қаріп атын өзгертеді  RichEdit мәтіндік өрісінің ерекшеленген бөлігінің қаріп өлшемін өзгертеді  RichEdit мәтіндік өрісінің кейбір мәтіннің әрпін өзгертеді
43. RichEdit мәтіндік өрісінің Aligment қасиеті төмендегі мәндердің қайсысын қабылда майды? taCenterJustify taLeftJustify taCenter TaRightJustify taTopJustify
44. Memo>Lines ->Add (”text”); командасы нені орындайды? Мәтіннің соңына жаңа жол қосады Мәтін басына жаңа жол қосады Меңзер тұрған жерге жаңа жол  қосады   Мәтіннің ерекшеленген жеріне жаңа жол қосады Мәтіннің кез келген жеріне жаңа жол қосады
45. RichEdit немес Memo мәтіндік өрісіне файлдан мәтін жүктеу үшін қолданылатын әдіс? LoadFormFile() LoadToFile() File() LoadFile(). FromFile();
46. Төмендегі құрамдас бөліктер ішінен визуалды құрамдас бөлікті көрсетіңіз дер:  Memo MainMenu OpenDialog  Timer SaveDialog
47. Төмендегі батырмалардың қайсысы батырма күйінің 3 жағдайын жүзеге асырады? SpeedButton  Button SpinButton BitBtn  Edit
48. C++ Builder-де астарлы бет жасау үшін қолданылатын құрамдас бөлік: PageControl ScroolBox ComboBox ScroolBar StringGrid
49. Animate құрамдас бөлігі не үшін арналған? Анимациялық файлды шығару үшін Сурет жасау үшін Анимациялық клип жасау үшін Анимациялық сурет жасау үшін Мультимедиялық бейне ролик жасау үшін
50. Ағаш түріндегі иерархиялық деректерді шығару үшін қандай құрамдас бөлік қолданылады? TreeView DataTimePicker ListView ComboBox  Clear
51. SpeedButton батырма сында батырмалар дың топқа біріктірілуін жүзеге асыратын қасиет: GroupIndex  Down  Flat NumGlyph  Glyph
52. BitBtn батырмасының бетіне сурет қоятын қасиет: Glyph  Stretch  Picture  Image  Paint
53. Edit мәтіндік құрамдас бөлігіне алмаcтыру буферіндегі мәнді қою командасы: Edit-> PasteFromClipboard  Edit-> PasteToClipboard  Edit-> Paste->To-> Clipboard  Edit-> From->To-> Clipboard  Edit-> Copy->In-> Clipboard
54. 10 секунд уақыттан кейін оқиға орындалуы үшін Timer элементінің Interval қасиетінің мәні неге тең болуы керек?  1/10000  1000  1/10  1/1100
55. Edit1 құрамдас бөлігіндегі мәтіннің қаріп өлшемін Edit2 құрамдас бөлігіне цифр мәніне тең ету үшін команда қалай жазылады? Edit1->Font->Size=StrToInt(Edit2->text)  Edit1->Font->Size=IntToStr (Edit2->text)  Edit1-> Font>Size=StrToInt (Label2-> text)  Edit1->Font-> Size=StrToInt (Edit2-> caption)  Edit1-> Font-> Size= IntToStr (Timer2-> text)
56. Edit1->Color=clRed командасы нені орындайды? Edit1 мәтіндік өріс фонын қызыл түске бояйды Edit1 мәтіндік өрістегі мәтін түсін қызыл түске бояйды Edit1 мәтіндік өріс жақтауын қызыл түске бояйды Команда қате жазылған Edit1 мәтіндік өріс панелін бірыңғай түске бояйды
57. Edit1->Font->Color=clRed; командасы не орындайды? Edit1 мәтіндік өрістегі мәтін түсін қызыл түске бояйды Edit1 мәтіндік өріс жақтауын қызыл түске бояйды Edit1 мәтіндік өріс панелін бірыңғай түске бояйды Команда қате жазылған Edit1 мәтіндік өріс фонын қызыл түске бояйды
58. ComboBox және ListBox тізімдік құрамдас бөліктің тізім нұсқаларының нөмірін (индексін) көрсететін әдіс қандай? ItemIndex  Items ItemNumber  Index  Items->Add
59. Shape құрамдас бөлігінің Shape қасиетінің бұрышы дөңгеленген тік төртбұрыш сызу мәні? StRoundRect StRoundSquare StCircle StRectangle StEllipse
60. Кездейсоқ сан шығаратын команданың қайсысы дұрыс? Randomize(); Edit1-> Text=IntToStr(random(20));  Randomize(); Edit1-> Text=FloatToStr(random(20));  Randomize(); Edit1->Caption=IntToStr(random(20));  Randomize(); Edit1->Text=IntToStr(random(20));  Randomize(); Edit1->Text=IntToStr(random(20);
61. [20,60] аралығында ғы кездейсоқ сан шығаратын команданың қайсысы дұрыс?  Randomize(); Edit1->Text=IntTo Str(random(40)+20);  Randomize(); Edit1->Text=StrToInt(random(40)+20);  Randomize(); Edit1->Text=IntTo Str(random(40)-20);  Randomize(); Edit1->Text=IntTo Str(random(40)+20;  Randomize(); Edit1->Text=IntTo Str(random40+(20));
62. Randomize(); Edit1->Text=IntToStr(random(50)+50); командасы нәтижесінде қандай аралықтағы кездейсоқ сан шығады? [0,50]  [0,100]  [-50,50]  [50,100]  [100,50]
63. Ағымдық уақытты шығаратын команда:  Label1->Caption=TimeToStr(Now());  Label1->Caption=TimeToStr(Now);  Label1->Caption=StrToDate(Time)  Label1->Caption=strtotime(time)  Label1->Caption=strtodate(date)
64. Бағдарлама бөлігі нені орындайды? float x,y; string x1; x1=InputBox(“”,”x=”,“”); x=StrToFloat(x1); y=pow(x,2); ShowMessage(FloatToStr(y)); Енгізілген нақты санның квадратын экранға шығарады Экранға хабарлама шығарады Енгізілген бүтін санның квадратын экранға шығарады Енгізілген нақты санның квадрат түбірін экранға шығарады Енгізілген ұзын бүтін санның дәрежесін экранға шығарады
65. С++ графикасында тұтас сызық салу стилін таңдау қасиеті: Form->Canvas->Pen->Style=psSolid;  Form->Canvas->Pen->Style=psDash;  Form->Canvas->Pen->Style=psClear;  Form->Canvas->Pen->Style=psDot;  Form->Canvas->Pen->Style=psDashDot;
66. MoveTo(int x,y); әдісі нені орындайды? Ағымдық көрсеткішті х,у позициясына жылжытады Экрандағы нүктені х, у позициясына жылжытады Экрандағы нүктені х, у позициясына жылжытпайды Ағымдық көрсеткіштен х,у позициясына дейін түзу сызық сызады Экрандағы нүктені х, у позициясының ортасына сызады
67. Төмендегі командалардың қайсысы шеңбер сызады? Ellipse(90,250,300,270) Ellipse(120,250,300,270) Ellipse(120,250,300,270) Ellipse(120,250,300,270) Ellipse(120,250,300,270)
68. k++; Қолданушының неше символ тергендігі туралы санауыш мәтін Label құрамдас бөлігіне шығару үшін кодының дұрысын көрсетіңіздер: Label1->Caption=”Сіз”+IntToStr(k)+” символ тердіңіз” Label1->Caption=”Сіз”+StrToInt(k)+” символ тердіңіз” Label1->Text=”Сіз”,+IntToStr(k)+,” символ тердіңіз” Label1->Caption=”Сіз”+DateToStr(k)+” символ тердіңіз” Label1->Caption=”Сіз,”+StrToTime(k)+” символ тердіңіз”
69. For(j=0;j<=4;j++) For(i=0;i<=3;i++) StringGrid1->Cells[j][i]=”7”; бағдарлама бөлігі нәтижесінде StringGrid1 құрамдас бөлігінің неше ұяшығы 7 цифрмен толтырылады?
70. Тақырыптық файлдардың кеңейтілуі? .h .cpp .txt .vb .ppj
71. Функцияны қайтару операторы? return cin printf main void
72. 10 нақты саннан құралған жиымды (массивті) сипаттау түрі? float a [10]; float a "10"; float a = [10]; float a (10); float a {10};
73. Шартсыз өту операторы? goto break return continue exit
74. «Әзірше» немесе шартты алдын ала тексеру циклі? while break goto for do while
75. «Дейін» немесе шартты алдын соңынан тексеру циклі? do while while for continue then
76. Параметрлі цикл? for while goto do while continue
77. «Әзір» циклінің жазылуының жалпы түрі while (шарт) оператор (шарт) while оператор оператор (шарт) while оператор while (шарт) (шарт) оператор while 
78. «Дейін» циклінің жазылуының жалпы түрі do оператор while (шарт); do (шарт) оператор while; оператор do while (шарт); while do оператор (шарт); (шарт)do оператор while;
79. Параметрлі циклінің жазылуының жалпы түрі for (1-өрнек;2-шартты өрнек; 3-өрнек) оператор do оператор while (шарт); while (шарт) оператор оператор do while (шарт); for (1-шартты өрнек; 2-өрнек; 3-өрнек) оператор
80. x=0; x++; x=x+1; x=x*x; нәтижеде x-тің мәні неге тең болады?
81. x=0; x++; x:=x*1; x:=x*x; нәтижеде x-тің мәні неге тең болады?
82. Символдық тұрақты қайсысы:   ‘A’   жоқ “A” A Символдық тұрақты тек x бола алады
83. int n = 10 мәні программада анықталған. x = 5 + n ++ нәтижесін анықтаңдар: n = 11    x = 15       n = 10 x = 15       n = 11 x = 16    n = 10 x = 5     дұрыс жауабы жоқ
84. Бүтін тип   int float short int double long double
85. Нақты тип float  int short int long double double
86. Символдық спецификатор %C  %S %D %U %F
87. Жолдық спецификатор %S %C  %D %U %F
88. int бүтін типті спецификатор %D  %C  %S %U %F
89. unsigned int  типті спецификатор %U  %D %C  %S %F
90. float нақты типті спецификатор %F %U %D %C  %S
91. х=х+100 инструкциясын басқаша қалай жазуға болады? х+=100 х=100 х+х=100 х=х=100 100х+х
92. Төмендегі программа нәтижесінде z айнымалысының мәні неге тең?        x=4; y=5;        z=++x*y++;
93. Постфикстік форманы көрсет: 1. + +Х 2. - -Х 3. Х + + 4. Х - - 3,4 1,2 1,3
94. Төмендегі программа нәтижесінде с айнымалысының мәні неге тең? c=а + + *в + +, егер а=3; в=2;
95. Төмендегі программа нәтижесінде с айнымалысының мәні неге тең? c = + + а * + + в, егер а=3; в=2;
96. Төмендегі программа нәтижесінде х  айнымалысының мәні неге тең? х=2; х*=(х+1);
97. Төмендегі программа нені орындайды? if (a>b)  {c=a; a=b; b=c;}  cout << “a=” << a << “b=” << b Үлкен және кіші сандардың орнын алмастырады   Екі санның үлкенін шығарады   Екі санның кішісін шығарады   Сандарды кемуі бойынша сұрыптайды   Массивті шығарады  
98. х=3 болған жағдайда экранға не шығады? # include <iostream.h> int main ( ) { int x; cout << "\n x-ті енгіз "; cin >>x; switch (x) { case 2: cout << "Қанағ-сыз"; break; case 3: cout << "Қанағ."; break; case 4: cout << "Жаксы"; break; case 5: cout << "Өте жақсы"; break; default: cout << "Ондай баға жоқ";             }} Қанағ. Жақсы Өте жақсы Қанағ-сыз Ондай баға жоқ
99. Төмендегі программа нені орындайды?   # include <iostream.h>      void main ( )   { long int f;        int i,n;        cout << “n=”; cin >> n;           f=i=1;           while (i<=n) f=f*i++;            cout << “\ n” << n << “!=” << f;}  Санның факториалын табады   Енгізілген сандарды көбейтеді Сандарды кемуі бойынша сұрыптайды   Жиым элементтерін көбейтеді Программаны тоқтатады
100. Төмендегі программа нені орындайды? # include <stdio.h>      int main ( )   { float S,x;        int k;           for (x=1, S=0, k=0; x!=0;)        { scanf (“%f”, & x);            if (x<=0) continue;              k++; S= S+x; }}   Жұп сандарды санайды және қосады   Жұп сандардың санын табады   Тақ сандардың санын табады   Нолге тең емес сандарды қосады   Теріс сандарды қосады және санайды
101. Төмендегі программа нені орындайды? # include <stdio.h> int a [3][3], b [3][3];        int i, j;        int main () { for (i=1; i<=3; i ++)  for (j=1; j<=3; j ++)  scanf (“%f”, &a[i][j]); for (i=1; i=<3; i ++) for (j=1; j<=3; j ++) b[i][j] = -a[j][i]; }  Жиымның оң элементтерін теріс сандармен және керісінше алмастырады   Жиым элементтерін жаңа жиымға меншіктеу   Жиымның барлық элементтерінің қосындысын табады   Жиымның барлық теріс элементтерінің қосындысын табады. Бүтін санды жиым элементтерін жолдық типке ауыстырады
102. Берілген жазу нені білдіреді?    int a[ ] = {3,5,8,0,2};    Жиымды сипаттау, яғни оның бастапқы элементтерінің мәнін меншіктеу Жиым 5 нақты саннан құралған   Бастапқы жиым элементтерін екі өлшемді жиымға меншіктеу     Жиым кез келген 5 элементтен тұрады   Екі өлшемді жиымды сипаттау
103. Төмендегі программа нені орындайды?        int c=0;        int a[3][2];       int main ()            { for (i=1; i<=3; i++)          for (j=1; j<=2; j++)                    c= c+a[i] [j];          } Жиым элементтерін қосады Жиым элементтерін сұрыптау   Жиымдағы ең үлкен санды табады   Жиымдағы ең кіші санды табады   Жиым элементтерінің оң және теріс элменттерінің орнын алмастырады  
104. Жиымның дұрыс сипатталуын көрсет: 1. int M[5]={5,2}; 2. int M [5] = {5,2,3,4,0}; 3. int M [5] = {5,2,3,4,0,7,8}; 4. int M [ ] = {5,2,3,4,0}; 2,4 3,4 1,2
105. Randomize кездейсоқ сандар генераторымен жұмыс жасау үшін қандай препроцессорлық директиваны қосу қажет? include<stdlib.h> #include<stdio.h> #include<conio.h> #include<iostream.h> #include<math.h>#
106. Scanf және printf  операторларымен жұмыс жасау үшін қандай препроцессорлық директиваны қосу қажет? #include<stdio.h> include<stdlib.h> #include<conio.h> #include<iostream.h> #include<math.h>#
107. Монитор экранына берілгендерді шығару cout   cln   cerr   cin clog  
108. С++ тілінде меншіктеу опраторы =   := =   = =   :=   ->
109. С++ тілінде бағдарлама коды қандай кеңейтілумен сақталады? . CPP . IDE . DEF . TXT . EXE
110. С++ тілінде «және» логикалық операциясының жазылуы? && ++ or and &
111. С++ тілінде «немесе» логикалық операциясының жазылуы? | | != | // or
112. С++ тілінде «тең емес» қатынас операциясының жазылуы? != <> >= // or
113. Математикалық функциялармен жұмыс жасау үшін қандай препроцессорлық директиваны қосу қажет? #include<math.h> #include<stdio.h> #include<conio.h> #include<iostream.h> #include<stdlib.h>
114. Төмендегі программа бөлігінің басқа түрде жазылуы: if ( i>0)            if ( i<10)            cout<< '' i='' << i << endl ; if (i>0 && i<10) cout<<''i= ''<< i << endl; if (i>0) & (i<10)  cout<<''i = ''<< i << endl;  if (i>0) && (i<10)  cout<<''i = ''<< i << endl;  if (i>0 & i<10) cout<<''i = ''<< i << endl; Дұрыс жауабы жоқ
115. scanf (“% d % f % e % c”,&a, &b, &с, &d”) жазуы нені білдіреді:   Әртүрлі типті 4 айнымалыны енгізу Әртүрлі типті 4 айнымалыны шығару Біртипті 4 айнымалыны шығару Экранға a, b, c, d мәтінін шығару Біртипті 4 айнымалыны енгізу
116. Герон формуласы бойынша үшбұрыш ауданын табу программасындағы қатені көрсет. # include <stdio. h> # include < math.h> float а, b, с, s; int main () { scanf (“%f %f %f“, а, b ,с); p=(a+b+c)/2; s=sqrt (p*(p-a) *(p-b) *(р -с)); printf (“s= %f ”,&s); } p айнымалысы сипатталмаған, енгізу және шығару операторларының алдындағы & белгісі алмастырылып жазылған a, b, c айнымалылары бір шығару операторына жазылмайды, s  айнымалысы бүтін типті болу керек Барлық айнымалылар бүтін типті болып сипатталуы қажет math.h тақырыптық файлы артық Енгізу және шағару операторларын қолдану үшін iostream.h тақырыптық файлын көрсету қажет
117. #include<stdio.h> {int x=10,y; y=x*x-x*5; printf(“%f”,y);} Программаны орындауға жібергенде қате туралы хабарлама шықты. Қандай қате жіберілген? printf жолында %d болу керек   math.h директиваcы қосылмаған scanf операторы жазылмаған y нақты сан болу керек x енгізілмеген
118. #include<stdio.h> {int x=10,y;    y=x*x/(x*3); printf(“%f”,y);} Программаны орындауға жібергенде қате туралы хабарлама шықты. Қандай қате жіберілген?            y нақты сан болу керек math.h директиваcы қосылмаған scanf операторы жазылмаған d printf жолында %d болу керек Квадратқа шығару sqr(х) функциясы арқылы ғана жүзеге асу керек
119. Бағдарламалық қамтамасыздандырудың (БҚ) өміршендік циклі Бағдарламалық өнімді құру қажет деген идеядан бастап оны қолданыстан алып тастағанға дейінгі уақыт кезеңі Бағдарламалау тілінде бағдарлама кодын жазу процесі Бағдарламалық қамтамасыздандырудың сапасын бағалау Белгілі бір құжатты жасауға әкелетін процесс Бағдарламалық қаматамасыздандырудың сапасы жөнінде ақпаратты жинау процесі, ондағы қателіктерді жою, оны ары қарай жетілдіру
120. Компьютерде ақпаратты өңдеудің түрлері Ақпаратты енгізу, шығару, өңдеу және сақтау Ақпаратты енгізу және шығару Ақпаратты файлда сақтау Ақпаратты архивтеу Ақпаратты компиляциялау
121. Бағдарламалық қамтамасыздандыруға жетекшілік ету Бағдарламалық қаматамасыздандырудың сапасы жөнінде ақпаратты жинау процесі, ондағы қателіктерді жою, оны ары қарай жетілдіру Компьютерде практикалық есептерді шешу үшін БҚ-ды қолдану Бағдарламалық өнімді құру қажет деген идеядан бастап оны қолданыстан алып тастағанға дейінгі уақыт кезеңі Бағдарламалық қамтамасыздандырудың сапасын бағалау Бағдарламалық қамтамасыздандыруды сақтау және ендіру процесі
122. Қателіктермен күресудің негізгі жолдарына жатпайды Жүйені тестілеу Жасалатын жүйені қарапайым ету Құрастырушылардың дайындық деңгейін жоғарылатуды қамтамасыз ету Интерпретацияланатын ақпаратты біртипті жүйеге келтіру Компиляциялаудың дұрыстығын бақылау
123. Формальді тілдерге жатады Бағдарламмалау тілдері Ағылшын тілі Қазақ тілі Алгоритм Белгілер (жест) тілі
124. БҚ-ды құрастыру мен қолдану процесін ұйымдастырудың басты моделі Каскадты модель Зерттеушілік бағдарламалау Формальді айналдыру Құрастырушылық бағдарламалау Барлық аталғандар
125. Бағдарламалық қамтамасыздандыруды қолдану Бағдарламалық қамтамасыздандыруды сақтау, ендіру және оған жетекшілік ету процесі Компьютерде практикалық есептерді шешу үшін БҚ-ды қолдану Бағдарламалық қаматамасыздандырудың сапасы жөнінде ақпаратты жинау процесі, ондағы қателіктерді жою, оны ары қарай жетілдіру Бағдарламалық қамтамасыздандырудың сапасын бағалау Ақпаратты компиляциялау
126. Бағдарламалық қамтамасыздандыруды аттестациялау БҚ-ды компьютерде практикалық есептерді шешу үшін қолдану Бағдарламалық қамтамасыздандыруды сақтау, ендіру және оған жетекшілік ету процесі Бағдарламалық қаматамасыздандырудың сапасы жөнінде ақпаратты жинау процесі, ондағы қателіктерді жою, оны ары қарай жетілдіру Бағдарламалық қамтамасыздандырудың сапасын бағалау Ақпаратты компиляциялау
127. Бағдарламалық өнімді жасау Бағдарламаны жасау және генерациялау процесі, БҚ-ң құжатын даярлау Жасалған бағдарламаның көшірмесі немесе экземпляры Бағдарламалық қамтамасыздандырудың сапасын бағалау Бағдарламалау тілінде бағдарлама кодын жазу процесі Белгілі бір көлемдегі БҚ-ды белгіленген уақытта дайындау
128. Бағдарламалық қамтамасыздандырудың сапасы Қолданушылардың талаптарын қанағаттандыратын БҚ-дың мүмкіндіктері, сипаты мен ерекшеліктері Қолданушылардың талаптарын қанағаттандыратын БҚ-дың орындай алатын функциялар жинағының мүмкіндігі Шыққан нәтижені бағалауда, БҚ-ды қолдануда және бастапқы ақпаратты дайындауда қолданушылардың жұмысын жеңілдететін БҚ-дың сипаты Қолданылатын ресурс қорының көлеміне және белгілі бір шартқа байланысты БҚ-ң қызмет көрсету деңгейі БҚ-дың бір компьютерден екінші компьютерге тасымалдану мүмкіндігі
129. Бағдарламалық қамтамасыздандырудың функционалдығы Қолданушылардың талаптарын қанағаттандыратын БҚ-дың орындай алатын функциялар жинағының мүмкіндігі Шыққан нәтижені бағалауда, БҚ-ды қолдануда және бастапқы ақпаратты дайындауда қолданушылардың жұмысын жеңілдететін БҚ-дың сипаты Қолданылатын ресурс қорының көлеміне және белгілі бір шартқа байланысты БҚ-ң қызмет көрсету деңгейі БҚ-дың бір компьютерден екінші компьютерге тасымалдану мүмкіндігі Қолданушылардың талаптарын қанағаттандыратын БҚ-дың мүмкіндіктері, сипаты мен ерекшеліктері
130. Бағдарламалық қамтамасыздандыруды қолданудың жеңілдігі Шыққан нәтижені бағалауда, БҚ-ды қолдануда және бастапқы ақпаратты дайындауда қолданушылардың жұмысын жеңілдететін БҚ-дың сипаты Қолданылатын ресурс қорының көлеміне және белгілі бір шартқа байланысты БҚ-ң қызмет көрсету деңгейі БҚ-дың бір компьютерден екінші компьютерге тасымалдану мүмкіндігі Қолданушылардың талаптарын қанағаттандыратын БҚ-дың мүмкіндіктері, сипаты мен ерекшеліктері Қолданушылардың талаптарын қанағаттандыратын БҚ-дың орындай алатын функциялар жинағының мүмкіндігі
131. Бағдарламалық қамтамасыздандырудың эффективтілігі Қолданылатын ресу<


  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.