|
|||
a] Дүниенің пайда болуы мен дамуы құдайлық бастамаға тәуелді.Стр 1 из 2Следующая ⇒
Философия каз (3 кредита)
[q]3:1: Философияның пәні мен объектісін анықтаңыз: [a] [+] Адам және оның әлемдегі орны. [a] Табиғат және оның заңдары. [a] Қоғамдық-тарихи процестер. [a] Универсалды заңдар мен принциптер. [a] Дүние-біртұтас, әлем. [q]2:1: Философияның негізгі мәселесінің дәл мағынасын көрсетіңіз: [a] [+] Материяның бастапқы екендігі және рухтың одан тәуелділігі. [a] Ойлаудың болмысқа қатысы. [a] Материя және сана ұғымдарын қарсы қою. [a] Философиялық бағыттардың, өз көзқарастарын насихаттау күресі. [a] Дүниені тану қажет пе. [q]2:1: Мына тұжырымдардың қайсысы философияның ерекшелігін дұрыс аныќтамайды? [a] Таңдану-адамдарды философиялық ойлауға ұмтылдырады. [a] Философия мәнді және объектілерді ойша қарастырады. [a] Философия дүниенің бастамаларын анықтауға бағытталады. [a] [+] Философия барлық ғылыми білімнң жиынтығы. [a] Философия ойлаудң сыншыл-рефликсивті формасы ойлау ретінде пайда болды. [q]2:1: Философия мен дүниеге көзқарастың арақатынасы: [a] Философия-дүниеге көзқарастың бір бөлігі. [a] Дүниеге көзқарас-философияның бөлігі. [a] [+] Философия-дүниеге көзқарастың негізгі теориясы. [a] Философия-ол дүниеге көзқарас. [a] Дүниеге көзқарастың қалыптасуында негізгі рөлді ғылыми білімдер атқарады, ал философияға қосымша құрал ретінде қолданылады. [q]1:1: Объективті идеализмнің философиялық позициясы: [a] Адам ақыл - ойы дүниені танып - білуге қабілетсіз. [a] Дүниенің пайда болуы мен дамуы құдайлық бастамаға тәуелді. [a] [+] Дүние адам санасынан тыс өмір сүретін, белгісіз-бір рухани күшпен анықталады. [a] Дүние табиғаттың хаостық, соқыр сенім сипатты күшінің барысында жаралған. [a] Дүние дамуы материалды өмір сүретін заңдылықтармен анықталады. [q]3:1: Философияның дүниетаным белгісі: [a] [+] Проблемаландыру. [a] Конфликтілік. [a] Қарапайымдылық. [a] Қарама – қарсылық емес. [a] Танымау. [q]3:1: Философиялық көзқарасқа тән ерекшелікті анықтаңдар? [a] Логикалық қайшылықсыздық . [a] Мазмұнның түсініктілігі. [a] Эмперикалық негіздеу. [a] Көркем құралдылық. [a] [+] Тұжырымдардың пародоксалділігі. [q]2:1: Дүниеге мифологиялық көзқарастың мәні? [a] Адам мен табиғатты бір-біріне қарсы қою. [a] Дүниенің субстанциялық бастамасын мойындау. [a] Бір құдайдың әлемдік күшіне сенуде. [a] [+] Дүниені ұғынудың айырғысыздығы, бірлігі, біртұтастығында. [a] Дүниені жоғарғы және төменгі өмір сүру салаларына бөлу. [q]3:1: Анимизмнің мәні неде? [a] Рух, жан тек адамдарға тән. [a] Рух, жан тек адамдарға және жануарларға тән. [a] Рух, жан тек құдайдың үлесіне тән. [a] Танымда ол туралы түсінік болған жоқ. [q]1:1: Реалдылықты танып білудің келесі тәсілі заттар мен олардың образдарын бір-бірінен айырмай, сол күйінде универсалды ұғынуды қажет етеді [a] Кәдуілгі таным. [a] [+] Мифологиялық таным. [a] Көркем өнер танымы. [a] Ғылыми таным. [a] Философиялық таным. [q]2:1: Философия дегеніміз бұл: [a] [+] Гуманитарлық білім. [a] Нақты ғылым. [a] Миф. [a] Діни ойлау. [a] Өнер. [q]2:1: Аристотель бойынша философия басталды: [a] Жаңалық ашуда. [a] [+] Таң қалудан. [a] Қорқыныштан. [a] Үйренуден. [a] Пікір таластан. [q]3:1: ,,Ойлаудың болмысқа қатынасы туралы сұрақты, философияның негізгі сұрағы деп санаған философ [a] Платон. [a] Кант. [a] Фихте. [a] Біздің оқытушымыз. [a] [+] Энгельс. [q]1:1: Канттың пікірінше нағыз философиялық пән болып табылатын төрт сұрақ бар. Көрсетілгендерің ішінен артығын көрсетіңіз [a] «Адам» дегеніміз не? [a] Мен неге үміттене аламын? [a] [+] Әлемнің түп негізі неде? [a] Мен нені біле аламын? [a] Мен не істеуім керек? [q]3:1: Тарихи тұрғыдан философияның алдында келесілердің болмаған ілім [a] Тарихи білім. [a] [+] Социология. [a] Мифология. [a] Дін. [a] Геометрия. [q]2:1: Философияның отаны [a] Еуропада. [a] Ежелгі қытыйда. [a] Ежелгі үндістанда. [a] Ежелгі Грецияда. [a] [+] Бір уақытта ежелгі Үнді, Қытай және Греция жерлерінде. [q]3:1: Философияның ерекшелігі-қатаң ғылыми ой-тұжырымдарда: [a] Әлемді, оның жалпыға ортақтығы мен тұтастығында алып. [a] [+] Тануға тырысу. [a] Анықталмайды. [a] Әлемге деген практикалық қатынаста. [a] Прогматизмде. [q]1:1: Дәстүр «философия» терминінің пайда болуын келесі философтың есімімен байланыстырады: [a] Фалеске. [a] Аристотельге. [a] Плотинге. [a] [+] Пифагорға. [a] Зенонға. [q]2:1: Дүниетанымның келесідей тарихи типтерін бөліп қарастыруға болады [a] [+] Мифология, дін, философия. [a] Мифология, ғылым. [a] Метафизикалық, діни, позитивік. [a] Әдебиет, философия, ғылым. [a] Пос, пафос, логос. [q]2:1: Философияның қандай анықтамасы мүлдем дұрыс емес: [a] Философия – бұл дүниетаным. [a] Философия – бұл мәдениеттің квинтессенциясы. [a] [+] Философия – бұл жеке теория. [a] Философия – бұл ойларға толы, дәуір. [a] Философия – қоғам мен табиғаттың дамуының жалпы заңдылықтары туралы ғылым. [q]3:1: Сократ құрмет тұтқан ізгі істердің бірі: [a] Тыныштық. [a] [+] Әділеттілік. [a] Бақыт. [a] Өкініш. [a] Құрмет көрсету. [q]3:1: Инь мен янь негіздері келесі философияға тән: [a] Антика философиясына. [a] Араб философиясына. [a] Қазақ философиясына. [a] Ерте үнді философиясына. [q]1:1: Дао мектебінің негізін қалаушы философ [a] Мэн-цзы. [a] [+] Лао-цзы. [a] Конфуций. [a] Сюнь-цзы. [a] Будда. [q]1:1: Көне үндінің қасиетті мәтіндері: [a] Библия. [a] Құран. [a] Руналар. [a] [+] Ведалар. [a] Інжіл. [q]1:1: Әлемнің ритмі: [a] [+] Инь және Янь. [a] Құдай. [a] Табиғат. [a] Рух. [a] Идея. [q]3:1: Дао тудырады: [a] [+] Инь жєне Янь. [a] Табиғат. [a] Рух. [a] Сөз. [a] Материя. [q]3:1: Ведалар – бұл: [a] Рух. [a] Зат. [a] [+] Әнұрандар. [a] Заңдар. [a] Философиялық категориялар. [q]2:1: Буддизм дін бе, әлде философия ма [a] Философия. [a] Дін. [a] [+] Буддизм философия да, дін де. [a] Бұл ғылым. [a] Сұрақ дұрыс емес. [q]2:1: Будда бойынша адам өмірінің мәні [a] [+] Азаптануда. [a] Ақиқатты тануда. [a] Еңбекте. [a] Қарым-қатынас. [a] Қоғамдағы өмір. [q]2:1: Үнді философиясындағы адамның тіршілік етуінің заңын білдіретін ұғымдар: [a] [+] Карма, Сансара. [a] Барлығы бостандықта. [a]Креационизм. [a]Дао және мокша. [a]Атман және брахман. [q]1:1: Буддизмдегі азаптан бостылу, барлық адамзат күшінің соңғы мақсатын білдіретін термин [a] [+]Нирвана. [a] Карма. [a] Сенім. [a] Таным. [a] Атман. [q]2:1: Будданың «ізгі ақиқаттарының» ішіндегі жоғы: [a] Азаптану бар. [a] Азаптанудың себебі. [a] Азаптанудан бостану. [a] Азаптанудан босануға апаратын жол. [a] [+] Азаптанудан құтылуға болмайды. [q]3:1: Конфуцийдің этикалық-саяси көзқарастарының мәні [a] [+] Қайырымдылық арқылы басқару теориясында. [a] Жаңа мемлекетті құру жолында. [a] Шындықтың әлеуметтік мәселелері. [a] Билеушінің идеалды образын жасауда. [a] Қоғамның әлеуметтік стратификациясын құруда. [q]1:1: Конфуций философиясындағы «есімдерді өзгерту» дегеніміз білдіреді [a] Атын ауыстыруды. [a] [+] Шындықты түзеуді. [a] Жеке адамдарды т»рбиелеуді. [a] Мұндай ұғым Конфуцийде жоқ. [a] Діни текстерді аударуды. [q]2:1: Конфуций философиясының іргелі ұғымдарына жатпайтыны: [a] Ізгілік. [a] [+] Білімқұмарлық. [a] Дәстүр. [a] Әділеттілік. [a] Адам сүйгіштік. [q]3:1: Конфуций философиясындағы ізгіліктің орталық принципі: [a] [+] Алтын орта принципі. [a] Құдай мәнін түсіну жолы. [a] Азаптанудан құтылу. [a] Витальды қажеттіліктерді қанағаттандыру. [a] Әр адам үшін өзінікі бар. [q]2:1: Лао цзы философиясындағы басты ұғым: [a] Жол. [a] Медитация. [a] Аскетизм. [a] [+] Дао жолы. [a] Зұлымдыққа күшпен қарсыласу. [q]3:1: Фалес үшін алғашқы бастама: [a] [+] Су. [a] От. [a] Апейрон. [a] Ауа. [a] Жер. [q]3:1: Платон өз дүниетанымы бойынша [a] Субъективті идеалист. [a]Материалист. [a][+] Объективті идеалист. [a] Догматик. [q]2:1: Материалистік бағыт ертедегі грек философиясындағы қай философтың атымен байланысты [a] Платон [a] Сократ [a] Фалес [a] [+] Демокрит [a] Аристотель [q]3:1: Гераклит тұжырымы: [a] [+] Болмыстың өзгермейтіндігі. [a] Барлық тіршіліктің жаппай өзгерісі және қарама-қайшылықтығы. [a] Барлық тіршілік негізін құрайтын төрт элемент: су,от,ауа және жер. [a] Жанның мәңгілігі және көшпелілігі туралы. [a] Атомдардың барлық зат бастамасы негізі жөнінде. [q]1:1: Аристотель адамды келесідей анықтады [a] Қауырсынсыз екі аяқты. [a] Ауру жануар. [a] [+] Саяси жануар. [a] Әлеуметтік мән. [a] Құдайдың көрінісі. [q]2:1: Субъективті диалектика идеясын дамытуда Апорийлермен тұжырымдаған философтың аты кім? [a] Пифагор. [a] Анаксимандр. [a] Сократ. [a] Демокрит. [q]3:1: «Идеальды мемлекет» ұғымының авторы [a] Демокрит. [a] Гераклит. [a] Сократ. [a] Аристотель. [q]2:1: Төмендегі философтардың ішіндегі Милет мектебіне жатады [a] Демокрит. [a] [+] Фалес. [a] Гераклит. [a] Эмпедокл. [a] Пифагор. [q]2:1: Антика философиясының ішінде дүниенің негізі от деген философ [a] Пифагор . [a] Аниксимандр. [a] [+] Гераклит. [a] Зенон. [a] Демокрит. [q]1:1: Мына пікірлердің қайсысын Пифагор негіздеген: [a] [+] Барлық заттар - ол – сан. [a] Бір өзенге кіруіміз де кірмеуіміз де мүмкін, өмір сүруіміз де өмір сүрмеуіміз де мүмкін. [a] Барлығы судан басталады. [a] Барлық заттар атомдардан тұрады. [a] Барлықтың бастамасы «апейрон» [q]2:1: Антикалық философияның өкілі: [a] [+] Фалес. [a] Маркс. [a] Фихте. [a] Декарт. [a] Шеллинг. [q]3:1: «Өзіңді өзің таны» - деген философиялық көзқарас: [a] Гераклиттікі. [a] Демокриттікі. [a] [+] Сократтікі. [a] Платондікі. [a] Аристотельдікі. [q]3:1: Аристотельдің философиясын оқып-зерттемеген және оның ілімен таныс емес: [a] Мартин Хайдеггер. [a] Александр Македонский. [a] [+] Милеттік Фалес. [a] Барабанттық Сигер. [a] Ибн Рушд. [q]1:1: «Фалес… қараған кезде грек құдайлары өмір сүруін тоқтатты деп» - жазды Герцен: [a] Жерге. [a] [+] Суға. [a] Қоршаған адамдарға. [a] Аспандағы бұлтқа. [a] Гүлдеп тұрған ағашқа. [q]2:1: Левкип, Демокрит, Лукреций Кар… Олардың көзқарастарын біріктіреді: [a] Диалектика. [a] [+] Атомизм. [a] Діни. [a] Ортақ ештеңе жоқ. [a] Олар грек тілінде жазған. [q]2:1: Эфестік Гераклит, Элейлік Зенон… Олардың философиялық көзқарастарын жақындастырады: [a][+] Стихиялық диалектика. [a] Стихиялық ғалымдықтары. [a] Стихиялар. [a] Стихиялық идеализм. [a] Стихиялық индивидуализм. [q]1:1: Фрейдтің тұжырымы бойынша адамның мінез – құлқын қандай мотивтер айқындайды: [a] Әлеуметтік [a] Саналылық [a] [+] Санасыздық [a] Діни [a] Этикалық [q]2:1: Зенонның апориясы [a] Ахилл және ниндзя тасбақасы. [a] Ахиллдің тасбақсы. [a] Ахилл және тасбақалар. [a] [+] Ахилл және тасбақа. [a] Ахилл. [q]3:1: Зенонның апориясы [a] [+] Ұшып бара жатқан жебе. [a] Ұшудағы. [a] Ұшқыш жебе. [a] Жебелер зуылдауда. [a] Жебелер ұшпайды. [q]3:1: Платон құрған философиялық мектеп: [a] Лицей. [a] Гимназия. [a] [+] Академия. [a] Агора. [a] Афина диалектиктері. [q]2:1: «Құдай қаласы туралы» деген еңбектің авторы: [a] Кант. [a] Гегель. [a] [+] Августин. [a] Маркс. [a] Сократ. [q]3:1: Христиан философтарының ой-толқыныстарының басты пәні [a] Материя. [a] Табиғат. [a] Адам. [a] Уақыт. [q]2:1: Реалистер мен номиналистер арасындағы талас болған кезең [a] Антик философиясында. [a] [+] Орта ғасыр философиясында. [a] Жана дәуір философиясында. [a] XX ғасыр философиясында. [q]3:1: «Град божий» және «Град земной» идеясының авторы: [a] Ф.Аквинский. [a] [+] А.Августин. [a] К.Тертулиан. [a] И.Росцелин. [q]2:1: Жалпылық мәселесі қай кезеңде көрініс берді: [a] Антикалық философияда. [a] [+] Ортағасырлық философияда. [a] 20ғ. [a] 15ғ. [a] Ағартушылық дәуірінде. [q]1:1:,»Сенемін, өйткені абсурды» - өз уақытында осындай философиялық пікірді айтқан [a] Мұса пайғамбар. [a] Августин. [a] [+]Тертуллиан [a] Сократ [a] Ф. Аквинский. [q]3:1: «Байқаңыз, сізді философияға біреу әуестендіріп жібермесін … әлемнің барлық стихиясы бойынша» - деп оқытқан…: [a] Тит Ливий. [a] Марк Аврелий. [a] [+] Тертуллиан. [a] Августин. [a] Фома Аквинский. [q]2:1: Ортағасыр Еуропа философиясының сипатты белгілеріне тән емес [a] Теоцентризм. [a] [+] Имморализм. [a] Креоционизм. [a] Провиденциализм. [a] Иррационализм. [q]1:1: Ортағасыр Еуропа философиясының сипатты белгілеріне жататын не? [a] [+] Теоцентризм. [a] Антропология. [a] Ғылым. [a] Атеизмге бейімділік. [a] Білімсіздік. [q]1:1:Фома Аквинскийдің негізгі философиялық шығармаларының бірі: [a] [+] Теология жинағы. [a] Құдай қаласы. [a] Құдай қорғау жинағы. [a] Дәлелдеу жинағы. [a] Құбыжыққа қарсы жинақтар. [q]1:1: «Екі жақты ақиқат» идеясының шығыс философтарының ішіндегі авторы [a] Ибн-Сина. [a] [+] Ибн-Рушд. [a] Әл-Фараби. [a] Әл-Газали. [q]2:1: Араб тілдік философияның өкілі: [a] Кант. [a] [+] Әл-Кинди. [a] Коперник. [a] Маркс. [a] Бубер. [q]3:1: Әлемнің екінші ұстазы: [a] Ибн-Сина. [a] Ибн-Рушд. [a] [+] Әл-Фараби. [a] Маркс. [a] Гегель. [q]1:1: Әл-Фараби түсініктеме берген ойшылдар есімі [a] [+] Платон мен Аристотельдің. [a] Кант пен Гегельдің. [a] Маркс пен Энгельстің. [a] Конфуцидің. [a] Лао-Цзыдың. [q]1:1:Ислам діні мыналардың қайсысына тиым салады [a] Ғылымға. [a] [+] Пұтқа табынушылыққа. [a] Философияға. [a] Кибернетикаға. [a] Өнерге. [q]2:1: Қожа Ахмет Яссауидің көзқарастарын келесі бағытқа жатқызамыз: [a] Перипатетизмге. [a] Пантеизмге. [a] [+] Суфизмге. [a] Рационализмге. [a] Эклектизмге. [q]1:1:Философияның пайда болуына ықпал : [a] [+] Мутазилим. [a] Мистикалық ағым. [a] Поэзия. [a] Суфизм. [a] Гегельяншылдық. [q]3:1: Антикалық философиядан Әл-Фараби қабылдаған, маңызды дәстүрдің атауы…: [a] Мистицизм. [a] [+] Перипатетизм. [a] Гилозоизм. [a] Материализм. [a] Идеализм. [q]1:1: Әл-Фарабиді қалай атағандығын көрсетіңіз [a] [+] Аристотельден кейінгі, екінші ұстаз. [a] Аристотельдің ең жақын екінші шәкірті. [a] Түркілердің екінші философы. [a] Араб философы. [a] Аристотель мектебінің мақтан тұтарлықќ философы. [q]1:1:Қайта өрлеу дәуірі үшін антикалық кезең [a] Мәртебе. [a] [+] Идеал . [a] Сот. [a] Ештеме емес. [a] Күнәләу тақырыбы. [q]2:1: Пико делла Мирандола философиясындағы адамның басты ерекшелігі: [a] Ақылдылығы, парасаттылығы. [a] Шығармашылық еңбектенуге қабілеттілігі. [a] [+] Өз тағдырын айқындаудағы еркіндігі. [a] Мырзалар жолымен жүруге бейімділігі. [q]3:1: Қайта өрлеу идеясының бастамасына қатысты «Құдіретті комедия»еңбегінің авторы [a] Франческо Петрарка. [a] Джованни Бокачо. [a] [+] Алигьери Данте. [a] Пико делла Мирандола. [a] Мишель Монтень. [q]1:1:Пантеизмнің мәні [a] Құдай табиғатты тудырған. [a] [+] Құдай мен табиғат біртұтас. [a] Табиғат мәңгі. [a] Адам табиғатты тудырған. [a] Адам мен табиғат біртұтас. [q]2:1: Ренессанс филасофияның маңызды белгісі болып табылатын: [a] Атеизм. [a] Теологизм. [a] Социоцентризм. [a] Космонцентризм. [a] [+] Антропоцентризм. [q]3:1: Қайта Өрлеу дәуірінде бастапқы әлеуметтік утопияға: философиялық көзқараспен ден қойған: [a] Данте. [a] [+] Томас Мор. [a] Эразам Роттердамскйй. [a] Лоренцо Валло . [a] Петрарки. [q]1:1: Итальяндық натурфилософияның өкілдерінежататын кардинал (1401 ж): [a] [+] Николай Кузанскйй. [a] Николай Коперник. [a] Джордж Беркли. [a] Лоренцо ди Медичи. [a] Савонарола. [q]3:1: Алғашқы буржуазиялық қатынастар дәуірінде бірінші рет саясат философиясына көңіл қойған …: [a] Мирандола. [a] [+] Макиавелли. [a] Кампанелла. [a] Мазарини кардинал. [a] Ришелье кардинал. [q]3:1: Индивидуалдықты қарастыратын- философияның ерекше белгісі …: [a] Конвенционализм. [a] Өмір. [a] [+] Ренессанс. [a] Роционализм. [a] Конформизм. [q]2:1: «Тарих саяссатты жасайды» деп тұжырымдаған…: [a] Руссо. [a] [+] Макиавелли. [a] Кампанелла. [a] Гоббс. [a] Гроций. [q]1:1:Таным үшін Бэконның ойынша әсерін тигізетін идолдардың немесе елестердің ішінде жоғы? [a] Ру тайпа елестері. [a] Үңгір елестері. [a] Театр елестері. [a] [+] Алау елестері. [a] Дұрыс жауап жоқ. [q]3:1: «Білім-күш» қағидасының авторы: [a] Декарт. [a] Галлилей. [a] [+] Бэкон. [a] Демокрит. [a] Платон. [q]1:1: «Жаңа Органон» авторы [a] Декарт. [a] Галлилей. [a] [+] Бэкон. [a] Демокрит. [a] Платон. [q]1:1:Р.Декарттың әйгілі «Мен ойлаймын, олай болса өмір сүремін» қағидасының мәні: [a] Ойлау арқылы менің денемнін болмысы қалыптасады. [a] [+] Ойлау болмысы, дене табиғат болмысына қарағанда түсінуге жеңіл. [a] Ойлау мен сезімдік қабылдаудың дүние шындығы арқылы жеткізілуі. [a] Ойлау-құдайдың сыйлығы. [q]2:1: «Монада» туралы ілімнің авторы: [a] [+] Г.Лейбниц. [a] А.Шопенгауэр. [a] З.Фрейд. [a] Л.Фейербах. [q]3:1: «Өмір сүргендіктен ойлаймын» деген философиялық пайымдау…: [a] Спиноза. [a] [+] Декарт. [a] Сократ. [a] Паскаль. [a] Аристотель. [q]1:1: Декарт - ұлы : [a] Философ, Нобель сыйлығының лауреаты. [a] Философ және биолог. [a] Социолог және тарихшы. [a] [+] Философ және математик. [a] Ортағасыр философы. [q]1:1:Декарт қандай субстанцияларды бөліп көрсетеді. [a] Жан мен тән. [a] Құдай мен періштелер. [a] Адамның парасаты мен санасы. [a] Материяны. [a] [+] Ойлайтын. [q]1:1:Фр. Бэкон бойынша, танымға зиянды төрт руды келтіреді… [a] Обьектілер. [a] Белгілер. [a] [+] Идолдар. [a] Заңдар. [a] Идеологиялар. [q]2:1: Жаңа Заман философиясындағы маңызды мәселелердің бірі…: [a] [+] Себептілік. [a] Жаратушы құдай. [a] Хаос. [a] Герменевтика. [a] Өлім және өлместік. [q]3:1: «Бұл тамаша әлемнен бәрі де жақсылыққа» деп айтќан: [a] Паскаль. [a] Ленордо да Винчи. [a] Декарт. [a] Гоббс. [a] [+] Лейбниц. [q]3:1: Дуалистік пікір – ол: [a] Тіршілік ету яғни қабылдау. [a] Ойлаймын, яғни өмір сүремін. [a] Әлемнің негізі-сандардың үйлестігі. [a] Әлем санадан тыс өмір сүреді. [a] [+] Материя және рух мәңгі, бір-бірінен тәуелсіз. [q]1:1: Құдай ой және тірі табиғатты жоқтан бар қылды деген принцип [a] Теоцентризм. [a] [+] Креоцианизм. [a] Провиденциализм. [a] Эсхатологизм. [a] Мессианизм. [q]1:1:Секуляризация деген ұғымның мәні [a] Философиядағы материалистік дәстүрлердің қайта дамуы. [a] Философияның теологияға тәуелділігі. [a] [+] Дін мен шіркеудің басқа қоғам өмірі деңгейінен босауы . [a] Философияның діни өнермен хабардар болуы . [a] Еркін ойлау. [q]3:1: Гегельдің дүниежүзілік философиясындағы тарихи субъект-ол: [a] [+] Рух. [a] Материя. [a] Космос. [a] Халық. [a] Сөз. [q]1:1:Канттың «өзіндік» зат ұғымы нені білдіреді: [a] Заң. [a] Заттың жасырын мән-мағынасы. [a] Басқаларға ашылмаған тұлға. [a] [+] Мәні. [a] Құдай. [q]2:1: Гегельдің абсолют идеясының дамуының басталуы [a] Табиғаттан. [a] Қоғамнан. [a] [+] Ойлаудан . [a] Ерік бостандығы. [a] Құдайдан. [q]3:1: Неміс философиясындағы антропологиялық принциптің авторы [a] И.Кант. [a] Ф.Шеллинг. [a] Г.В.Ф. Гегель. [a] [+] Л.Фейербах. [q]1:1: «Таза ақылға сын» еңбектің авторы [a] [+] И.Кант. [a] Ф.Шеллинг. [a] Г.В.Ф.Гегель. [a] Л.Фейербах. [q]3:1: Фейербах бойынша келесі категория қоғамдық дамуды айқындайды [a] Міндет. [a] Ойлау. [a] Ұлттың өзін-өзі тануы. [a] Ұждан. [q]3:1: Иммануил Кант қай ғасырда өмір сүрді? [a] 15 ғасыр. [a] 16 ғасыр. [a] 17 ғасыр. [a] [+] 18-19 ғасыр. [a] 19-20 ғасыр. [q]1:1:Классикалық неміс философиясы келесі философтан бастау алады: [a] [+] Кант. [a] Маркс. [a] Фихте. [a] Гете. [a] Шеллинг. [q]3:1: «Неміс идеологиясының» авторы: [a] Ницше. [a] Гегель. [a] [+] Маркс. [a] Кант. [a] Хайдеггер. [q]2:1: Қоғамның Марксистік типологиясының өлшемі: [a] Техника және ғылымның дамуы. [a] Ерекше құқықтық және заңдылық түрі. [a] Географиялық жағдай. [a] [+] Өндіргіш күштердің даму дәрежесі. [a] Рухани мәдениеттің даму деңгейі. [q]3:1: «Капитал» еңбегінің авторы: [a] Кант. [a] [+] Маркс. [a] Фихте. [a] Гете. [a] Шеллинг. [q]1:1:Маркс, Гегельдің келесі ілімін дамытушы болды [a] [+] Жатсыну . [a] Оммунизм. [a] Христианшылдық. [a] Категорияларды. [a] Материализм. [q]1:1: Марксизм тұрғысынан дұрыс анықтаманы көрсетіңіз [a] Индивидум-тарихты жасаушы. [a] Тұлға-тарихты жасаушы. [a] [+] Халық–тарихты жасаушы. [a] Құдай тарихты жасаушы. [q]3:1: Хомяков, Киреевский, Аксаковтар келесі бағыт өкілдеріне жатады [a] [+] Славянофилдер. [a] Батысшылдар. [a] Космистер. [a] Дуалистер. [a] Экзистенциалистер. [q]3:1: Славянофилдер негізін салушылар келесідей принципте болды [a] [+] Славяншылдыққа деген сүйіспеншілік. [a] Халықты-тарихтың қозғаушы күші деп түсіну. [a] Тілдік мәдениетке әуестік. [a] Батысқа еліктеу [q]2:1: В.С. Соловьевтың «жалпы» бірлік терминінің мәні [a] Табиғат пен қоғамның бірлігі. [a] Адам, табиғат, қоғам бірлігі. [a] «Біртұтас әлем» мәні туралы ілім. [a] Құдай мен табиғат бірлігі. [q]3:1: «Орыс космизмнің» өкілі: [a] [+] К.Циалковский. [a] П.Чаадаев. [a] В.Соловьев. [a] А.Герцен. [q]1:1: Орыс философиясының негізгі белгісін көрсет: [a] Рационализм. [a] Эмпиризм . [a] [+] Діни-адамгершілік мінездеме. [a] Сенсуализм. [a] Волюнтаризм. [q]1:1:Соловьев, Флоренскийлер мыналардың қайсысына жатады: [a] Батысшылдар. [a] Славянофилдер. [a] [+] Діни философия. [a] Софистер. [a] Интуитивистер. [q]2:1: Хомяков жєне Киреевский – бұлар: [a] Батысшылдар. [a] [+] Славянофилдер. [a] Космистер. [a] Экзистенциалистер. [a] Марксистер. [q]3:1: «Орыс коммунизмнің мәні мен қайнар көзі» атты кітаптың авторы: [a] [+] Бердяев. [a] Ленин. [a] Маркс. [a] Плеханов. [a] Сталин. [q]3:1: Орыс философиясында персонализм идеясын дамытушы: [a] [+] Бердяев. [a] Лосев. [a] Шпет. [a] Булгаков. [q]1:1: Л.Н. Толстойдыњ дүниеге көзқарасында “Ненасилие” (зорлықсыз) терминін қалай түсінуге болады [a] [+] Басқа адамға зиян тигізбеу. [a] Жақсылықты жасау . [a] Жақсылық пен жамандық ортасы. [a] Тағдыр алдында бас ию. [q]1:1:“Қара сөздердің” авторы [a] Сократ. [a] [+] Абай. [a] Уәлиханов [a] Алтынсарин. [a] Абылай хан. [q]2:1: “Үш Анық” еңбегінің авторы: [a] [+] Шәкәрім. [a] Будда. [a] Лао-цзы. [a] Конфуций. [q]3:1: Қазақ философиясының өкілі: [a] [+] Абай. [a] Шәкәрім. [a] Будда. [a] Лао-цзы. [a] Конфуций. [q]1:1: Қазақ философиясының қалыптасуына күшті әсерін тигізген дәстүр [a] Қытайлық. [a] Европалық. [a] [+] Суфийстік. [a] Манихейлік. [a] Друидская. [q]3:1: Қазақ ұлттық философиясының негіздерінің бірі: [a] Креативтік негіз. [a] Синхрондық негіз. [a] Мифтік ғұрыптық негіз. [a] [+] - Полистік негіз. [a] Абстрактілі-бұрмаланған негіз. [q]2:1: “Сверх человек” (адамнан асқан) атты ұғымның авторы [a] [+] Ницше. [a] Гегель. [a] Платон. [a] Кант . [a] Маркс. [q]1:1:Материяның қай анықтамасы, философия және жаратылыстану саласындағы XIX-XX ғасырлардағы дағдарысқа себеп болғандығын көрсетіңіз [a] Материя-түйсіктер жиынтығы. [a] Материя-ол барлық тіршілік атаулы. [a] Материя дегеніміз атомдардан тұратын және массасы бар заттар. [a] Материя-ол объективтік шындық. [a] [+] Материя-ол зат және теріс. [q]1:1: Мәтіндерді және қағидаларды философиялық талдайтын ғылым. [a] Экзистенциализм. [a] Позитивизм. [a] Аналитикалық философия. [a] [+] Герменевтика. [a] Логикалық семантика. [q]3:1: Пессимизм философиясының негізін қалаушы [a] С.Кьеркегор. [a] Э.Гуссерль. [a] [+] А.Шопенгауэр. [a] Ж.Деррида. [a] Э.Фромм. [q]2:1: Экзистенциализм негізін қалаған [a] [+] С.Кьеркегор. [a] А.Шопенгауэр. [a] З.Фрейд. [a] Ф.Ницше. [a] Л.Фейербах. [q]3:1: XX-ғасырдағы “тарих философиясының” өкілі [a] [+] К.Ясперс. [a] А.Шопенгауэр. [a] З.Фрейд. [a] Л.Фейербах. [q]1:1: “Осьтік уақыт” концепциясының авторы [a] [+] К.Ясперс. [a] А.Шопенгауэр. [a] З.Фрейд. [a] Л.Фейербах. [q]3:1: Экзистенциализм мәніне неғұрлым дәлірек сәйкес келген пікір [a] Экзистенциялистік философия адамның қалай өмір сүру керектігі туралы ілім. [a] Экзистенциализм философиясы шындықтың себептері мен принциптерін танып білу. [a] [+] Экзистенциализм- адам еркендігі туралы ілім. [a] Экзистенциализм философиясы дүниені жоғары тұрғыда түсіну туралы ілім. [a] Экзистенциализм- құдай туралы ілім. [q]3:1: XX ғ. Француз экзистенциализмінің өкілін атаңыз [a] [+] Сартр. [a] Р.Декарт. [a] Хайдегер. [a] Вольтер. [q]2:1: Танымның негізгі түпкі басстамасын позитивизм өкілдері осылайша есептейді [a] Интенционалдық. [a] Инструменталдық. [a] [+] Верификациялау. [a] Детерминация [a] Интерпретация [q]3:1: Абсурд философиясының авторы: [a] Хайдеггер [a] Ясперс [a] Леви -Стросс [a] Бубер, Бахтин [a] [+] Камю [q]2:1: Материяның ғылыми фиолсофиялық анықтамасы: [a] Материя- әлемнің материалдық бастамасы. [a] Материя -нақты сезімдік заттар, процестер. [a] Материя- әлемнің бөлінбейтін, өзгермейтін бөлшегі. [a] Материя – адамның түйсіктері мен сезімдері. [a] [+] Материя – санадан тыс өмір сүретін объективтік шындық [q]3:1: Дуализм философиясының мәні [a] Табиғат заңдары, адам ой-өрісі арқылы құралады. [a] Дүние негізі әлемдік ақыл-ойда тұрады. [a] Дүние адам санасына тәуелсіз өмір сүреді. [a] [+] Материя және рух-болмыстың екі негізі. [q]1:1: Болмысты категория ретінде алғаш анықтаған философ [a] Гераклит. [a] [+] Парменид. [a] Пифагор. [a] Фалес. [a] Сократ. [q]3:1: “Материя” және “форма” жөніндегі философиялық ілімінің авторы [a] Демокрит. [a] Сократ. [a] Гераклит. [a] [+] Аристотель. [a] Платон. [q]3:1: Төмендегі жағдайлардың ішінен идеалистік пікірді атаңыз [a] Кеңістік пен уақыт – болмыстың түбегейлі шарттары. [a] Кеңістік пен уақыт- материяның өмір сүруінің объективтік формалары [a] Кеңістік пен уақыт – адам қабылдауының формасы [a][+]Кеңістік пен уақыт- абсалюттік мәнділіктер, материяға тәуелсіз субстанциялар. [a] Кеңістік пен уақыт – құдайдың мәңгілік көрінісі. [q]3:1: Болмыс, өмір сүру проблемасын қарастыратын философияның бөлімі: [a] Диалектика. [a] [+] Онтология. [a] Гнесеология. [a] Диалектика. [a] Метафизика. [q]2:1: Кеңістіктің анықтамасы: [a] Бұл заттар және элементтер орналасқан кеңістік. [a] [+] Материяның өмір сүру түрі. [a] Санада өмір сүретін абстракция. [a] Әлемдік абсолюттік бастама. [a] Шындықты танып-білудің түрі. [q]3:1: Болмыс ұғымы – ол: [a] Болмыс – субъектіге қарсы қойылған объект . [a] Рухани субстанцияның іс-әрекетінің бейнесі. [a] Ұғымдар мен түсініктердің байланысы . [a] Дүниенің, заттық бірлігі мен жанжақтылығы. [a] [+] Тіршілік туралы жалпы ұғым. [q]2:1: Философиялық дұрыс пікір: [a] Кеңістік пен уақыт өзара байланысты және материядан тыс өмір сүреді. [a] Кеңістік, уақыт, материя мәңгі, абсолютты жєне ешнәрседен тәуелсіз. [a] [+] Кеңістік пен уақыт материямен байланысты. [a] Кеңістік пен уақыт материалдық процестерден бұрын өмір сүреді. [a] Кеңістік, уақыт, материя бір - біріне тәуелсіз өмір сүреді. [q]3:1: Философиядағы қозғалыс нені түсіндіреді: [a] Әлемдік даму энергиясы. [a] [+] Материя өмір сүру тәсілі . [a] “Бастапқыдан” туындайтын инерция. [a] Кеңістікте денелердің орын ауыстыруы. [a] Қозғалысты жоққа шығарады. [q]3:1: Материяның ғылыми фиолсофиялық сипаттамасына тән пікір [a] Материя дегеніміз барлық құбылыстар мен заттарды құрайтын зат. [a] Материя кез-келген заттың мәні, оның идеясы. [a] [+] Материя біздің санамызда бейнеленетін объективті шындық. [a] Материя біздің сезіміміздің шындығы. [q]3:1: Философияда қозғалыс-ол: [a] Кеңістікте дене қозғалысы. [a] [+] Кез-келген өзгеріс. [a] Тыныштық күйі. [a] өмір. [q]3:1: ”Болмыс” философиялық категориясының ең жалпы белгісі [a] [+] өмір сүру. [a] Бөлінбестік. [a] Қайшылықтылық. [a] Кеңістік. [a] Ұзақтылық. [q]3:1: Метафизика ойлау мен таным әдісі ретінде қашан пайда болды [a] [+] Антика философиясы заманынан. [a] Орта ғасыр философиясы дәуірінде. [a] Жаңа дәуір жағдайында .
|
|||
|