|
|||
Хвалите Господа с Небес…» и хвалитные псалмы. ⇐ ПредыдущаяСтр 2 из 2 «Хвалите Господа с Небес…» и хвалитные псалмы. Читается вседневное славословие. На стиховне стихиры Октоиха, глас 1‑й (мученичны из числа стихир на хвалитех – 1‑й: «Страстоте́рпцы Христо́вы…», 2‑й: «Си́и во́ини…», 3‑й: «Вас, прехва́льнии му́ченицы…»; припевы обычные со стиховны – см. Часослов). «Слава, и ныне» – Богородичен Октоиха, глас тот же: «Ра́дуйся от нас…» (см. в стихирах на хвалитех). По Трисвятом – тропарь мученика (общий), глас 4‑й: «Му́ченик Твой, Го́споди, Парамо́н…» (см. в Минее общей, гл. 14, л. 80 об.). «Слава, и ныне» – Богородичен по гласу тропаря, от меньших: «Тя велича́ем, Богоро́дице, вопию́ще: Ты еси купина́…». На часах – тропарь и кондак мученика. На Литургии Блаженны Октоиха – 6. По входе – тропари и кондаки: В храме Господском и Богородицы – тропарь храма, тропарь дня: «Апостоли, мученицы…», тропарь мученика; кондак храма, кондак мученика. «Слава» – «Со святыми упокой…», «И ныне» – «Яко начатки естества…». В храме святого – тропарь дня: «Апостоли, мученицы…», тропарь мученика; кондак мученика. «Слава» – «Со святыми упокой…», «И ныне» – «Яко начатки естества…». Прокимен, аллилуиарий и причастен – дня. Прокимен дня, глас 8: Весели́теся о Го́споде, / и ра́дуйтеся, пра́веднии. Стих: Блаже́ни, и́хже оста́вишася беззако́ния и и́хже прикры́шася греси́. И умершим Прокимен, глас 6: Ду́ши их / во благи́х водворя́тся. Аллилуиа дня, глас 4: Воззва́ша пра́веднии, и Госпо́дь услы́ша их, и от всех скорбе́й их изба́ви их. Стих: Мно́ги ско́рби пра́ведным, и от всех их изба́вит я́ Госпо́дь. Стих: Блаже́ни, я́же избра́л и прия́л еси́, Го́споди, и па́мять их в род и род. Апостол и Евангелие – дня. Гал. 5:22–6:2 (зач. 213). Лк. 10:19–21 (зач. 51 от полу'). Причастен дня: Радуйтеся, праведнии, о Господе, правым подобает похвала. Заупокойный: Блажени, яже избрал и приял еси, Господи, и память их в род и род. 79 Мч. Филуме́н упоминается Типиконом, но в Минее службы ему нет. 80 На 17‑й кафизме иерей совершает полное каждение храма, как на «Господи, воззвах»; царские врата остаются закрытыми (см. Типикон, гл. 12). .
|
|||
|