Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Створення основи гвинтових сходів



Створення основи гвинтових сходів

На зображенні один з варіантів гвинтових сходів. Потрібно виліпити щось подібне.

Для початку створимо основу. Радіус повороту буде однаковий, за бажанням потім можна зробити різним, за тим же принципом.

Малюємо коло, витягаючи його курсором вздовж зеленої лінії. Задамо радіус 1600мм. Виділивши контур кола, викликаємо правою клавішею меню - Entity Info. У вікні Segments, задамо наприклад, значення 180шт - за кількістю градусів. Так зручніше при поворотах сегментів сходів, оскільки будемо малювати сходи без прив'язки до чогось. Можна вибрати інше значення.

Від готової окружності інструментом Offset, відкидаємо ще одну - більшого радіуса. Вказуємо в VCB відступ 1200мм. Середину першого кола витираємо - виходить кільце.

Малюємо розмітку для сегмента сходинки. Відкидаємо рулеткою пунктири від центру координат до точок дотику сегментів кола - вони для зручності при дотику зафарбовуються зеленим.

Коло виділяємо і опускаємо вниз на 1000 мм.

Малюємо рівносторонній трикутник, який своєю основою виходить за межі зовнішнього радіуса кільця.

Копіюємо його чотири рази, зсуваємо копію догори на 160мм - це висота сходинок.

Повертаємо копії по черзі відносно центру координат на 8, 16 і 24 градусів відповідно.

Виходить щось на кшталт сходинок. Кожна з них однією гранню розташована чітко над гранню попередньої і вище на 160 мм.

З'єднуємо сходинки лініями - утворюються площини підсходинок.

Верхню сходинку витираємо - залишаємо тільки підсходинку.

Ось три сходинки, які нам потрібно помножити на весь марш.

Виділяємо фігуру, піднімаємо її вгору на метр.

Повертаємо копію на 24 градуса і приєднуємо її до першої деталі, чітко поєднавши кути.

Те ж саме робимо і з новою, вже збільшеною деталлю.

На цьому для прикладу зупинимося.

Намалюємо в центрі координат ще одне коло, приблизно в метр радіусом.

І витягнемо вгору циліндр.

Виділяємо його і в меню правої клавіші Intersect With Model. Потім витираємо циліндр.

На деталі в місцях перетину з циліндром з'явилося розсічення лінією.

Прибираємо частини, найближчі до центру. Це потрібно для того, щоб при подальшому копіюванні деталі не злипалися завчасно.

Тепер копіюємо фігуру і зсуваємо вниз на 320 мм.

Видавлюємо кільце так, щоб воно повністю пройшло скрізь фігуру ступенів.

Виділяємо його і Intersect With Model.

Марш правильно розтинають кільцем - залишається тільки прибрати зайве гумкою.

Що ми і робимо.

Програма спрацювала дещо некоректно - пропали деякі грані. Відновимо їх.

Там, де пропала площина, її потрібно перекреслити лінією, і витерти.

Готовий марш має такий вигляд.

У наступних уроках ми зробимо гладкий низ, накладки ступенів, перила і втілимо сходи в будинок.



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.