|
|||
Слу́жба о́бщая священному́ченику Росси́йскому XX ве́ка еди́ному, архиере́ю или́ иере́юСтр 1 из 4Следующая ⇒ Слу́жба о́бщая священному́ченику Росси́йскому XX ве́ка еди́ному, архиере́ю или́ иере́ю НА ВЕЛИ́ЦЕЙ ВЕЧЕ́РНИ На Го́споди, воззва́х: стихи́ры на 6, глас 1. Подо́бен: Прехва́льнии му́ченицы: Прехва́льне священному́чениче (и́мя рек) / тя ни темни́ца изнури́ла есть, / ни глад умори́, / ни озлобле́ния и ра́ны смято́ша, / во е́же разлучи́ти тя от любве́ Бо́жия / и богодарова́нныя па́ствы. / Те́мже Христу́, свя́те, моли́ся / дарова́ти Це́ркви на́шей / мир и ве́лию ми́лость. Всехва́льне священному́чениче (и́мя рек), / от бра́тий по пло́ти страда́ния до кро́ве претерпева́я, / в себе́ помышля́л еси́, / я́ко Го́спода ра́ди умерщвля́еми есмы́ / и несть на́ша брань проти́ву пло́ти и кро́ви, / но к миродержи́телю тьмы ве́ка сего́. / Те́мже Христу́, свя́те, моли́ся, / дарова́ти земли́ на́шеи // мир и ве́лию ми́лость. Пресла́вне священному́чениче (и́мя рек), / ты же́ртву безкро́вную / пе́рвее благогове́йне соверша́я, / по́слежде, я́ко всепло́дие, / себе́ сама́го в же́ртву живу́ю прине́сл еси́, / моля́, да прости́тся грех богобо́рчества наро́да на́шего. / И ны́не Христу́, свя́те, моли́ся / дарова́ти лю́дем росси́йским // мир и ве́лию ми́лость. Сла́ва, глас то́йже: Це́ркве Росси́йския сла́во / и Оте́чества на́шего украше́ние, / священному́чениче (и́мя рек) / вла́стию, от Бо́га тебе́ да́нною, / руга́тели безбо́жныя облича́л еси́, / и, я́ко во́лки лю́тыя, от ста́да твоего́ отгна́л еси́ / и диа́вола посрами́л еси́, / кровь же твоя́, я́ко А́велева, / от земли́ на́шея вопие́т немо́лчно. / Сего́ ра́ди хода́тай на Небеси́ о нас ве́рен бу́ди / и моли́ спасти́ся душа́м на́шим. Вход. Проки́мен дне. И чте́ния. Дея́ний святы́х апо́стол чте́ние (глава́ 4): Во дни о́ны, глаго́лющим апо́столом к лю́дем, / наидо́ша на ни́х свяще́нницы, и воево́да церко́вный, и саддуке́и, / жа́ляще си, за е́же учи́ти им лю́ди и возвеща́ти о Иису́се воскресе́ние ме́ртвых; / и возложи́ша на них ру́ки, и положи́ша их в соблюде́ние до у́трия: / бе бо ве́чер уже́. / Мно́зи же от слы́шавших сло́во ве́роваша: / и бысть число́ муже́й я́ко ты́сящ пя́ть. / Бысть же нау́трие собра́тися князе́м их, и ста́рцем, и кни́жником во Иерусали́м: / и А́нне архиере́ю, и Каиа́фе, и Иоа́нну, и Алекса́ндру, / и ели́цы бе́ша от ро́да архиере́йска. / И поста́вльше их посреде́, вопроша́ху: / ко́ею си́лою, или́ ко́им и́менем сотвори́сте сие́ вы? / Тогда́ Петр, испо́лнився Ду́ха Свя́та, рече́ к ним: / кни́зи лю́дстии и ста́рцы Изра́илевы, / а́ще мы днесь истязу́еми есмы́ о благодея́нии челове́ка не́мощна, / о чесо́м сей спасе́ся, / разу́мно бу́ди всем вам и всем лю́дем Изра́илевым, / я́ко во и́мя Иису́са Христа́ Назоре́я, / Его́же вы распя́сте, / Его́же Бог воскреси́ от ме́ртвых, / о Сем сей стои́т пред ва́ми здрав. / Сей есть ка́мень, укоре́нный от вас, зи́ждущих, / бы́вый во главу́ у́гла, / и несть ни о еди́ном же ино́м спасе́ния; / несть бо ино́го и́мене под небесе́м, да́ннаго в челове́цех, / о не́мже подоба́ет спасти́ся нам. Деяний святы́х апо́стол чте́ние (глава́ 4): Во дни о́ны, ви́дяще иуде́и Петро́во дерзнове́ние и Иоа́нново и разуме́вше, / я́ко челове́ка некни́жна еста́ и про́ста, дивля́хуся: / зна́ху же их, я́ко со Иису́сом бе́ста. / Ви́дяще же исцеле́вшаго челове́ка с ни́ма стоя́ща, / ничто́же имя́ху проти́ву рещи́. / Повеле́вше же и́ма вон из со́нмища изы́ти, / стяза́хуся ко друг дру́гу, глаго́люще: / что сотвори́м челове́кома си́ма? / Я́ко у́бо наро́читое зна́мение бысть и́ма, / всем живу́щим во Иерусали́ме я́ве, / и не мо́жем отврещи́ся. / Но да не бо́лее простре́тся в лю́дех, / преще́нием да запрети́м и́ма ктому́ не глаго́лати о и́мени сем ни еди́ному от челове́к. / И призва́вше их, / запове́даша и́ма отню́д не провещава́ти, ниже́ учи́ти о и́мени Иису́сове. / Петр же и Иоа́нн, отвеща́вше к ним, ре́ста: / а́ще пра́ведно есть пред Бо́гом / вас послу́шати па́че, не́жели Бо́га, суди́те? / Не мо́жем бо мы, я́же ви́дехом и слы́шахом, не глаго́лати. / Они́ же, призапре́щше и́ма, пусти́ша я, / ничто́же обре́тше, ка́ко му́чити их, люде́й ра́ди, / я́ко вси прославля́ху Бо́га о бы́вшем: / лет бо бя́ше мно́жае четы́редесяти челове́к той, / на не́мже бысть чу́до сие́ исцеле́ния. Дея́ний святы́х апо́стол чте́ние (глава́ 4): Во дни о́ны, отпуще́на бы́вша апо́стола приидо́ста ко свои́м и возвести́ста, / ели́ка к ни́ма архиере́и и ста́рцы ре́ша. / Они́ же, слы́шавше, единоду́шно воздвиго́ша глас к Бо́гу и реко́ша: / Влады́ко, Ты, Бо́же, сотвори́вый не́бо и зе́млю и мо́ре и вся, я́же в них; / И́же усты́ Дави́да о́трока Твоего́ рече́: / вску́ю шата́шася язы́цы и лю́дие поучи́шася тще́тным? / Предста́ша ца́рие зе́мстии, / и кня́зи собра́шася вку́пе на Го́спода и на Христа́ Его́. / Собра́шася бо вои́стину во гра́де сем на свята́го о́трока Твоего́ Иису́са, / Его́же пома́зал еси́, / И́род же и Понти́йский Пила́т, с язы́ки и людьми́ изра́илевыми, / сотвори́ти, ели́ка рука́ Твоя́ и сове́т Твой преднарече́ бы́ти. / И ны́не, Го́споди, при́зри на преще́ния их / и даждь рабо́м Твои́м со вся́ким дерзнове́нием глаго́лати сло́во Твое́, / внегда́ ру́ку Твою́ простре́ти Ти во исцеле́ния, / и зна́мением и чудесе́м быва́ти и́менем святы́м о́трока Твоего́ Иису́са. / И помоли́вшимся им, подви́жеся ме́сто, иде́же бя́ху со́брани, / и испо́лнишася вси Ду́ха Свя́та, / и глаго́лаху сло́во Бо́жие со дерзнове́нием. На стихо́вне стихи́ры, глас 6. Подо́бен Тридне́вен: Столп непоколеби́мый Ру́сския Це́ркве был еси́, / гоне́ния лю́тая претерпева́я, / день и нощь в моли́тве подвиза́лся еси́, / священному́чениче (и́мя рек), / огне́м ре́вности и ду́хом кро́тости / па́ству твою́ ко Христу́ путеводя́, // тем тя любо́вию почита́ем.
|
|||
|