|
|||||||
Ин Кано́н святы́х, глас 8.Ин Кано́н святы́х, глас 8. Ирмо́с: Услы́шах, Го́споди,/ смотре́ния Твоего́ та́инство,/ разуме́х дела́ Твоя́// и просла́вих Твое́ Божество́. В немра́чнем зерца́ле,/ Боже́ственных умо́в си́лою Бо́жиею укрепи́вшеся,/ я́ко со́лнце просвети́стеся, Михаи́ле с Фео́дором. Мра́чным не принесо́сте же́ртвы де́моном, му́ченицы непобеди́мии,/ Светода́вца же Бо́га возлюби́сте,/ по благоче́стии изво́ливше смерть. Исцели́те, прехва́льнии, души́ моея́ боле́зни,/ Христу́ Бо́гу моля́щеся,/ и утиши́те моли́твами ва́шими души́ моея́ мяте́ж. Богоро́дичен: Бо́гу, Его́же родила́ еси́, Пречи́стая Мари́е,/ Тому́ помоли́ся,/ е́же рабо́м Твои́м пода́ти прегреше́ний оставле́ние. Катавасия: Услы́шах, Го́споди,/ смотре́ния Твоего́ та́инство,/ разуме́х дела́ Твоя́// и просла́вих Твое́ Божество́. Песнь 5. Кано́н пра́здника, со ирмосо́м на 6. Глас 8. Ирмо́с: О треблаже́нное Дере́во,/ на не́мже распя́ся Христо́с, Царь и Госпо́дь,/ и́мже паде́ дре́вом прельсти́вый,/ тобо́ю прельсти́вся,/ Бо́гу пригвозди́вшуся Пло́тию,// подаю́щему мир душа́м на́шим. Тебе́, приснопе́тое Дре́во, на не́мже простре́ся Христо́с,/ Еде́м храня́щее обраща́ющееся ору́жие, Кре́сте, устыде́ся:/ стра́шный же Херуви́м уступи́ на тебе́ пригвожде́нному Христу́,/ подаю́щему мир душа́м на́шим. Подзе́мных си́лы проти́вныя Креста́ страша́тся/ начерта́ема зна́мения на возду́се,/ по нему́же хо́дят Небе́сных и земноро́дных ро́ди,/ коле́на преклоня́юще Христу́,/ подаю́щему мир душа́м на́шим. Заря́ми нетле́нными я́влься Боже́ственный Крест/ омраче́нным язы́ком, заблужде́нным в пре́лести,/ Боже́ственный свет облиста́в,/ усвоя́ет на нем пригвожде́нному Христу́,/ подаю́щему мир душа́м на́шим Кано́н святы́х, глас 4. Ирмо́с: Ты, Го́споди, мой свет,/ в мир прише́л еси́,/ Свет Святы́й, обраща́яй из мра́чна неве́дения// ве́рою воспева́ющия Тя. Дивлю́ся, о царю́, твоему́ безу́мию и су́етному глаго́лу,/ испове́дниче Михаи́ле, рекл еси́, и с благоро́дным Фео́дором:/ тва́ри па́че Творца́ ника́коже да бу́дет нам покланя́тися,/ она́ бо челове́ка ра́ди сотворе́на есть. Злочести́вый он законопресту́пный До́ман, и́же пе́рвее ве́ры христиа́нския отве́ргся,/ не терпя́ твоего́ испове́дания, зле огорчи́ся,/ ноже́м отре́зует главу́ твою́ честну́ю,/ испове́дниче Христо́в Михаи́ле. Аще честна́я свята́я телеса́ ва́ша и небрего́ма пребы́ша/ от кровоя́дец о́нех, пове́ржена псом на снеде́ние,/ но Бог соблюда́ше о́ная/ и столпо́м о́гненным осиява́ше, пресве́тлыми заря́ми. Богоро́дичен: Бог в Тя, Богома́ти, всели́ся,/ челове́ка назида́я,/ во тлю па́дшаго пре́лестию зми́я.
|
|||||||
|