|
|||
Притчей чтение.3. Притчей чтение. Премудрость созда Себе дом и утверди столпов седмь. Закла Своя жертвенная, и раствори в чаши Своей вино, и уготова Свою трапезу. Посла Своя рабы, созывающи с высоким проповеданием на чашу, глаголющи: Иже есть безумен, да уклонится ко Мне. И требующим ума рече: Приидите, ядите Мой хлеб, и пийте вино, еже растворих вам. Оставите безумие и живи будете, и взыщите разума, да поживете, и исправите разум в ведении. Наказуяй злыя приимет себе безчестие, обличаяй же нечестиваго опорочит себе: обличения бо нечестивому раны ему. Не обличай злых, да не возненавидят тебе. Обличай премудра, и возлюбит тя. Даждь премудрому вину, и премудрший будет. Сказуй праведному, и приложит приимати. Начало премудрости страх Господень и совет святых разум: разумети бо закон помысла есть благаго. Сим бо образом многое поживеши время, и приложатся тебе лета живота. Притч 9:1–11 На лити́и стихи́ры, глас 8: Му́чениче Христо́в, прехва́льне Иоа́нне,/ гони́теля, беззако́ннаго царя́, стремле́ния/ и ну́ждную смерть ни во что́же вмени́л еси́,/ благоде́рзостно и мужему́дренно ополчи́вся к боре́нием./ Те́мже победоно́сною сла́вою венча́вся,/ приче́лся еси́ всем пра́ведным,/ с ни́миже тя, хва́ляще, ублажа́ем. Му́чениче Христо́в, преблаже́нне Иоа́нне,/ ви́дя Христо́вы му́ченики, на закла́ние ведо́мы,/ друголю́бно о́нем помога́л еси́./ Страда́ти бо до кро́ве и сме́рти ты́я поуча́я, глаго́лал еси́:/ ничто́же есть зде на́ше страда́ние/ проти́ву бу́дущаго в Небесе́х воздая́ния./ Та́же и сам спострада́ти тем/ любве́ ра́ди Творца́ твоего́ подви́глся еси́,/ сего́ ра́ди, от Христа́ Бо́га чуде́с дарова́ние прие́м,/ в разли́чных напа́стех стра́ждущим помога́еши/ и изыма́еши от лю́тых бед сла́вящия Го́спода/ и честву́ющия любо́вию свяще́нная твоя́ страда́ния. Му́чениче Госпо́день, непобеди́мый Иоа́нне,/ благода́ти нося́ и́мя,/ благода́ть и ми́лость подава́еши ве́рно моли́твами тя призыва́ющим/ и приво́диши в ра́дость лю́ди богому́дрыя,/ ве́рно в по́мощь напа́стей свои́х зову́щия тя/ и честву́ющия священнора́достную па́мять твою́,/ те́мже моли́ся Христу́ Иису́су,/ да спасе́т ны от всех бед, я́ко Всеси́лен. Сла́ва, глас 4: Кто не удиви́тся, или́ кто не просла́вит,/ или́ не воспое́т верному́драго и сла́внаго Христо́ва во́ина Иоа́нна чудеса́?/ я́ко и по честне́м свое́м преставле́нии/ всем подае́т, притека́ющим усе́рдно к нему́, премно́гая врачевства́:/ и́бо честны́я и святы́я его́ мо́щи/ источа́ют благода́ть изоби́льну в поле́зная проше́ния./ Те́мже благоче́стно вопие́м ему́:/ моли́ непреста́нно Го́спода,/ да спасе́т вся правосла́вныя лю́ди,/ ве́рою во святы́й твой храм притека́ющия/ и прося́щия те́плаго к Бо́гу заступле́ния,/ тебе́ бо усе́рдна хода́тая к Нему́ и́мамы/ и моли́твенника о душа́х на́ших. И ны́не, Богоро́дичен: При́зри на моле́ния Твои́х раб, Всенепоро́чная, / утоля́ющи лю́тая на ны воста́ния, / вся́кия ско́рби нас изменя́ющи. / Тя бо, Еди́ну, тве́рдое и изве́стное Утвержде́ние и́мамы, / и Твое́ предста́тельство стяжа́хом. / Да не постыди́мся, Влады́чице, Тя призыва́ющии, / потщи́ся на умоле́ние, Тебе́ ве́рно вопию́щих: / ра́дуйся, Влады́чице, всех По́моще, / Ра́досте и Покро́ве, и Спасе́ние душ на́ших. На стихо́вне стихи́ры, глас 4. Подо́бен: Я́ко до́бля: Многообра́зными муче́нии/ лю́тый мучи́тель/ казни́ти предаде́ свято́е те́ло твое́./ Ты же, Богомы́сленне Иоа́нне,/ не отве́рглся еси́ Христа́,/ ни куми́ром поже́рл еси́,/ но претерпе́л еси́ до́блественне,/ ожида́я бу́дущаго воздая́ния,/ неконча́емаго в Бо́зе наслажде́ния.
|
|||
|