|
|||
Сла́ва, и ны́не, то́йже.Сла́ва, и ны́не, то́йже. Песнь 4. Кано́н пра́здника, глас 2. Ирмо́с: Услы́шах, Го́споди,/ слух Твоего́ смотре́ния/ и просла́вих Тя,// Еди́не Человеколюбче. Воспева́ем Тя, Го́споди,/ ве́рным спаси́тельное приста́нище пода́вшаго всем,/ Тебе́ Ро́ждшую. Тя, Богоневе́сто,/ похвалу́ всем Христо́с яви́ и держа́ву/ пою́щим ве́рно Твое́ та́инство. Неискусобра́чная Влады́чице,/ Твои́ми моли́твами избавля́еми прегреше́ний,/ благоразу́мно вси Тя ублажа́ем. Ин кано́н святы́х Иоакима и Анны. Глас 2. Ирмо́с: Прише́л еси́ от Де́вы, не хода́тай, ни А́нгел,/ но Сам, Го́споди, вопло́щься,/ и спасл еси́ всего́ мя челове́ка./ Тем зову́ Ти:// сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди. Ра́дуяся, Де́ву от непло́дове прие́млет,/ Ея́же ра́ди непло́дие мирско́е разреши́ся, Рождество́м де́вствующую,/ Иоаки́м богому́дрый и богоприя́тный. Пра́отец Бо́жий Иоаки́м/ ны́не предлага́ет нам трапе́зу духо́вную, пребога́тый:/ я́ко Богома́терь и Пренетле́нную Отрокови́цу роди́л есть. Умерщвле́ния и тли челове́ки спа́сшую/ благода́ть предлага́ет,/ хотя́щую бы́ти Ма́терь Бо́жию,/ Сло́во Присносу́щное прие́мшую,/ несказа́нно воплоща́емое. От ко́рене Иессе́ева сопру́г возсия́,/ от него́же прозябе́ жезл, Цвет нося́щий,/ всего́ мя челове́ка облагово́нствующ ми́ром Божества́. Богоро́дичен: Напра́ви мое́, Богоро́дице, житие́,/ повеле́нии Боже́ственными наставля́ющи/ вопло́щшагося Сло́ва из Тебе́,/ и к све́ту наста́ви, Де́во Ма́ти, Мари́е Богоневе́сто. Песнь 5. Кано́н пра́здника, глас 2. Ирмо́с: Сеннопи́санный мрак гада́ний разори́в/ и ве́рных прибы́тием и́стины,/ Богоотрокови́цею, озари́в сердца́,// и нас све́том Твои́м, Христе́, наста́ви. Воспои́м, лю́дие, всех вину́/ су́щаго по нам бы́ти Вино́внаго:/ Ея́же о́бразу ра́довахуся сподобля́еми проро́цы,/ явле́нное спасе́ние от Той плодя́ще. От су́ха прозябе́ние жезла́ иере́ева/ Изра́илю показа́ проразсужде́ние,/ и ны́не све́тлость прозя́бших пресла́вно све́тит,/ от непло́дове всесла́вное рожде́ние.
|
|||
|