|
|||
Ирмо́с: Ты, Го́споди, мой Свет,/ в мир прише́л еси́,/ Свет Святы́й, обраща́й из мра́чна неве́дения/ ве́рою воспева́ющий Тя.Песнь 4 Ирмо́с: Вознесе́на Тя ви́девши Це́рковь на Кресте́,/ Со́лнце пра́ведное/ ста в чи́не свое́м,/ досто́йно взыва́ющи:/ сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди. Богоно́сец нарица́емь тезоиме́нно, во Христа́ бо оде́яся житие́м,/ вся помазу́еши све́тло, му́чеников утвержде́ние,/ жела́нием венцы́ восприя́ти. Вжиля́емь, Игна́тие, си́лою на Кресте́ пригво́ждшагося тебе́ ра́ди, Богоно́се,/ зве́ри бо изво́лил еси́ ми́ра отлучи́ти тя к твоему́ жела́емому Рачи́телю. Возжела́в красоты́ Влады́чни и к Нему́ раче́ние неосла́бно име́я,/ Сего́ страда́нием усе́рдно поревнова́л еси́,/ му́чениче Богоноси́е Игна́тие. Укра́шен багряни́цею твои́х крове́й, святи́телю,/ и ма́стию свяще́нства, таи́нниче, сия́еши, Христу́ зовы́й, ра́дуяся:/ сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди. Богоро́дичен: Из не су́щих вся́ческая Боже́ственною си́лою содева́я,/ роди́ся из Тебе́, Богома́ти,/ мир просвеща́я све́тлыми луча́ми Божества́ и Богоразу́мия све́тлостию. Песнь 5 Ирмо́с: Ты, Го́споди, мой Свет,/ в мир прише́л еси́,/ Свет Святы́й, обраща́й из мра́чна неве́дения/ ве́рою воспева́ющий Тя. Ны́не ты, лице́м к лицу́ Христа́ зря, Игна́тие,/ зерца́лом вои́стинну разре́шшимся, соедини́лся еси́ твоему́ Рачи́телю. Привле́кл еси́ просвеще́ние от исто́чника светода́тельнаго, Игна́тие:/ пречи́стыми бо тя Христо́с дла́ньми держа́в, освяти́. Ум Ду́хом Бо́жиим стяжа́в просвеще́н, Игна́тие,/ Богопи́санныя посыла́еши, я́ко скрижа́ли, зако́ны благода́ти. Богоро́дичен: Свы́ше Тебе́ глас ра́достно возопи́ А́нгел, Богоро́дице,/ Влады́ки неизрече́нно возвеща́я Тебе́ зача́тие. Песнь 6 Ирмо́с: Пожру́ Ти со гла́сом хвале́ния, Го́споди,/ Це́рковь вопие́т Ти,/ от бесо́вския кро́ве очи́щшися/ ра́ди ми́лости от ребр Твои́х исте́кшею кро́вию. Му́дрости е́ллинския разори́л еси́ догма́ты,/ Ипоста́сную име́я Бо́жию му́дрость, священнотаи́нниче,/ и с шу́мом пре́лести па́мять погуби́л еси́. Не преста́й о соверша́ющих па́мять твою́ моля́ся, всеблаже́нне,/ напа́стей изба́витися люте́йших и бед,/ свяще́нник яви́вся Богоприя́тен. Му́жеством и му́дростию преизя́ществовав, преподо́бне,/ пра́вды же добро́тою, Богоно́се му́чениче, и целому́дрия,/ и окруже́нием доброде́телей яви́лся еси́ украша́емь. Богоро́дичен: Тя еди́ну посреде́ те́рния обре́т,/ я́ко пречи́стый крин и удо́льный цвет, о Богома́ти,/ Жени́х из утро́бы Твое́й, Сло́во, происхо́дит. Конда́к, глас 4. Подо́бен: Яви́лся еси́ днесь: От восто́ка днесь возсия́вый/ и тварь всю просвети́вый уче́ньми,/ му́ченичеством украси́ся Богоно́сный и Боже́ственный Игна́тий. И́кос: Иереми́ю Бог из утро́бы освяти́в,/ и пре́жде, е́же роди́тися, ве́дый, я́ко Прове́дец,/ прия́телище бы́ти того́ Ду́ха Свята́го,/ наполня́ет сего́ а́бие от ю́ностна жития́ и проро́ка же сего́ и пропове́дника/ всем предвозвеща́ти посыла́ет свято́е на зе́млю Свое́ прише́ствие:/ ро́ждся у́бо и Сам Бог от Де́вы, к про́поведи прише́д,/ обре́те от младе́нства досто́йна Своея́ благода́ти ученика́,/ Богоно́снаго и Боже́ственнаго Игна́тия.
|
|||
|