|
|||
Запитання до екзамену з інформатики ⇐ ПредыдущаяСтр 2 из 2 Запитання до екзамену з інформатики 1. Базові алгоритмічні структури. Структурний підхід до конструювання алгоритмів. 2. Поняття величини. Типи величин. Структура опису. Алгоритми роботи з величинами. 3. Етапи розв'яз ування задачі з використанням ЕОМ. Поняття інформаційної моделі задачі. 4. Поняття алгоритму. Властивості алгоритму. Виконавець алгоритму. 5. Прості і складені вказівки алгоритмів. Алгоритми з розгалуженнями. 6. Способи подання алгоритмів. Схеми алгоритмів. 7. Алгоритми з розгалуженнями. Прості і складні умови у вказівках розгалуження. Приклад 8. Циклічні алгоритми та їх опис. Приклад. 9. Електронні таблиці та їх призначення. Введення текстів, чисел і формул. Приклади. Використання електронних таблиць. 10. Опрацювання табличних даних за допомогою електронних таблиць. Побудова діаграм на основі табличних даних. Приклади. 11. Редагування книги та електронної таблиці. Форматування електронної таблиці та її об’єктів. 12. Об’єкти електронної таблиці, характеристика, приклади використання. 13. Сортування й фільтрація даних в електронній таблиці. Зведені таблиці. 14. Графічне подання інформації, що зберігається в електронних таблицях. Типи діагам. 15. Приклади використання формул та функцій в електронних таблицях. 16. Бази даних та їх призначення. Модель «сутність-зв’язок». Моделі даних. Приклади. 17. Етапи створення бази даних. Поняття про СУБД. Приклади. 18. Проектування структури бази даних та заповнення її інформацією. Приклади. 19. Бази даних та їх типи. Подання даних у базі у формі таблиць. Системи управління базами даних, найпростіші операції СУБД. Об’єкти СУБД. 20. Робота з об’єктами СУБД. Призначення об’єктів. 21. Опрацювання табличних даних за допомогою запитів та форм в СУБД Access. 22. Впорядкування бази даних за деякими параметрами. Пошук записів у базі даних. 23. Зміна структури записів в базі даних. Виведення на екран записів із заданими значеннями атрибутів. 24. Інтегроване використання засобів опрацювання даних у кількох програмних середовищах. Приклади. 25. Типи веб-сайтів. Класифікація веб-сайтів. Етапи створення веб-сайтів. 26. Технології та сервіси Веб 2.0. Веб-спільноти. Приклади. 27. Основні відомості про Скретч. Особливості програмування в Скретч. 28. Виконавці в Скретч. Анімації, Рух об’єктів. 29. Команди, події, вирази в Скретч. 30. Інтерфейс програми Скретч. Об’єкти, скрипти, звуки.
|
|||
|