|
|||
Седален. Кондак, глас 4Седален Возопий, Давиде, что сей настоящий праздник, Юже воспел еси иногда в книзе псаломстей, яко Дщерь Богоотроковицу и Деву. Приведутся, рече, Царю таинственно девы во след Ея и ближния Ея. И дивен соделай и всемирен праздник зовущим: Богородица нам предста, спасения Ходатаица. Песнь 4 Ирмос: Духом провидя, пророче Аввакуме, Словесе воплощение, проповедал еси, вопия: внегда приближитися летом, познаешися, внегда приити времени, покажешися. Слава силе Твоей, Господи. Пророче Исаие, прорцы нам, Дева кто есть, имущая во чреве? Яже из Иудина корене прозябши и рождшися из Давида царя, семене святаго плод благославный. Начинайте, девы, и воспойте песни, руками держаще свещи, Чистыя Богородицы предшествие хваляще, ныне грядущия во храм Божий, купно с нами празднующе. Иоакиме и Анно, веселитеся ныне, во храм приводяще Господень Чистую Бога Матерь Христа Всецаря будущую, от вас же рождшуюся, яко трилетствующую Юницу. Святая святых сущи, Чистая, во храм святый возлюбила еси вселитися и, со Ангелы, Дево, беседующи, пребываеши, преславне с Небес хлеб приемлющи, Питательнице Жизни. Рождше паче надежди Пречистую Деву, благочестиво обещахуся Богу принести и исполняют, дающе яко жертву, рожденную от них, Иоаким днесь и Анна, в дом Божий. Прозябе жезл иногда Ааронов, прообразующий, Чистая, Божественное Рождество, яко безсеменно зачнеши, и нетленна пребудеши, и по рождестве девствующи явишися, Младенца питающи — всех Бога. Девы — Деву, и матери — Матерь благочестно стецытеся почтити с нами рождшуюся яко непорочную жертву и рожденную Богу плодоносимую, вси убо светло празднуем. Песнь 5 Ирмос: Светлый нам возсияй Свет Присносущный, утренюющим о судьбах заповедей Твоих, Владыко Человеколюбче, Христе Боже наш. Да светлоносим, православнии вси, стекающеся и славяще Богоматерь, яко Господу днесь приводится яко жертва благоприятна. Да веселятся праотцы днесь, Владычице, и да радуется рождшая Тя со отцем Твоим, яко плод их Господу приносится. Многоименитую и славнейшую Непорочную Юницу, яко плотию рождшую Божественнаго Тельца, вси воспоим, верно празднующе. Уневещения написуются Божественная знамения паче ума рождества Твоего, Чистая Дево, днесь Духом Святым в дому Божии. Да отверзутся преддверия славы Бога нашего и да приемлют Неискусобрачную Божию Матерь, якоже трилетствующую Нескверную Юницу. Многочестную и присенную гору воспоим — Приснодеву, Божию Матерь бывшу: Та бо облиста свет в концех. Песнь 6 Ирмос: Пророка Иону подражая, вопию: живот мой, Блаже, свободи из тли и спаси мя, Спасе мира, зовуща: слава Тебе. Празднуем, вернии, праздник духовный Матере Божия, воспевающе благочестно: есть бо святейша Небесных умов. Песньми духовными восхвалим, вернии, Матерь Света, яко днесь нам явися, предходящи в храм Божий. Нескверная Агница и Чистая Голубица приведеся обитати в дом Божий, яко Непорочная, пронареченная быти Мати Божия. В храм законный входы совершает храм Божий, Небесная скиния, из Неяже нам, сущим во тьме, Свет возсия. Младенствующи плотию и совершена душею, Святый Кивот в дом Божий входит воспитатися Божественною благодатию. От всяких искушений и бед душевных свободи ны, притекающия к Тебе, Всепетая, Твоими мольбами, Мати Христа Бога. Кондак, глас 4 Пречистый храм Спасов, многоценный чертог и Дева, священное сокровище славы Божия, днесь вводится в дом Господень, благодать совводящи, Яже в Дусе Божественном, Юже воспевают Ангели Божии: Сия есть селение Небесное.
|
|||
|