Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА



ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА

Створення власного курсора

Спосіб виконання Ілюстрація
1. Створимо новий Flash файл, розміри сцени і фон абсолютно неважливі. Проте я раджу вам виставити frame rate рівний 30, щоб наш курсор рухався плавно і без разких ривків. Змінити frame rate ви можете на панелі Propeties Inspector (Window > Properties > Properties або Ctrl+F3).
2. Намалюйте  сам курсор. Для цього ви можете використовувати Олівець або будь-який інший інструмент, вибрати який ви можете на панелі інструментів. Рекомендується розташувати ваш курсор трохи лівіше від центру сцени, для чого - зрозумієте пізніше.
3. Виділіть курсором і натисніть F8, щоб конвертувати його в символ. ActionScript може управляти тільки сиволами, але ніяк не мальованими об'єктами. У віконці, що з'явилося «Convert to Symbol» назва символу можете задати будь-яким, головне виберіть тип «Movie clip». Так само стоїть переконається, що точка реєстрації - верхній лівий кут. Точка реєстрації задає центр мувиклипа, при завданні такого положення точки реєстрації ми зможемо максимально добитися ефекту цього курсору. Коли все готово, натисніть OK.
4. Поки ваш новонароджений символ ще виділений, відкрийте Properties Inspector і задайте цього мувиклипу instance name як «cursor_mc». Instance name використовуються для визначення об'єкта ActionScript'ом, адже якщо у нас є два абсолютно однакових об'єкта без instance name, як ActionScript зрозуміє, над яким виконувати команди
5. Курсор готовий, тепер нам слід написати чарівний ActionScript, щоб замінити звичайний курсор на наш тільки що створений. Для цього створимо новий шар і перейменуємо його у Script. У нашому випадку це зовсім необов'язково, однак у великих проектах прийнято створювати окремий шар коду, щоб у будь-який момент можна було легко знайти потрібну частину коду, а не шукати його по всіх об'єктах. Натискаємо F9, для відкриття панелі AtionScript, або тиснемо правою кнопкою миші на перший кадр і вибираємо «Actions».
6. В нашому коді буде всього дві функції: перша змусить наш мувікліп рухатися за цим курсором, а друга - приховає цей курсор. У користувача з'явиться повне відчуття того, що наш мувікліп - справжній курсор (за винятком графіки, звичайно). Все це вміщується в два рядки: cursor_mc.startDrag("true"); Mouse.hide(); Протестуємо, натиснемо Ctrl+Enter. Метод startDrag для мувиклипов змушує їх рухатися за курсором.  
7.    

 



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.