«Дінтану» пәні бойынша емтихан сұрақтары
1.
V1
| Теоцентризм дү ниетаным ретінде?
|
| Табиғ аттың, адамның, қ оғ амның ө мір сү руін кө рсеттетін қ ұ дай-абсолют;
|
| Жердегі ө мірдің ұ зақ еместігін кө рсететін ілім;
|
| Дү ниені мә ң гі айналуда деп кө рсететін ілім
|
| Болмыстың ә рдайым қ айталантындығ ы туралы ілім;
|
| Жердегі ө мірді мадақ тау;
| 2.
V1
| Қ айсы бір жоғ ары кү штердің, жалпы дінді, қ ұ дайды терістейтін ғ ылыми жә не философиялық кө зқ арастардың жү йесі?
|
| Атеизм;
|
| Фетишизм;
|
| Тотемизм;
|
| Магия;
|
| Анимизм;
| 3.
V1
| Кө не дә уірдегі діни нанымдарғ а жатпайтын дінді кө рсетің із?
|
| пантеизм;
|
| фетишизм;
|
| тотемизм;
|
| анимизм;
|
| шаманизм;
| 4.
V1
| Буддизм ілімі ө мірді қ андай сипатта тү сіндіреді?
|
| Қ асірет;
|
| Лә ззат;
|
| Қ ызық қ а толы;
|
| Рахат;
|
| Қ ұ дай сыйы;
| 5.
V1
| «Зороастризм» діні қ андай мә дениет ү лгісінің тірегі болды?
|
| Иран;
|
| Грек;
|
| Ү нді;
|
| Мысыр;
|
| Еврей;
| 6.
V1
| Діни дү ниетанымның негізгі қ ұ ралы?
|
| Сенім;
|
| Ө нер;
|
| Ақ ыл;
|
| Ғ ылым;
|
| Интуиция;
| 7.
V1
| «Қ ұ ран» кітабы неше сү реден тұ рады?
|
| 114;
|
| 124;
|
| 134;
|
| 144;
|
| 104;
| 8.
V1
| Крестік сапар кімнің инициативасымен ө ткізілді?
|
| батыс еуропалық феодал жә не католиктік шіркеу;
|
| ортағ асырлық рыцарлардың ел аралауы;
|
| шіркеуді алғ аш дә ріптегендер;
|
| монахтар;
|
| крестер қ алаушылар;
| 9.
V1
| Инквизицияның негізгі мақ саты?
|
| ерестермен кү ресу;
|
| азаматтық сот ө ндірісінің шың ы;
|
| индульгенция басылымдары;
|
| кү нә дан арылу;
|
| монахтарды оқ ыту
| 10.
V1
| «Алғ ашқ ы қ ауымдық мә дениет» ең бегінің авторы, анимизм ұ ғ ымын алғ аш рет діннің даму тарихына енгізген белгілі этнолог?
|
| Э. Тайлор;
|
| Л. Штернберг;
|
| А. Фиркандт;
|
| Д. Фрэзер;
|
| А. Швейцер;
| 11.
V1
| «Фетиш» француз тілінен аударғ анда нені білдіреді?
|
| Зат;
|
| Қ ұ дайшылық;
|
| Тұ мар;
|
| Культ;
|
| Белгі;
| 12.
V1
| «Тотем» ұ ғ ымының этимологиялық мағ ынасы?
|
| Ө сімдік;
|
| Ру;
|
| Адам;
|
| Ағ аш;
|
| Отбасы;
| 13.
V1
| Ү нді аң ызы бойынша Будда дү ниеге келгенде жеті қ адам басқ ан делінеді. Нә ресте басқ ан жерден гү л гү лденді делінеді. Қ андай гү л екенін кө рсетің із?
|
| Лотос;
|
| Рододендрон;
|
| Эдельвейс;
|
| Гладиолу;
|
| Розмарин;
| 14.
V1
| Мифологиядағ ы «ө лу» жә не «қ айта тірілу» қ ұ дайы қ алай аталады?
|
| Осирис;
|
| Исида;
|
| Анубис;
|
| Птах;
|
| Атон;
| 15.
V1
| «Бенерес уағ ыздары» атты діни кө зқ арастар жү йелі тү рде берілген ең бек қ андай діни ағ ымғ а қ атынасты?
|
| Буддизм;
|
| Ламаизм;
|
| Иудаизм;
|
| Брахманизм;
|
| Джайнизм;
| 16.
V1
| Христиан діні қ ай ғ асырда пайда болды?
|
| б. д. І ғ асыр;
|
| б. д. д. І ғ асыр;
|
| б. д. І жылы;
|
| 988 жыл;
|
| 623 жыл;
| 17.
V1
| Христиан дініндегі шіркеулік уағ ыз туралы ілім?
|
| Гомилетика;
|
| Схолостика;
|
| Теология;
|
| Дінтану;
|
| Діни философия;
| 18.
V1
| Ежелгі Мысырдағ ы тарих сахнасында елеулі орын алғ ан діни реформатор?
|
| Аменхотеп;
|
| Имхотеп;
|
| Атонхотеп;
|
| Осирис;
|
| Тутанхотеп;
| 19.
V1
| Пайғ амбар Заратустра тө мендегі діндердің қ айсысының негізін қ алаушы болып табылады?
|
| Зороастризм;
|
| Зороастрика;
|
| Зоротуштра;
|
| Индуизм;
|
| Зоолатрия;
| 20.
V1
| Зороастризм дін ретінде қ ай ғ асырда қ алыптасты?
|
| V-VІ ғ;
|
| Б. э. д. Х-VІІ ғ;
|
| ІІІ-ІV ғ;
|
| ХХ ғ асырдың басы;
|
| VІІ ғ асыр;
| 21.
V1
| Буддизм дініндегі Сиддхартха Гаутама ө мірдің мә німен жоғ ары ақ иқ аттылық ты қ ай жасқ а келгенде тү сіне бастады?
|
| 29 жас;
|
| 63 жас;
|
| 19 жас;
|
| 27 жас;
|
| 6 жас;
| 22.
V1
| Будда діні....... негізделеді?
|
| Бенерес уағ ыздары;
|
| Сиддхарта уағ ыздары;
|
| Будда уағ ызы;
|
| 124 пайғ амбар уағ ыздары;
|
| Қ ұ дай уағ ыздары;
| 23.
V1
| Христан дініндегі католиктік шіркеуінің орталығ ы?
|
| Ватикан;
|
| Дамаскі;
|
| Италия;
|
| Венеция;
|
| Франция;
| 24.
V1
| Протестантизм христиан дінінің бір тармағ ы ретінде неге қ арсы бағ ытталынғ ан?
|
| Католиктік шіркеу;
|
| Діни культ;
|
| Діни секталар;
|
| Діни теологтар;
|
| Француз ағ артушылары;
| 25.
V1
| «95 тезистер» деп аталатын Папаларғ а қ арсы бағ ытталынғ ан қ ұ жаттың авторы кім?
|
| М. Лютер;
|
| Н. Смельзер;
|
| Ф. Аквинский;
|
| А. Августин;
|
| Н. Кузанский;
| 26.
V1
| Ә лемдік жә не дә стү рлі діндердің бірінші жә не екінші съезі неге Қ азақ станда ө тті?
|
| діндер арақ атынасының ө ркениеттілігіне байланысты;
|
| мемлекеттің діндер жө ніндегі саясатының дұ рыстығ ына байланысты;
|
| діни сенім еркіндігіне байланысты;
|
| Қ азақ станның ОБСЕ жетекшілік етуі;
|
| Қ азақ станда діни секталардың кө п болуымен;
| 27.
V1
| Шариғ ат дегеніміз-?
|
| Мұ сылмандардың мінез-қ ұ лық ережесі;
|
| Рим қ ұ қ ығ ының бө лігі;
|
| Исламның сауық тыру жү йесі;
|
| Ислам ө нері;
|
| Исламның діни этникалық жазбаларының негізі;
| 28.
V1
| Қ азақ станда Исламның таралуы қ ай ғ асырғ а қ атысты?
|
| б. з. д. Х ғ асыр;
|
| б. з. д. Ү ІІ ғ асыр;
|
| б. з. д. ХҮ ғ асыр;
|
| б. з. д. ХҮ ІІ ғ асыр;
|
| б. з. ХХ ғ асыр;
| 29.
V1
| Қ азақ стандағ ы сопылық тың негізін қ алаушы, ө кілі, Исламды таратушы?
|
| Яссауи;
|
| Баласұ ғ ын;
|
| Қ ашғ ари;
|
| Ә л-фараби;
|
| Ә л-Бируни;
| 30.
V1
| Кресттік сапарғ а қ ызмет жасағ ан қ ала?
|
| Иерусалим;
|
| Рим;
|
| Афина;
|
| Константинополь;
|
| Болонья;
| 31.
V1
| Библияны бірінші рет неміс тіліне аударғ ан реформатор?
|
| М. Лютер;
|
| Э. Роттердамский;
|
| Г. Шлиман;
|
| Г. Шредер;
|
| И. Рейхлин;
| 32.
V1
| «Протестанттық этика жә не капитализм рухы» ең бегінің авторы?
|
| М. Вебер;
|
| К. Ясперс;
|
| З. Фрейд;
|
| Ф. Гегель;
|
| Н. Бердяев;
| 33.
V1
| Ежелгі қ азақ тардың наным- сенімдеріндегі жоғ ары қ ұ дай?
|
| Тә ң ір;
|
| Эркгиль;
|
| Ұ май;
|
| Қ орқ ыт;
|
| Бюрт;
| 34.
V1
| Дінтану деп:
|
| Дінді ғ ылыми тұ ргыда зерттеу.
|
| Діни ғ ылым.
|
| Тарихи ғ ылым.
|
| Философиялық ғ ылым.
|
| Теология.
| 35.
V1
| Жансыз затқ а киелі деп табыну:
|
| Фетишизм.
|
| Шаманизм.
|
| Магия.
|
| Анимизм.
|
| Тотемизм.
| 36.
V1
| Тә н ө лсе де жан ө лмейді, мә ң гі ө мір сү реді:
|
| Анимизм.
|
| Шаманизм.
|
| Фетишизм.
|
| Магия.
|
| Тотемизм.
| 37.
V1
| Алғ ашқ ы діннің сиқ ыршылық, тә уіптікке, ә р тү рлі сө здермен заттарғ а ә сер тигізу:
|
| Магия.
|
| Фетишизм.
|
| Шаманизм.
|
| Анимизм.
|
| Тотемизм.
| 38.
V1
| Сопылық бағ ытты жан-жақ ты дамытқ ан ғ ұ лама кім?
|
| Қ ожа Ахмет Яссауи.
|
| Ә л-Ғ азали.
|
| Ибн-Рушд.
|
| Ибн-Сина.
|
| Ә л-Фараби.
| 39.
V1
| Индуизм дінінің басты қ ұ дайы:
|
| Брахма.
|
| Рама.
|
| Кришна.
|
| Вишну.
|
| Шива.
| 40.
V1
| Жанонның ұ лттық діні:
|
| Синтоизм.
|
| Парсизм.
|
| Конфуций.
|
| Брахманизм.
|
| Зороастризм.
| 41.
V1
| Иудаизм - еврейлердің ұ лттық дінінің басты қ ұ дайы:
|
| Яхва.
|
| Танаха.
|
| Иуда.
|
| Давид.
|
| Соломон.
| 42.
V1
| Мұ сылманның Алла алдында қ анша парызы бар?
|
| 5 парыз.
|
| 13 парыз.
|
| 12 парыз.
|
| 7 парыз.
|
| 3 парыздық іс.
| 43.
V1
| Ортағ асырда қ ұ дай болмысын жан-жақ ты қ арастырғ ан философ?
|
| Ф. Аквинский;
|
| А. Августин;
|
| Иннокентий;
|
| С. Аверинцев;
|
| Ф. Бэкон;
| 44.
V1
| Қ ытай халқ ының негізгі ең беделді ұ лттық діні:
|
| Конфуций діні.
|
| Зороастризм.
|
| Брахманизм.
|
| Парсизм.
|
| Синто.
| 45.
V1
| «Тотем жә не табу» енбегінің авторы кім?
|
| Э. Тайлор.
|
| К. Юнг.
|
| З. Фрейд.
|
| Э. Фромм.
|
| К. Ясперс.
| 46.
V1
| Діннің социологиялық концепциясын жасағ ан кім?
|
| Э. Дюркгейм;
|
| М. Вебер;
|
| К. Маркс;
|
| П. Сорокин;
|
| О. Конт;
| 47.
V1
| Дінді адамның туа біткен ішкі қ асиеттерімен, ә серленумен байланыстырып, психологиялық тұ рғ ыдан тү сіндірме берген ғ алым?
|
| З. Фрейд;
|
| К. Г. Юнг;
|
| Г. Олпорт;
|
| У. Джеймс;
|
| И. Кант;
| 48.
V1
| «Ү ш анық » ең бегінің авторы?
|
| Ш. Қ ұ дайбердіұ лы;
|
| А. Қ ұ нанбаев;
|
| Ы. Алтынсарин;
|
| Ш. Мұ ртаза;
|
| Ә. Марғ ұ лан;
|
V1
| «Қ ұ ран» кітабы неше сү реден тұ рады?
|
| 114;
|
| 124;
|
| 134;
|
| 144;
|
| 104;
|
V1
| Ә лемдік діннің бірі Ислам діні қ ай ғ асырда пайда болды?
|
| б. д. VІІ ғ асыр;
|
| б. з. д. VІ ғ асыр;
|
| б. з. д. V ғ асыр;
|
| б. з. І ғ асыр;
|
| б. з. д. ІХ ғ асыр;
|
V1
| Ә лемдік жә не дә стү рлі діндердің бірінші жә не екінші съезі неге Қ азақ станда ө тті?
|
| діндер арақ атынасының ө ркениеттілігіне байланысты;
|
| мемлекеттің діндер жө ніндегі саясатының дұ рыстығ ына байланысты;
|
| діни сенім еркіндігіне байланысты;
|
| Қ азақ станның ОБСЕ жетекшілік етуі;
|
| Қ азақ станда діни секталардың кө п болуымен;
|
V1
| «ХХІ ғ асырдағ ы халық тар қ ақ тығ ыстарының себебі – діндер бә секелестігі болуы мү мкін» деп тұ жырымдағ ан орыс ғ алымы?
|
| Жан Тощенко;
|
| П. Сорокин;
|
| Н. Данилевский;
|
| Л. Толстой;
|
| Н. Бердяев;
|
V1
| «Religare» латын тілінен аударғ анда қ андай мағ ына білдіреді?
|
| Байланыстыру;
|
| Рухтандыру;
|
| Ойландыру;
|
| Бірдең еге сене салу;
|
| Қ ұ дай;
|
V1
| Діннің субьективті идеалистік концепциясының негізін қ алаушы?
|
| У. Джеймс;
|
| А. Тойнби;
|
| П. Сорокин;
|
| К. Маркс пен Ф. Энгельс;
|
| Ф. Аквинский;
|
V1
| Діннің антропологиялық концепциясының белгілі ө кілін кө рсетің із?
|
| Л. Фейербах;
|
| Ф. Аквинский;
|
| А. Августин;
|
| Ә л-Фараби;
|
| Хантингтон;
|
V1
| Дінді адамның туа біткен ішкі қ асиеттерімен, ә серленумен байланыстырып, психологиялық тұ рғ ыдан тү сіндірме берген ғ алым?
|
| З. Фрейд;
|
| К. Г. Юнг;
|
| Г. Олпорт;
|
| У. Джеймс;
|
| И. Кант;
|
V1
| Діннің социологиялық концепциясын жасағ ан кім?
|
| Э. Дюркгейм;
|
| М. Вебер;
|
| К. Маркс;
|
| П. Сорокин;
|
| О. Конт;
|
V1
| Шариғ ат дегеніміз-?
|
| Мұ сылмандардың мінез-қ ұ лық ережесі;
|
| Рим қ ұ қ ығ ының бө лігі;
|
| Исламның сауық тыру жү йесі;
|
| Ислам ө нері;
|
| Исламның діни этникалық жазбаларының негізі;
|
V1
| Қ азақ станда Исламның таралуы қ ай ғ асырғ а қ атысты?
|
| б. д. Х ғ асыр;
|
| б. з. д. Ү ІІ ғ асыр;
|
| б. з. д. ХҮ ғ асыр;
|
| б. з. д. ХҮ ІІ ғ асыр;
|
| б. з. ХХ ғ асыр;
|
V1
| Қ азақ стандағ ы сопылық тың негізін қ алаушы, ө кілі, Исламды таратушы?
|
| Яссауи;
|
| Баласұ ғ ын;
|
| Қ ашғ ари;
|
| Ә л-фараби;
|
| Ә л-Бируни;
|
V1
| Жү сіп баласұ ғ ынның «Қ ұ тты білік» ең бегі дастаны қ ай ғ асырғ а қ атынасты?
|
| 11 ғ асыр
|
| 10 ғ асыр
|
| 9 ғ асыр
|
| 8 ғ асыр
|
| 7 ғ асыр
|
V1
| Секталардың қ ызметінің зиянды жақ тарын неден кө руге болады?
|
| жеке адамдарды ә леуметтік қ ұ ндылық тардан кері бұ рып, қ оғ амғ а қ арсы қ оятындығ ынан;
|
| адамды отбасынан теріс айналдыратынынан;
|
| ізгілікке емес, томағ а-тұ йық тық қ а итермелейтінінен;
|
| жұ мыс жасау білуінен;
|
| ештең еден кө руге болмайды;
|
V1
| Мұ хаммед Пайғ амбардың қ айтыс болғ ан жылы:
|
| 632ж.
|
| 612ж.
|
| 610ж.
|
| 634ж.
|
| 630ж.
|
V1
| Мұ сылманның Алла алдында қ анша парызы бар?
|
| 5 парыз.
|
| 13 парыз.
|
| 12 парыз.
|
| 7 парыз.
|
| 3 парыздық іс.
|
V1
| Ислам дінінің таралу орталығ ы болғ ан, жә не мұ сылман-араб ә лемінің қ асиетті мекеніне айналғ ан қ ала?
|
| Мә дина;
|
| Мекке;
|
| Сирия;
|
| Византия;
|
| Мысыр;
|
V1
| Ислам діні кай жерде шық ты?
|
| Мекке.
|
| Куф.
|
| Дамаск.
|
| Багдад.
|
| Медина.
|
V1
| Қ ұ ран кітабы кайсы халифтың бұ йрығ ымен шығ арылды?
|
| Осман.
|
| Муави.
|
| Али.
|
| Омар.
|
| Абу-Бә кір.
|
V1
| Тө мендегілердің қ айсысы бес парызғ а қ атынасы жоқ?
|
| Мұ сылманның бай болуы;
|
| Куә лік сө зін айту;
|
| Намаз оқ у ораза ұ стау;
|
| Зекет беру;
|
| Қ ажығ а бару;
|
V1
| Мұ сылман кү н сайын бес мезгіл не оқ иды?
|
| Намаз;
|
| Куә лік сө зі;
|
| Кітап;
|
| Уағ ыз;
|
| араб тілін;
|
V1
| Ислам дінінің қ асиетті мекендерінің бірі саналатын қ ағ ба тасы не деген қ ара матамен қ апталғ ан?
|
| Кисуа;
|
| Сисуа;
|
| Мисуа;
|
| Жібек;
|
| Мақ пал;
|
V1
| Зекет жылына неше рет берілуі дұ рыс?
|
| 1 рет;
|
| 4 рет;
|
| 3 рет;
|
| 2 рет;
|
| 7 рет;
|
V1
| Тек дә улетті, бай кісілерден талап ететін салық тың тү рі?
|
| Зекет;
|
| Бекет;
|
| Міндет;
|
| Хұ тба;
|
| Қ ағ ба;
|
V1
| «Пайғ амбар» сө зі парсы тілінде қ андай мағ ына береді?
|
| Хабаршы;
|
| Қ ұ дай тектес адам;
|
| Жаң алық;
|
| Қ асиетті адам;
|
| Қ ұ діретті адам;
|
V1
| Ислам діні сенім негіздері бойынша қ андай дінге жатады?
|
| Монотеистік;
|
| Тә ң іршілдік;
|
| Иррационализм;
|
| Дуализм;
|
| Шаманизм;
|
V1
| Эмиль Дюркгеймнің айтуы бойынша діннің негізгі ә леуметтік қ ызметі?
|
| Қ оғ ам мү шелері арасындағ ы ынтымақ тастық ты кү шейтумен анық талынады;
|
| Ынтымақ ты азайтады;
|
| Жастарғ а кері ә сер етеді;
|
| Ешкімге ә сері жоқ;
|
| Қ оғ амды кері кетіреді;
|
V1
| Христиан дініндегі қ асиетті кітап?
|
| Інжіл
|
| Қ ұ ран
|
| Трипитака
|
| Веда
|
| Дао-де-цзин
|
V1
| Библияның бө лімдерін атаң ыз?
|
| Кө не Ө сиет, Жаң а Ө сиет
|
| Кө не Ө сиет, Киелі Жазулар
|
| Жаң а Ө сиет, Қ асиетті апостолдардың істері
|
| Евангелие, Қ ұ дай сө здері
|
| Барлығ ы дұ рыс
| 78
V1
| Христиандар Жаң а Ө сиет кітаптарын қ алай атайды?
|
| Інжіл жә не Апостол
|
| Ө сиеттер кітабы
|
| Мұ саның бес кітабы
|
| Қ ұ дай сө здері
|
| дұ рыс жауап жоқ
| 79
V1
| Библия деген атау пайда болғ ан ғ асыр?
|
| IV ғ.
|
| V ғ.
|
| III ғ.
|
| II ғ.
|
| VI ғ.
| 80
V1
| «Библия» деген атауды енгізген ғ алымдар?
|
| Иоанн Златоуст, Епифаний Кипрский
|
| Фома Аквинский
|
| Иоанн Златоуст жә не Фома Аквинский
|
| Кирилл мен Мефодий
|
| Епифаний Кипрский
| 81
V1
| Христиандық дә уірге дейін ежелгі еврей (тана) тілінде жазылғ ан, яһ удалар да, христиандар да қ ұ рмет тұ татын Библия бө лімі:
|
| Кө не Ө сиет
|
| Жаң а Ө сиет
|
| Евангелие
|
| Вульгата
|
| Септуа-гинта
| 82
V1
| Грек тілінде жазылғ ан, тек христиандар мойындайтын Библия бө лімі?
|
| Жаң а Ө сиет
|
| Кө не жә не Жаң а Ө сиет
|
| Кө не Ө сиет
|
| Вульгата
|
| Септуа-гинта
| 83
V1
| Қ ұ ранды тү сінуге не кө мектеседі?
|
| Қ ұ ран аяттары
|
| Сү ннет
|
| Сахабалардың сө здері
|
| Ғ алымдардың иджмасы
|
| Барлығ ы
| 84
V1
| Мұ сылман сенімі бойынша Қ ұ ран тү се бастағ ан ай?
|
| Рамазан айы
|
| Шә ууә л айы
|
| Зуль-хиджжа айы
|
| Ережеп айы
|
| Мухаррам айы
| 85
V1
| Қ ұ ранды жатқ а білетін адам?
|
| Хафиз (қ ари)
|
| Мухаддис
|
| Факих
|
| Хаким
|
| Қ ади
| 86
V1
| «Сү ре» сө зінің арабшадан сө збе-сө з аударғ андағ ы мағ ынасы:
|
| «дә реже, қ атар»
|
| кітап
|
| сө з
|
| дұ рыс жол
|
| заң
| 87
V1
| Діни сенімге негіз болғ ан кітаптар аталады?
|
| Қ асиетті кітаптар
|
| Жазбалар
|
| Шариғ аттар
|
| Парақ тар
|
| ешбірі
| 88
V1
| Иудаизмнің қ асиетті кітабы?
|
| таурат
|
| три питака
|
| қ ұ ран
|
| інжіл
|
| қ ұ дай есімі
| 89.
V1
| Исламның сенім негіздеріне жатпайды?
|
| қ ұ рбан шалу
|
| о дү ниеге сену
|
| періштелерге сену
|
| қ асиетті кітаптарғ а сену
|
| пайғ амбарларғ а сену
|
V1
| Исламның мағ ынасы?
|
| бейбітшілік
|
| заң
|
| шариғ ат
|
| пайғ амбар аты
|
| қ асиетті сө з
| 91
V1
| Діни қ ағ идалардың атауы?
|
| шариғ ат
|
| Дә стү р
|
| канондар
|
| ү кімдер
|
| реуаят
|
V1
| Адамды Қ ұ даймен байланыстыратын жә не Абсолюттік Ғ аламда орнық тыратын дін– ол:
|
| космоцентристік дін
|
| социоцентристік дін
|
| эгоцентристік дін
|
| культуроцентристік дін
|
| элитоцентристік дін
|
V1
| Социоцентристік діннің негізгі мақ саты:
|
| ә леуметтің тұ тастығ ын орнату
|
| Діннің тұ тастығ ын орнату
|
| Діндарлардың тұ тастығ ын орнату
|
| мә дениеттің тұ тастығ ын орнату
|
| болмыстың тұ тастығ ын орнату
|
V1
| Діндегі басты мә селе:
|
| адам ө мір салты жә не жеке тұ лғ аны трансформациялау
|
| жеке адам тә ні мен жаны
|
| салт-дә стү р, рә сімдер, жеке адам тә жірибесі
|
| табиғ ат
|
| Доктрина
|
V1
| Қ азақ стандағ ы дә стү рлі емес исламдық бағ ыт?
|
| Уахабиттік
|
| Сопылық
|
| Ханафилік
|
| Сунниттік
|
| Маликилік
|
V1
| Халық аралық террористік ұ йымдарғ а жатады:
|
| Аль-Каеда
|
| Хизбулла
|
| Хамас
|
| Ө збекстан ислам қ озғ алысы
|
| ханбали
|
V1
| Пайғ амбар сө здері дінде… деп аталады?
|
| хадис
|
| сү ре
|
| аят
|
| нақ ыл
|
| мақ ал
|
V1
| Шиттер бойынша Қ ұ рандағ ы сү релер саны?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V1
| Кө не Ө сиеттің «Жазбалар» бө ліміне енген моральдық -этикалық трактат?
|
| Иованың кітабы
|
| Псалтырь
|
| Ә ндердің ә ні
|
| Руфьтың кітаптары
|
| дұ ғ алық ә ндету
|
V1
| Жаң а Ө сиеттің қ ұ рамына кіретін кітап?
|
| Қ асиетті апостолдардың істері
|
| Бастама
|
| Левит
|
| Болмыс
|
| Псалтырь
|
V1
| Католиктерше Библияның латын тіліндегі классикалық аудармасы?
|
| Вульгата
|
| Септуа-гинта
|
| король Жақ ыптың Библиясы
|
| М. Лютердің аудармасын-дағ ы мә тіндер
|
| інжілдік шіркеулер
|
V1
| «Вульгата» сө зінің латын тілінен аударғ андағ ы мағ ынасы?
|
| халық тық, жалпығ а ортақ
|
| халық тық
|
| жалпығ а ортақ
|
| кітап
|
| қ ағ идалар
|
V1
| Қ ұ рандағ ы ең қ ысқ а сү ре: ?
|
| Кә усә р
|
| Ә нғ ам
|
| Ниса
|
| Фатиха
|
| Ағ раф
|
V1
| Иудаизмдегі қ асиетті орын?
|
| Синагог
|
| Шіркеу
|
| Монастр
|
| Медресе
|
| Мешіт
|
V1
| Ислам діні Мұ хаммед пайғ амбарғ а… келді?
|
| 40 жасында
|
| 33 жасында
|
| 25 жасында
|
| 30 жасында
|
| 12 жасында
|
V1
| Қ азақ тар ұ станатын сунниттік бағ ыт?
|
| Ханафи
|
| Шафии
|
| Ханбали
|
| Малики
|
| Ахмади
|
V1
| Қ ұ рбандық қ а шалынбайтын мал?
|
| Жылқ ы
|
| Сиыр
|
| Қ ой
|
| Ешкі
|
| Тү йе
|
V1
| Буддалық террористік ұ йым?
|
| Аум сенрике
|
| махавера
|
| будда
|
| нанак
|
| шанкара
|
V1
| Мұ хаммед Пайғ амбарғ а тү сірілген алғ ашқ ы аяттар?
|
| Алақ сү ресінің 1-5 аяты
|
| Бақ ара сү ресінің 1-5 аяты
|
| Мудассир сү ресінің 1-5 аяты
|
| Музаммиль сү ресінің 1-5 аяты
|
| Имран сү ресінің 1-5 аяты
|
V1
| Нұ р-Мү барак Египет ислам мә дениеті университеті қ ай жылы ашылды?
|
| 2001 ж
|
| 2002 ж
|
| 2003 ж
|
| 2004 ж
|
| 2005ж
|
V1
| Зерттеушілердің пікірінше қ азіргі Қ азақ стан халқ ының неше пайызын мұ сылмандар қ ұ райды?
|
| 72 %
|
| 77 %
|
| 96 %
|
| 58 %
|
| 100 %
|
V1
| Имам Матуруди діни сенімі қ ай мазғ абқ а тиесілі?
|
| Ханафи
|
| Малики
|
| Ханбали
|
| Шафиғ и
|
| Ахмади
|
V1
| Қ азақ стан мұ сылмандарының діни басқ арамасы қ ай жылы қ ұ рылды?
|
| 1990 ж
|
| 1992 ж
|
| 1997 ж
|
| 2001 ж
|
| 2016 ж
|
V1
| Қ азақ стан мұ сылмандарының діни басқ арамасының қ азіргі мү фтийі?
|
| Ержан Маямеров
|
| Рә тбек Нысанбайұ лы
|
| Ә бсаттар Дербісә лі
|
| Сә дуақ ас Ғ ылмани
|
| Жә қ ия Бейсембаев
|
V1
| Діни ұ ғ ымдар талдамасы Абайдың қ ай қ ара сө зінде кө бірек кездеседі?
|
| 38 қ ара сө з
|
| 3 қ ара сө з
|
| 4 қ ара сө з
|
| 13 қ ара сө з
|
| 7 қ ара сө з
|
V1
| Елімізде Ә лемдік жә не дә стү рлі – ұ лттық діндердің 1 сьезі қ ай жылы ө ткізілді?
|
| 2003 жылы
|
| 2004 жылы
|
| 2007 жылы
|
| 2013 жылы
|
| 2018 жылы
|
V1
| Қ азақ стан Республикасы дін істері жә не азаматтық қ оғ ам министрлігі қ ай жылы қ ұ рылды?
|
| 2016 жылдың 13 қ ыркү йегі
|
| 2014 жылдың 10 желтоқ саны
|
| 2001 жылы
|
| 2017 жылдың 01 наурызынан
|
| 2011 жылы
|
V1
| Қ ұ рандағ ы ең ұ зын сү ренің атауы?
|
| Бақ ара
|
| Маида
|
| Ниса
|
| Имран
|
| Анғ ам
|
V1
| «Пайғ амбар» сө зі парсы тілінде қ андай мағ ына береді?
|
| Хабаршы;
|
| Қ ұ дай тектес адам;
|
| Жаң алық;
|
| Қ асиетті адам;
|
| Қ ұ діретті адам;
|
V1
| Қ азақ станда Исламнан кейінгі екінші ірі дін?
|
| Православие;
|
| Иудаизм;
|
| Синто;
|
| Ислам
|
| Тә ң іршілдік
|
|