|
|||||||||||||||||||||||||||||
вариант (Рома, Ильмир, Матвей, Артем)Стр 1 из 2Следующая ⇒
Контрольно-измерительные материалы для промежуточной аттестации (тестирование) по английскому языку в 4 классе 16 мая 2020года 1 вариант (Рома, Ильмир, Матвей, Артем) Основная часть. «Ученик научится» Часть 1. 1) Прочитай транскрипцию и напиши слово буквами. 1. [‘windi] 2. [‘k^ntri] 3. [teik] 4. [dji:nz] 5. [‘ru:lə] 2) Переделай предложения по образцу. Поставьте глаголы в Past Simple Образец: She watches TV every day. – Yesterday she watched TV too. 1.We wash our hands every day. – Yesterday we ___________ our hands too. 2.I go to school every morning. – Yesterday I ___________ there too. 3.She waters flowers every day. – Yesterday she __________ flowers too. 3) Раскрой скобки, употребив прилагательное в правильной форме. 1.My sister is the__________ (good) pupil in her class. 2.It is a very __________ (funny) English book. 3.This baby is the __________ (smart) baby in the world. 4) Заполни таблицу.
Дополнительная часть. «Ученик получит возможность научится» Часть 2. 5) Раскрой скобки, употребив глагол в Past Simple. The Red Cow (1) _____ (live) in the field of beautiful flowers. In the morning she (2) _____ (give) lessons to her daughter. In the afternoon they (3) _____ (eat) sweet green grass.In the evening the Red Cow (4) _____ (think) about her happy life. One night the Red Cow (5) _____ (get) up suddenly and (6) _____ (begin) to dance. There (7) _____ (be) no music but she (8) _____ (dance). Then she (9) _____ (want) to stop but she could not. 2 вариант (Софья, Олег, Карина, Ранис) Основная часть. «Ученик научится» Часть1. 1) Прочитай транскрипцию и напиши слово буквами. 1.[‘windi] 2. [‘k^ntri] 3. [teik] 4. [dji:nz] 5. [‘ru:lə] 2) Переделай предложения по образцу. Образец: She watches TV every day. – Yesterday she watched TV too. 1.She watersflowers every day. – Yesterday she __________ flowers too. 2.My cat catches a mouse every day. – Yesterday my cat __________ a mouse too. 3.I seemy friends every day. – Yesterday I __________ my friends too.
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|