Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Вход. Проки́мен дне. Чте́ния три (зри 23 июня).



Вход. Проки́мен дне. Чте́ния три (зри 23 июня).

Бытия́ чте́ния (глава́ 28):

Изы́де Иа́ков от студенца́ кля́твеннаго и и́де в Харра́нь./ И обре́те ме́сто, и спа та́мо,/ за́йде бо со́лнце;/ и взят от ка́мения ме́ста того́,/ и положи́ возгла́вие себе́,/ и спа на ме́сте о́ном, и сон ви́де./ И се ле́ствица, утвержде́на на земли́,/ ея́же глава́ досяза́ше до небе́с,/ и А́нгели Бо́жий восхожда́ху и низхожда́ху по ней./ Госпо́дь же утвержда́шеся на ней и рече́:/ Аз Бог Авраа́мов, отца́ твоего́, и Бог Исаа́ков, не бо́йся./ Земля́, иде́же ты спи́ши на ней,/ тебе́ дам ю и се́мени твоему́./ И бу́дет се́мя твое́, я́ко песо́к земны́й,/ и распространи́тся на мо́ре, и Ли́ву, и се́вер, и на восто́ки,/ и возблагословя́тся о тебе́ вся коле́на земна́я и о се́мени твое́м./ И се Аз с тобо́ю, сохраня́яй тя на вся́ком пути́, а́може а́ще по́йдеши./ И возвращу́ тя в зе́млю сию́, я́ко не и́мам тебе́ оста́вити,/ до́ндеже сотвори́ти Ми вся, ели́ка глаго́лах тебе́./ И воста́ Иа́ков от сна своего́ и рече́:/ я́ко е́сть Госпо́дь на ме́сте сем, аз же не ве́дех./ И убоя́ся, и рече́:/ я́ко стра́шно ме́сто сие́,/ не́сть сие́, но дом Бо́жий,/ и сия́ врата́ Небе́сная.

Проро́чества Иезеки́илева чте́ние (главы́ 43 и 44):

Та́ко глаго́лет Госпо́дь:/ бу́дет от дне осма́го и про́чее,/ сотворя́т иере́и на олтари́ всесожже́ния ва́шего/ и я́же спасе́ния ва́шего,/ и прииму́ вы, глаго́лет Адонаи́ Госпо́дь./ И обрати́ мя на пу́ть врат святы́х вне́шних, зря́щих на восто́ки, и сия́ бя́ху затворе́на./ И рече́ Госпо́дь ко мне:/ врата́ сия́ затворе́на бу́дут и не отве́рзутся,/ и никто́же про́йдет сквозе́ их,/ я́ко Госпо́дь, Бог Изра́илев, про́йдет и́ми, и бу́дут затворе́на./ Я́ко игу́мен ся́дет в них сне́сти хлеб,/ по пути́ ела́мских врат вни́дет и по пути́ его́ изы́дет./ И введе́ мя по пути́ врат святы́х, су́щих к се́веру, пря́мо хра́му,/ и ви́дех, и се испо́лнь сла́вы храм Госпо́день.

При́тчей чте́ние (глава́ 9):

Прему́дрость созда́ себе́ дом и утверди́ столпо́в се́дмь./ Закла́ своя́ же́ртвенная, и раствори́ в ча́ше свое́й вино́,/ и угото́ва свою́ трапе́зу./ Посла́ своя́ рабы́, созыва́ющи с высо́ким пропове́данием на ча́шу, глаго́лющи:/ и́же е́сть безу́мен, да уклони́тся ко мне./ И тре́бующим ума́ рече́:/ прииди́те, яди́те мой хлеб и пи́йте вино́, е́же раствори́х вам./ Оста́вите безу́мие, и жи́ви бу́дете./ И взыщи́те ра́зума, да поживете́/ и испра́вите ра́зум в ве́дении./ Наказу́яй злы́я прии́мет себе́ безче́стие,/ облича́яй же нечести́ваго опоро́чит себе́,/ обличе́ние бо нечести́вому – ра́ны ему́./ Не облича́й злых, да не возненави́дят тебе́,/ облича́й прему́дра, и возлю́бит тя./ Да́ждь прему́дрому вину́, и прему́дрший бу́дет./ Сказу́й пра́ведному, и приложи́т приима́ти./ Нача́ло прему́дрости – страх Госпо́день,/ и сове́т святы́х – ра́зум./ Разуме́ти бо зако́н по́мысла е́сть блага́го:/ сим бо о́бразом мно́гое поживе́ши вре́мя,/ и приложа́тся тебе́ ле́та живота́.

На лити́и стихи́ры, глас 3:

Прииди́те, вси празднолю́бцы,/ чу́дное явле́ние ико́ны Бо́жия Ма́тере ублажи́м,/ пресла́вно бо и боголе́пно возсия́,/ ея́же святы́м явле́нием мир просвеще́н бысть./ Тем усты́ и сердцы́ и пе́сньми и пе́нии духо́вными/ сей святы́й день со все́ми притека́ющими/ пра́зднуем све́тло.

Глас 8: Пе́рвее написа́вшейся Твое́й ико́не/ Ева́нгельских та́ин благове́стником/ и к Тебе́, Ца́рице, принесе́нней,/ да усво́иши ту/ и си́льну соде́лаеши спасти́ честву́ющия Тя./ И пора́довалася еси́, я́ко су́щи ми́лостива спасе́ния на́шего Соде́тельница,/ я́ко уста́ и глас ико́не бы́вши,/ я́коже и Бо́га внегда́ зачина́ющи во чре́ве, песнь воспе́ла еси́:/ се отны́не ублажа́т Мя вси ро́ди./ И, на ту зря́щи, глаго́лала еси́ со вла́стию:/ с сим о́бразом благода́ть Моя́ и си́ла./ И мы и́стинно ве́руем,/ я́ко се рекла́ еси́, Госпоже́:/ сим о́бразом с на́ми еси́./ Тем, благогове́йно предстоя́ще, покланя́емся Тебе́, раби́ Твои́,/ посети́ ны Твои́ми Ма́терними щедро́тами.

Кто досто́йно возмо́жет испове́дати чуде́с Твои́х, Чи́стая,/ глубину́ превели́кую?/ Твои́м бо милосе́рдным присеще́нием/ пусты́ня свы́ше прия́т ико́ну Твою́ чу́дную;/ тогда́ же Тя, Влады́чице, со святи́телем Никола́ем/ светоза́рно в пусты́ни бесе́дующу, узре́ муж благогове́йный,/ и́же, зре́ти не терпя́ неизрече́ннаго Твоего́ сия́ния,/ на зе́млю ниц пад, ника́коже зре́ти можа́ше,/ до́ндеже возста́ви его́ святи́тель он чу́дный,/ от стра́ха человеколю́бне укрепля́я его́./ Ты же, Чи́стая, све́том ми́лости Твоея́ сего́ просве́щши,/ кре́стнаго утвержде́ния благоволе́ние Твое́ соверши́ти повеле́ла еси́/ в по́льзу ве́рных спасе́ния.

Глас 4: Да ка́плют сла́дость о́блацы,/ и вся земля́ да возра́дуется ра́достно/ о неизрече́нней ми́лости Твое́й, Пречи́стая./ Чу́до бо зри́мо есть, Влады́чице, ди́вное,/ я́ко пре́жде пусты́ня, вся́каго обнаже́на благоле́пия/ и ники́мже проходи́ма и зна́ема,/ ны́не же Твои́м, Богома́ти, присеще́нием/ ме́сто пресла́вно, и оби́тель, я́ко град прекра́сен, явля́ется,/ и храм присносве́тел,/ в не́мже Боже́ственное сокро́вище,/ чу́дная ико́на Твоя́, Богоро́дице, показу́ется./ Ея́же мы зря́ще благоле́пие/ и усе́рдно покланя́ющеся,/ ра́достию и стра́хом целу́ем ю́:/ стра́хом – греха́ ра́ди, я́ко недосто́йни су́ще,/ ра́достию же – ми́лости ра́ди, ю́же подае́ши нам,/ рабо́м Твои́м, я́ко Милосе́рда.

Влады́чице Блага́я,/ ми́ру держа́вная Помо́щнице,/ укрепи́ сла́вящее Тя оте́чество на враги́,/ я́коже иногда́ кроткаго Дави́да на проти́вныя./ И я́коже дре́вле спасла́ еси́ Ца́рский град от иноплеме́нных нахожде́ния,/ та́ко и ны́не спаси́ страну́ Росси́йскую от проти́вных наше́ствия/ и соблюди́ от всех наве́т вра́жиих,/ Ты бо, Богоневе́стная, всех ве́рных с Бо́гом покро́в и спасе́ние.

Сла́ва, и ны́не, глас 5:

Росси́йская страна́ Днесь весели́тся с Вы́шними силами,/ свы́ше обогати́вшися ико́ною Богома́тере,/ и христолюби́вое ста́до вопие́т, созыва́ющи:/ прииди́те, ве́рнии,/ просвети́теся в све́тлом торжестве́ Богоро́дицы./ Прииди́те, празднолю́бцы,/ возвесели́теся в чуде́снем пра́зднице о́бщия всех Влады́чицы./ Прииди́те и ви́дите Боже́ственное сокро́вище,/ всем чуде́с да́ры оби́льно подаю́щее./ Что́ у́бо воздади́м Го́сподеви,/ сицево́е человеколю́бие нам яви́вшему,/ пречи́стый Свой и Его́ ро́ждшия о́браз/ я́ко Небе́сный дар нам низпосла́вшему/ и ве́рных просвети́вшему?/ Те́мже, наслажда́ющеся ве́лия Того́ милосе́рдия,/ ра́достно Тому́ возсыла́ем гла́сы благода́рныя,/ ро́ждшей Того́ ве́село воспева́юще:/ сла́ва, Влады́чице, вопло́щшемуся из Тебе́ Христу́ Бо́гу на́шему,/ таковы́я благода́ти нас сподо́бльшему.

На стихо́вне стихи́ры, глас 2. Подо́бен: Егда́ от Дре́ва:

Егда́ ви́де Моисе́й купину́ горя́щую и не опаля́ему,/ прообразу́ющу в Твою́ пречи́стую, Де́во, утро́бу/ Боже́ственнаго огня́ вселе́ние,/ тогда́ стра́хом одержа́шеся, та́инству удивля́яся,/ си́це и ныне лю́дие Твои́, Влады́чице,/ зря́ще пречи́стый Твой о́браз,/ воплоти́вшагося от Тебе́ благоволе́нием,/ от веще́ственнаго огня́ невеще́ственною Боже́ственною си́лою,/ неопали́м, и благода́тию па́че со́лнца сия́ющ,/ и ве́рных сердца́ просвеща́ющ,/ ра́достно Сы́ну Твоему́ вопия́ху, глаго́люще:/ сла́ва, Человеколю́бче, Твоему́ милосе́рдию.



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.