Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





ОТЫЗ ТӨРТІНШІ СӨЗ



Жұ рттың бә рі біледі ө летұ ғ ынын жә не ө лім ү немі қ артайтып келмейтұ ғ ынын, бір алғ анды қ ата жібермейтұ ғ ынын. Қ азақ осығ ан да, амал жоқ, нанады, анық ө з ойына, ақ ылына тексертіп нанбайды. Жә не һ ә мманы жаратқ ан қ ұ дай бар, ахиретте сұ рау алады, жамандық қ а жазғ ырады, жақ сылық қ а жарылғ айды, жазғ ыруы да, жарылғ ауы да пенде ісіне ұ қ самайды, бегірек есепсіз қ инауы да бар, бегірек есепсіз жетістіруі де бар деп - бә ріне сендік дейді. Жоқ, онысына мен сенбеймін? Олар сендім десе де, анық сенген кісіге уайым ойлап не керек? Осы екеуіне лайық ты жақ сылық ты ө здері де іздеп таба береді. Егерде осы екеуіне бұ лдыр сеніп отырса, енді неге сендіре аламыз? Оны қ айтіп тү зете аламыз? Оларды мұ сылман деп, қ алайша иманы бар ғ ой дейміз?

 

Кімде-кім ахиретте де, дү ниеде де қ ор болмаймын десе, білмек керек: еш адамның кө ң ілінде екі қ уаныш бірдей болмайды, екі ынтық қ ұ марлық бірдей болмайды, екі қ орқ ыныш, екі қ айғ ы - олар да бірдей болмайды. Мұ ндай екі нә рсені бірдей болады деп айтуғ а мү мкін емес. Олай болғ анда, қ ай адамның кө ң ілінде дү ние қ айғ ысы, дү ние қ уанышы ахирет қ айғ ысынан, ахирет қ уанышынан артық болса - мұ сылман емес. Енді ойлап қ арай бер, біздің қ азақ та мұ сылман екен! Егерде екі нә рсе кез болса, бірі ахиретке керекті, бірі осы дү ниеде керекті, бірін алса, бірі тимейтұ ғ ын болса, сонда біреу ахиретке керектіні алмай, екінші бір кез келгенде алармын деп, жоқ, егер кез болмайтұ ғ ын болса, кең қ ұ дай ө зі кең шілікпенен кешіреді дағ ы, мына кезі келіп тұ рғ анда мұ ны жіберіп болмас деп, дү ниеге керектіні алса, енді ол кісі жанын берсе ахиретті дү ниеге сатқ аным жоқ деп, нануғ а бола ма?

 

Адам баласына адам баласының бә рі - дос. Не ү шін десең, дү ниеде жү ргенде туысың, ө суің, тоюың, ашығ уың, қ айғ ың, қ азаң, дене бітімің, шық қ ан жерің, бармақ жерің - бә рі бірдей, ахиретке қ арай ө луің, кө рге кіруің, шіруің, кө рден махшарда сұ ралуың - бә рі бірдей, екі дү ниенің қ айғ ысына, пә лесіне қ аупің, екі дү ниенің жақ сылығ ына рахатың - бә рі бірдей екен. Бес кү ндік ө мірің бар ма, жоқ па?.. Бірің е-бірің қ онақ екенсің, ө зің дү ниеге де қ онақ екенсің, біреудің білгендігіне білместігін таластырып, біреудің бағ ына, малына кү ндестік қ ылып, я кө рсеқ ызарлық қ ылып, кө з алартыспақ лайық па? Тілеуді қ ұ дайдан тілемей, пендеден тілеп, ө з бетімен ең бегімді жандыр демей, пә леншенікін ә пер демек - ол қ ұ дайғ а айтарлық сө з бе? Қ ұ дай біреу ү шін біреуге жә бір қ ылуына не лайығ ы бар? Екі ауыз сө здің басын қ осарлық не ақ ылы жоқ, не ғ ылымы жоқ бола тұ ра, ө зімдікін жө н қ ыламын деп, қ ұ р «ой, тә ң ір-ай! » деп таласа бергеннің несі сө з? Оның несі адам?



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.